Gå til innhold

Putlo og Småtten

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:Nikke: Sett på klesvask

:Nikke: Lagt saman reine kle

:Nikke: Sett på oppvaskemaskina

:Nikke: Ete frukost

:Nikke: Tatt ut oska

:Nikke: Lagt på plass reine kle

:Nikke: Samla saman julepynten

:Nikke: Tatt opp, mata, bytta på og kledd prinsesse E :)

Endret av Linn3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så effektiv du er da!

Nå, snart halv 11, er det eneste jeg har rukket å spise frokost. Ja, og sette på vaskemaskina og stelle meg og Harald da.

Men noe treff i sentrum om tre kvarter, som innebærer at jeg måtte tatt toget om en halvtime, er nok ikke så realistisk... Skal heller se om guttungen endelig kan få en skikkeig formiddagshvil og trilletur for første gang på et par uker, eller om han har glemt hvordan det er å sove lenge på formiddagen... Et trist vær ute, men friks luft er fine greier.

Ha en fin dag, og takk for i går.

Glemte det med brettebleiene da, det får vi ta en annen gang. Jeg SKAL rydde huset mitt (dvs, vi skal rydde huset vårt) så dere kan komme på besøk. Etter planen skal jeg invitere trillevenner til lunsj neste uke, så da må vi jo det (du kan også få komme om du vil altså, helt uformelt skravleri)

Skrevet

Då er me pakka og klare. Går og kler på oss no, og så tar me oss ein tur ut i regnvêret :)

Skrevet

Åh, blir du ikkje med Malama.. Så synd.. Eg hadde håpt det.. Eg tar bussen herifrå klokka elleve. Så eg blir nok ein god halvtime for sein. Men mi erfaring med desse treffa er at folk kjem når det passar sånn, slenger innom litt og går igjen når det passar for dei. :) Og det har eg tenkt å gjera i dag. Heller komma litt seint og bli ei stund. Må berre sjå om eg finn nokon å skravla med. Kjenner ikkje dei damene så godt... :sjenert:

Skrevet

Jada, man kan glatt komme for sent til slike treff, det er ikke noe problem. Skulle gjerne vært der og skravla med deg, men nå har han endelig akkruat sovna, så da setter jeg heller vogna ut og håper på en time eller to for meg selv til å få unna litt husarbeide før han våkner (og da tenker jeg vi triller en tur, trilleabstinenser!) så kan jeg heller være sosial en annen gang.

Skrevet

Javisst, eg finn alltids nokon å skravla med! :)

Alle ungane var tb-brukarar, så me hadde både det og bæring å skravle om! :)

Skrevet

:nikker:

No er H og pappaen på juletrefest. Eg og E er heima. Eg vurderar å dra på barselbesøk på KK til tanta mi som nett har fått ei lita dotter, men det er litt styrete å ta buss, for eg må gå nesten 2 km til busstoppet sidan det er laurdag...

Eg trur eg ryddar litt medan eg tenkjer på det...

Skrevet

Fekk nett sms tilbake av tanta og onkelen min som sa at dei hadde mest lyst å få besøk heima. Så då var jo den saka biff.

Så då syr eg MT til veslejenta til barselgåva i staden :)

Skrevet

Da ordnet det seg jo. Flott gave du skal gi da. En MT er jo helt genialt! :)

Skrevet

Eg håpar at dei blir glade for den, ja. Den nybakte mora er frå Thailand, og eg er veldig usikker på om dei brukar MT i Thailand, og om dei gjer det, er det jo ikkje sikkert at dei brukar den typen som eg lagar.. Men eg tek på min eigen og forklarar korleis den virkar, viss ho ikkje er kjent med MT... :)

Skrevet

Det høres ut som en plan. :) Jeg har selv lyst å bære fra nyfødt av. Er veldig greit å ha begge hendene fri og vite at ungen er trygg og er godt plassert. ;)

Har du bært mye ute? I såfall fra hvilken alder?

Skrevet

Me bar H ute frå liv hjelpte meg å sy den fyrste MT'en. Då var han vel 6,5 mnd eller noko... E bar eg ute frå ho var berre ein dag eller så... :Knegg: Alt avhenger av påkledning, vêr og temperatur. :)

Då ho vart fødd var det fint og mildt og ho budde i ull allereie ;)

Hadde eg fått ein MT i barselgåve til min fyrste hadde eg blitt kjempeglad. Kanskje ikkje i augneblinken, men i ettertid. Eg fekk MT med sjalstroppar av ei god veninne då E vart fødd, og det er den beste barselgåva eg har fått! :hjerte:

Skrevet

Da satser jeg også på utebæring fra tidlig av, dersom været tillater det.

Skrevet (endret)

Eg har visst vore ganske så effektiv i dag eg, heilt utan at eg hadde planlagt det. Men med så lite og så uavbrutt søvn som eg har hatt i natt, har eg berre måtta halda meg i aktivitet, rett og slett for å unngå at eg sovnar... :hoho:

Eg lagar ei "har-gjort"-liste, motiverande med nikkande fjes som smiler til meg!

:Nikke: ¤ rydda kjøkenet

:Nikke: ¤ skrubba kjøkenbenkane - inkludert bak vasken, under kaffitraktaren og og og

:Nikke: ¤ "skrubba" platetoppen

:Nikke: ¤ skrubba vasken

:Nikke: ¤ skrubba baderomsbenken, inkludert vasken (med tannkost)

:Nikke: ¤ laga hytte til H under spisebordet

:Nikke: ¤ putta i oppvaskemaskina og sett på

:Nikke: ¤ bore ut bosset

:Nikke: ¤ ta utav oppvaskemaskina

:Nikke: ¤ vaska kle

:Nikke: ¤ rydda barneleikar

:Nikke: ¤ bera ned klesvask

:Nikke: ¤ laga middag

Men framleis er det ein del å ta av her, så me får sjå om eg får tid til å:

legga saman kle

rydda litt på dei tre soveromma

Endret av Linn3c
Skrevet

Takk Malama :sjenert:

Får prøva meg på ei liste i dag også. Eg, E og H er sjuke, så me har sove stort sett heile dagen, så det er ikkje så ulikt her i dag som det var i går kveld, men litt ekstra rot blir det av frukost og lunsj-laging og av leik.

§ rydde kjøkenet

:Nikke: § ta ut av oppvaskemaskina

§ setja i oppvaskemaskina

:Nikke: § setja på klesvasken

§ henga opp klesvasken

§ leggja saman tørre kle

§ leggja på plass reine kle

§ rydda litt på soveromma

§ rydda stova

§ rydda leikar i stova

§ om H ikkje skal leika med ho - rydda vekk hytta frå i går

§ ryda litt rundt pc'en

§ bera ned klesvask

§ rydda vasken på badet

§ rydda og vaska benkane på kjøkenet

§ rydda og vaska bordet på kjøkenet

§ rydda og vaska bordet i stova

§ rydda stellebordet

§ rydda kassar som skal opp på lofet - dit dei skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...