DDuck Skrevet 21. august 2008 #61 Del Skrevet 21. august 2008 jeg krysser fingrene for finvær til dere begge to :-D *kryss kryss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 22. august 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 22. august 2008 Yohoo! I morra skjer det. Og je ane ikkje om vi e i mål..., men de e lite å gjøre med det, nå e de bære å lene seg tilbake og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 23. august 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 23. august 2008 :juhu: I DAG :juhu: I DAG Jippijai! kl 3 gifte vi oss. Har gått en tur på 1 time, alt e stille i huset, om 1 timer drar je til frisøren, og når je kjæm hem igjen e je fru!!! .....går glipp av håndball finalen i OL.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. august 2008 #64 Del Skrevet 23. august 2008 GRATULERER MED DAGEN!!!! :hjerte: :hjerte: :juhu: :juhu: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. august 2008 #65 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer på etterskudd :-D Hadde dere en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. august 2008 #66 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer så mye som frue :-D :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 27. august 2008 #67 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, nå må du komme deg på nett snart?? Er kjempespent på å høre hvordan dagen din var.. Jeg hadde det helt fantastisk!! Har skrevet litt i dagboken min, om du vil lese... Grattis som fru!! Det er jammen med rart... hadde trodd jeg skulle føle meg anderledes... men gjør i grunn ikke det... =) men kanskje like greit, ettersom det føltes helt bra før jeg ble fru også hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 29. august 2008 #68 Del Skrevet 29. august 2008 Hei, går alt bra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 12. september 2008 Forfatter #69 Del Skrevet 12. september 2008 ..... je leve! Og har de bra. Vart godt gift, en super dag! Har de bære dj..... travelt referat føge sea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå