Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me gjekk til løveburet med ein gong parken opna. Der stod det at det opna ikkje før tolv. Så då tenkte me at me skulle gå innom seinare.

Mange aktivitetar, litt soving for mine søte små og mange dyr seinare, gjekk me tilbake til løvene. Då var det sjølsagt stengt for dagen... Så me såg dei berre på tv-skjerm.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj :sur:

Dumme løveunger, ligger å drar seg til 12 på dagen :ler:

Regner med at turen var herlig og vellykket fordet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, koseleg tur. Me let oss ikkje vippe av pinnen av litt regn eller late løver... ;)

No skal eg prøva å få med meg minsta opp på soverommet utan å vekka størsten.

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, me sov no sånn passe. Varmt som det var, var det neimen ikkje lett for ungane å sovna i gårkveld. I dag har me kjøpt vifte til å ha på rommet og dermed vart det mykje lettare. :)

Me er hos foreldra mine for tida. I dag har me vore på loppemarknad og etterpå drog me på båttur. Heile familien, store som små benka seg saman i båten og så drog me avgarde til ei vik. Der kosa me oss i fjøra og nokon bada. Så skulle me grilla litt og oppdaga at me hadde gløymt fyrstikker til å tenna i eingongsgrillane... Typisk! Far og bror min fekk heldigvis låna fyrstikker av ein kjenning like i nærleiken, så det vart grilling på oss til slutt. ;)

Det vart seint før H kom seg i seng då, eg trur klokka var over ni før eg la han. Og då fekk han ikkje kvilen sin på dagtid, så eg trur nok at han kjem til å sova lenge i morgon.

E veks og trivast og hadde det heilt topp på stranda i dag! Eg laga ei lita grop som ho låg i, oppå fire badehandkle som me bretta dobbelt. Der låg ho og smilte og gurgla. Koseleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempekoselig ut.

Og svaret på spm fra min mann er altså: Det er nok ikke så aktuelt. (Han lurte på om dere var kommet hjem fra ferie, og om dere hadde noen planer for dagen... Vel, han lure på det i går da, men ingen av oss rota oss til å spørre i går, men planer eller ei, dere er jo ikke hjemme... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere på besøk enda? Skal være der lenge, eller?

Tenkte vi kunne jo funnet på noe en dag dere ikke har så mye planer. Jeg "spikrer" absolutt ingen planer for tida, men antakelig er det jo enda et par uker igjen jeg skal vasse rundt med denne magen, og et sosialt liv har da aldri skada noen... Siden min mann helt av seg selv lurte på om dere var tilbake fra ferie, så kan det jo tolkes som at han kanskje tenker i de baner i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koseleg med besøk her inne! :klemmer:

Me er heima igjen når det nærmar seg helg, men eg trur det blir rimeleg fullbooka framover mot neste veke, Malama. Men mandag begynnar mannen på jobb igjen, då trur eg ikkje me har planar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ner grei, vet du.

Vel, neste mandag har jo du tippa at jeg skal føde da, dagen etter bursdagen min, så vi får nå se...

Det blir ingen storlig bursdagsfeiring i år da, etter som ingen gidder komme denne helga til Bergen (med mindre babyen kommer allerede) så jeg tviler på at feiringa skal sette igang noe i alle fall, så antakelig er jeg "fit for fight" neste uke også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...