Linn3c Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #821 Del Skrevet 17. februar 2009 Jepp, det er eg :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. februar 2009 #822 Del Skrevet 17. februar 2009 Bra, då kjem eg på besøk på ettermiddagen ein gong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. februar 2009 #823 Del Skrevet 19. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. februar 2009 #824 Del Skrevet 19. februar 2009 Håper du har hatt en super bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. februar 2009 #825 Del Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer med dagen snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. februar 2009 #826 Del Skrevet 19. februar 2009 til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #827 Del Skrevet 19. februar 2009 Tusen takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #828 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det nokon som veit om loppemarknad i Bergensområdet i tida framover? Eg skulle så gjerne hatt meg ei bokhylle, og har ikkje lyst å gå på Ikea... Svigerbestemor snakka om at det kanskje skulle vera på Slettebakken til helga, ho meinte ho hadde sett det i avisa, men eg har ikkje funne info på nett om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. februar 2009 #829 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg skulle hatt mørk brun cord stoff om du skulle komme over et loppemarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #830 Del Skrevet 26. februar 2009 E har fåt barnehageplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2009 #831 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer! Skal hun i samme som bror sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #832 Del Skrevet 26. februar 2009 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. februar 2009 #833 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2009 #834 Del Skrevet 26. februar 2009 Så greit da. Er sikkert helt supert å vite at plassen er sikret. Lurer på hvordan dekningen er i Fyllingen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #835 Del Skrevet 27. februar 2009 Om du ikkje er så kresen på kor du får plass er det greit nok i Fyllingen no. Men om halvanna år, når småen din er rundt året er det nok full dekning der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. februar 2009 #836 Del Skrevet 27. februar 2009 Gratulerer, så flott! Når skal hun begynne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #837 Del Skrevet 27. februar 2009 Har fått plass frå 15. april, men eg trur me betaler for ca ein månad utan at ho brukar plassen som me gjorde med broren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. februar 2009 #838 Del Skrevet 27. februar 2009 Om du ikkje er så kresen på kor du får plass er det greit nok i Fyllingen no. Men om halvanna år, når småen din er rundt året er det nok full dekning der også Det høres jo lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #839 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, då skriv me allereie mars, og det er hektiske dagar for ei tobarnsmamma som nærmar seg ferdig med det som sannsynlegvis er den siste foreldrepermisjonen. Litt vemodig, så eg har begge ungane heima mykje. Det er jo den einaste gongen dei er små, og eg nyt dagane i fulle drag. Me koooosar oss! Me et, leikar og byter bleier, kjennest det som. For huset flyt over av rot, leikar og reine kle som ikkje er bretta og lagt på plass. Men det kjem vel ei tid for å ta det også... Eg og mannen har begynt å snakka om fordeling av husarbeid etter permisjonen, sidan det ikkje er så lenge igjen. Ja, han skal ha seg seks veker først, så han får jo kjent det på kroppen å ha det fulle ansvaret også, men det er greitt å ha litt avtalar før han begynnar på det.. Eg har ikkje lyst at han skal ta heilt skrekken og lempa alt over på meg, heller.. I dag kom det jammen litt snø igjen her, me som planla å gå til butikken og handla.. Jaja, me får sjå kva me gjer. Eg har to sett regnkle til meg, så søstera mi kan låna det eine, og regntrekk til vogna.. så det går jo an... Nei, no har eg ein sutrekopp som vil ha merksemd... :bbl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 6. mars 2009 Den dagen kan jo like godt vera i dag som når som helst ellers... Eg får laga meg ei motivasjonslista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå