Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Hei mimsen :)

sorry at jeg ikke har vært innom dagboken din på lenge :sjenert: beklager virkelig det!! :kose: har ikke vært så flink til å holde meg oppdatert fy Miso :fy_fy:

Nå er det ikke lenge igjen, dagen din nærmer seg med stormskritt :juhu: Ikke lenge til du er fru :jepp: Utrolig lurt med ukeplan for hva som skal gjøres, tror jeg skal følge etter å gjøre det samme! Har riktignok litt mer tid, men syns ikke jeg har noe på plass :sukk:

Det er lov til å ha noen dager hvor man ikke gjør stort :jepp: spesielt når man savner sin kjære, da er det absolutt lov! Vi er her vi hvis du trenger selskap :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Du Mim-bim?

Hvor har du alle de lure listene dine? :lur:

På første side i første innlegget ligger det link til alle listene mine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeei Mimsen! :klemmer: :klemmer: :hoppe::klemmer: :klemmer:

Tenk at det er under en mnd til det er din tur!! :danser:

Har ikke klart å få lest igjennom alt sammen, bare litt sånn raskt igjennom, men duuuu, du behøver ikke å tenke på at du ikke har kontroll eller sånne ting! Det går helt supert!!! Alle listene går aldri helt etter planen, men bryllupet blir nydelig og fantastisk uansett hva som skjer eller ikke skjer eller hva som helst!!! Bare spør meg :ler:

Ja litt nyforelska for tiden, men det er da vel forståelig :love:

Måtte iallefall innom og hilse på gooode gode Mimsen og ønske deg lykke til med alt videre! Gleder meg så til det blir din tur!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei :)

Innom å hilser på... Begynt å bli stressa ifm bryllupet eller? Siden det faktisk ikke er så lenge igjen :danser: Dette blir spennende altså :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Men kjære MIM da!

I allverden så ondskapsfull folk kan bli, og det mot et lite barn!!!!

Hjelpe meg vel, få "ræva" som du kaldte kvinnemennesket til å holde løfte sitt overnfor både dere og ikkje minst sin datter! de e mitt hotteste råd.

Eller... finns de ingen KG barnepier som kan komme bistå?

Gråt, slå i veggan og rop litt, je love de føles litt bedre da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Tusen takk for at dere støtter meg :klemmer: Jeg har slitt med å sove inatt, tankene kvernet i ett - idag skal jeg prøve å ordne med en løsning :Nikke: Ber dere som har skrevet noe ang. dette om å slette innleggene sine sånn at jeg ikke trenger å tenke på at noen skal finne ut hvem dette dreier seg om! Tusen takk nok en gang, jeg er kjempeglad for å ha KG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...