Saeria Skrevet 15. november 2009 #901 Del Skrevet 15. november 2009 Og jeg synes det er nok med mann og ett barn? Du er jammen flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. desember 2009 #902 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei Det var ikke så mye liv her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #903 Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe, nei... Ikkje i dagboka, men desto meir på heimebane! Me kosar oss masse som ein liten familie på fire, der mor arbeidar på fulltid og studerer på deltid. Har heldigvis ferie frå skulen no, men det er ikkje lenge igjen til eg skal tilbake. Veslesyster er i gong med dotrening, og storebror har det berre bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. mars 2010 #904 Del Skrevet 8. mars 2010 Sannelig ikke ofte jeg er innom her nå. Og lenge siden jeg har snakket med deg også. Håper det fortsatt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå