Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1601 Del Skrevet 12. august 2008 TAKK!!! Kjempegøy å se bilder og - ikke minst - lese om utdrikningelaget!! Ju ar verri velkåmm :bukke: Kjekt å dele det med deg også Superfin location for bildene Mim!!! Matcher jo kjolen din veldig godt. Tenk i morgen har vi bare en mnd igjen!!!!! Jeg hiksta når jeg kom der idag Det er bare perfekt!! Ber til høyere makter om at det ikke silregner den dagen Litt kjipt å gå i sørpe opp til leggene i brudekjole - selv om de bryllupsbildene sikkert hadde blitt utenom-det-vanlige-kule Visste om plassen da, vi hadde egentlig tenkt å ha festen der - men så utsatte de prosjekt-legg-tak-på-smeltehytta fra 2008 til 2009 og da falt hele greia ut av hodet mitt - helt til idag :juhu: Det ligger rett bak lokalet vi skal ha festen også, så det blir ikke lange veien fra location til party Ja jeg veeeet - 1 mnd igjen :dåne: Jeg blir helt svimmel av glede av å tenke på det Bryllupet til Mim og Mimmannen kommer til å bli helt perfekt!! Har kikka litt i bloggen din og alt virker jo så gjennomtenkt og perfekt. :rødme: Du er god Kjekt du synes det er gjennomført da, det har jeg jo jobba litt med å få til Men seriøst; perfekt er vel spørs om det blir Det er tross alt Mim som planlegger, da måååå jo noe glemmes jeg husker tross alt ikke fra 12 til middag og mye kan gå galt med denne snublegeita her Men tror vi har tenkt på det meste nå, 1 år planlegging er akkurat passe Gleder meg villt til å se alt IRL :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. august 2008 #1602 Del Skrevet 12. august 2008 hei Mim! Nå har jeg sendt kjære og lillekjære ut på tur, og har tid til å legge et lite spor i boka di Det virker som du har alt under kontroll, og jeg GLEDER meg til å se alt i praksis :hoppe: Foto-location er nyyydelig, det passer perfekt til hele bryllupet!! håper virkelig dere får flott vær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1603 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) hei Mim! Nå har jeg sendt kjære og lillekjære ut på tur, og har tid til å legge et lite spor i boka di Det virker som du har alt under kontroll, og jeg GLEDER meg til å se alt i praksis Foto-location er nyyydelig, det passer perfekt til hele bryllupet!! håper virkelig dere får flott vær!! *Aprin*!! Tja, kontrollen sånn listemessig begynner å komme seg - kontrollFØLELSEN derimot kommer og går mer Det nærmer seg virkelig, begynner å skjønne at det virkelig skjer; JEG SKAL GIFTE MEG - og det med drømmemannen!!! :juhu: Gleder meg til å fortelle og vise fotograf-damemennesket plassen jeg har funnet til fotograferingen Håper hun er enig da Hvis ikke kaster jeg henne på sjøen :slåss: Forresten var jeg på Europris Pluss idag (ved siden av Jula) sykt stor butikk BTW med masse forskjellig knask Plutselig gikk jeg rett på ett gediiigent myggnett - akkurat sånn jeg drømte om over senga på bryllupsnatta :juhu: Og kostet bare 100 kr :dåne: Så nå har kjæresten fått i oppdrag å henge krok over senga sånn at jeg kan prøve-henge det opp Nærmer seg nærmer seg Han bare ler av meg, og sier jeg har sett for mye romantiske filmer Skjønner IKKE hva han snakker om, det kommer til å bli superromantisk under der :rødme: :love: Endret 12. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. august 2008 #1604 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Madam Mim. Lenge siden jeg har vært innom nå, så fant ut at det var på tide. Det ser jo ut som du har stålkontroll på alt her. Jeg må inrømme at jeg lånte noe fra lista di. Masse bra tips. Vil gjerne lese dikt da. så om du vil, hadde jeg blitt veldig glad for en PM f.eks. Lykke til videre i planleggingen. Bare en mnd igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. august 2008 #1605 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) *dobbelpost. * Endret 12. august 2008 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1606 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hei Madam Mim. Lenge siden jeg har vært innom nå, så fant ut at det var på tide. Det ser jo ut som du har stålkontroll på alt her. Jeg må inrømme at jeg lånte noe fra lista di. Masse bra tips. Vil gjerne lese dikt da. Så om du vil, hadde jeg blitt veldig glad for en PM f.eks. Lykke til videre i planleggingen. Bare en mnd igjen nå. Hei Maye Det var et sjeldent syn Kjekt du stakk innom!! Begynner å nærme seg nå kan du si ja, synes nettopp det var 3-4 mnd til Er noe med årstiden også tror jeg, tiden går kjappere om sommeren på en måte :klø: Men nå gleder jeg meg da, gleder meg til at planleggingen er over og mannen min står oppe ved alteret og venter på meg på dagen vår, gleder meg til å se alt i virkeligheten, gleder meg til fest og baluba, gleder meg til bryullpsnatt og bryllupsreise - gleder meg til å være gift Gleder meg rettogslett Stjel i vei hvis du finner noe av interesse - det er sånn mine lister er blitt til også Mye låning ute og går Jeg gir deg tilgang på bloggen jeg, så kan du inn og lese det du vil Ser du har 1 år igjen om noen dager bare - nyt planleggingstiden, det er mye kos - og litt kaos Må gjerne ta turen innom igjen, skal inn og oppdatere meg litt i boka di også Endret 12. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1607 Del Skrevet 12. august 2008 :dåne: :dåne: 1 mnd igjen :dåne: :dåne: 1 mnd - det er bare 30 dager det :juhu: :banantroll: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. august 2008 #1608 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg vil være med på en mnd igjen festen!!!! :danser: :skaal: p.s Har forresten akkurat nå oppdatert litt i boka mi. Endret 12. august 2008 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 12. august 2008 #1609 Del Skrevet 12. august 2008 Takk for at du åpna bloggen for meg. :rødme: Så utrolig bra dikt. !!! :rødme: Så utrolig flott brud du blir :rødme: for noen utrolig flotte sko. :rødme: utrolig nydelig bord osv. Er skikkelig imponert. Og utdrikningslaget ditt hørtes så flott ut. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 13. august 2008 #1610 Del Skrevet 13. august 2008 Hallo Mim! Dagan flyg, og bryllup nærme sæi, som du kan se har je ti dager igjen. Je har etterkvært funne ut at du må være den rette å stille "undre mæi på" spørsmålan til da de virke som om du har full kontroll... :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: mæi i støve for deg! SÅ: brurvalsen ska dein danses før el. etter kakene? Hadde vært super gla om du kuinne gi mæi et vink om kor dein bør plasseres. , Ronjadatterdatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. august 2008 #1611 Del Skrevet 13. august 2008 :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Bare 1 mnd igjen til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2008 #1612 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 1 MÅNED IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: Twisted er ikke våken.... Endret 13. august 2008 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. august 2008 #1613 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 1 mnd igjen til !!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: fra Pysepus (fikk melding i dagmorges om å hoppe maaaasse i boka di fra henne) Endret 13. august 2008 av *Aprin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. august 2008 #1614 Del Skrevet 13. august 2008 :love: :juhu: :love: :juhu: :love: :juhu: :love: :juhu: :love: Du skal jo snart gifte deg!!! :love: :love: :juhu: :love: :juhu: :love: :juhu: :love: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2008 #1615 Del Skrevet 13. august 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 1 MÅNED IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: Twisted er ikke våken.... Tihi.. skrev du 1 år her og?? Uansett: her skal det feires skjønner jeg!! Hurra for kun én bitteliten måned igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. august 2008 #1616 Del Skrevet 13. august 2008 Mim-bim!! Bare en måned jo :-D Så blir du trollkjærring :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1617 Del Skrevet 13. august 2008 Unnskyld!!! Bedre nå? Mmmm Daaailig! :skratte: :skratte: 1 måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2008 #1618 Del Skrevet 13. august 2008 Tihi.. skrev du 1 år her og?? På ingen måte.......... Her rakk jeg da ihvertfall å rette det opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. august 2008 #1619 Del Skrevet 13. august 2008 1 måned igjen til Dæven det er ikke lenge til :-D Håper du har det meste på stell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. august 2008 #1620 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) :duskedame: her har det vært fest jo :duskedame: :juhu: Skikkelig hæppi idag - sto jammen opp på rett fot, greit det også innimellom Tusen takk for festing i boka mi - dere er sø-ø-ø-ø-te JEG SKAL SNART GIFTE MEG!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Ronja datterdatter: Når det kommer til brudevals så trodde jeg liksom den var før kaka jeg da, men for å være helt ærlig så har jeg ikke peiling De bryllupene jeg har vært i har dansa, så åpna bryllupskaka og så er festen igang :klø: Er kanskje ikke så nøye heller, ta det i den rekkefølgen som blir naturlig for dere Har seriøst tenkt altfor lite på den dansen Har dere gått på kurs eller? Får ikke kjæresten med meg Edit: Måtte bare feste litt ekstra hehe... Endret 13. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg