Malama Skrevet 4. august 2008 #361 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Håper du fikk sove godt da! Hvordan står det til med planer for uka da? Jeg spikrer ikke planer langt frem i tid for øyeblikket, men har potensielt 3 uker igjen enda, så jeg kan jo ikke bare sitte inn og glo og vente heller Og vi har jo fortsatt aldri kommet så langt som noen spillkveld... men jeg er ikke helt sikker på hvilke spill dere evt liker da, men vi har nå etterhvert litt av hvert vi (om enn litt overvekt på strategi, for det liker min mann...Jeg taper glatt uansett hva vi spiller, så det er ikke så farlig for meg, jeg er med uansett jeg. (I går satt han der og SLO MEG på min egen bursdag, og smilte plutselig da han oppdaget inskipsjonen på pengekortene... "Erik Rex")) Endret 4. august 2008 av Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 4. august 2008 For ein frekkas som slo deg i spel på DIN bursdag! Men det var morsomme pengar... Her har me ikkje nokre store planar framover, såvidt eg veit. Eg held meg rimeleg i ro på kveldane, for eg skal vera barnevakt når naboen får baby. Og ho har termin eit par veker etter deg. Men det kan jo vera at mannen har fått litt planar i løpet av den første arbeidsdagen etter ferien, kanskje han må jobba overtid osb. Eg skal høyra med han om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 4. august 2008 Me har sove lenge. I dag også. Eg og E stod opp rundt 11. H søv framleis. Eg høyrte han då mannen drog, men han sovna visst igjen. Hoppa over duppen i går, sidan han sov like lenge då, så han var nok litt trøyttare i dag. Så no har E lege på golvet og leika medan eg har gjort eit forsøk på å oppdatera dykk her.. Men no var ho visst lei, så "cherio"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. august 2008 #364 Del Skrevet 4. august 2008 Heihei Bare innom med en jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #365 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ¤ Rydde generelt -> Stova -> Kjøkkenet -> Badet -> Soverommet -> Nede --> Gong --> Soverom --> Vaskerom --> Bod ¤ Laga middag ¤ Støvsuga ¤ Vaska golv ¤ Tørka støv ¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) ¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina ¤ Vaska kle ¤ Henga opp kle ¤ Leggja saman tørre kle ¤ Leggja på plass kle Endret 4. august 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 4. august 2008 på Reka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. august 2008 #367 Del Skrevet 4. august 2008 For ei liste! Min ser puslete ut i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. august 2008 #368 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg aner ikke hvor mye planer og lange dager han har min mann heller, han har mye å gjøre, og vet ikke helt hvor mange dager han har på seg, ettersom jeg "plutselig" kan finne på å føde... Men det lar seg vel gjøre å finne ut av noe, litt sånn "på sparket" er ikke så dumt, når man ikke helt vet så mye om planer langt frem i tid... Det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. august 2008 #369 Del Skrevet 4. august 2008 Mi liste ser også puslee ut i forhold... Og så ble det plutselig lang pause her, mamma ringte, og vips så gikk det et par timer, så nå er vel vaskemaskina ferdig igjen uten at jeg har gjort det jeg hade tenkt å gjøre i mellomtida, og egentlig er magen snart klar for lunsj... (Hvorfor jeg ikke bare setter opp 1-2 timer i telefonen på lista mi kan man jo lure på, mamma ringer hver dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. august 2008 #370 Del Skrevet 4. august 2008 Min ser også fryktelig puslete ut i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2008 #371 Del Skrevet 4. august 2008 Dere har i det minste liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 4. august 2008 Snart dåp i den Linn3cske heim! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2008 #373 Del Skrevet 4. august 2008 Det er det vel mange som gleder seg til! :-D Mye å ordne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. august 2008 #374 Del Skrevet 4. august 2008 *venter på invitasjon til dåpen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) E sin dåp, 17. august Det som trengs til dåpen: Har skaffa, må skaffast Bord og stolar til 14 personar -> me har til 10 sjølve Dukar - må sjekka om det er eg eller mamma som har dei no for tida Lys Lysestakar Blomar Vasar - kjøper eg på Fretex Asjettar Glas Bestikk Snittar, ca 400 stykk: Roastbiff, 1 kg Svinesteik, 2 kg Kaker: Kransekake (pappa) Oreo-kake Ostekake Marsipankake Verdens beste Gul kake - sånn med mandelbotn Endret 4. august 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 4. august 2008 Det er det vel mange som gleder seg til! :-D Mye å ordne? Ja, det er ein del. Har som du ser ordna med liste allereie. Listefriken meg... *venter på invitasjon til dåpen* Han kjem. Sikkert i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #377 Del Skrevet 4. august 2008 Eller, seinare i dag blir det jo no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2008 #378 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, du er ram på de listene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 4. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 4. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå