Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

MIM!!

Vet du hva jeg kjøpte i Stockholm?!?

Nei, så nå skal jeg fortelle!

Jeg kjøpte verdens kuleste, flotteste, søteste, fineste termokopp!!!

Den er rååååååååsa over det hele og det aller, aller beste er at den har ett speil med små diamanter rundt på den ene siden!

Så man kan speile seg i den!!!!!!!

:ler: :ler: :ler:

Den er mega kul og jeg skal legge ut bilde av den senere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
MIM!!

Vet du hva jeg kjøpte i Stockholm?!?

Nei, så nå skal jeg fortelle!

Jeg kjøpte verdens kuleste, flotteste, søteste, fineste termokopp!!!

Den er rååååååååsa over det hele og det aller, aller beste er at den har ett speil med små diamanter rundt på den ene siden!

Så man kan speile seg i den!!!!!!!

:ler: :ler: :ler:

Den er mega kul og jeg skal legge ut bilde av den senere!!!

Ååååå :hoppe: :hoppe: :hoppe: hvordan kunne du vite at jeg ønsket meg en sånn?? Nåh, du er jo så snill som kjøper gave til meg når du er ute og reiser :klemmer:

:skratte:

:rope: JEG ER OFFISIELT M-I-S-U-N-N-E-L-I-G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :hoppe: :hoppe: :hoppe: hvordan kunne du vite at jeg ønsket meg en sånn?? Nåh, du er jo så snill som kjøper gave til meg når du er ute og reiser :klemmer:

:rope: JEG ER OFFISIELT M-I-S-U-N-N-E-L-I-G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grine:

:ler:

Åå Søte Mim! :ler:

Jeg kjøpte den på Mique i sverige, så kan jo hende de har den på mique på Oslo city og da! (Har de Mique butikkene in your town?) :klø:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og så på bildene av alle de fine sommerfuglene på facebook, og så kommer det en EDDERKOPP!!! :hakeslepp:

Ekkelt Mim :ler:

Forloveden din hadde forresten ett veldig fint kamera i hånden på ett av bildene, akkurat sånn har reka også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med stooooooooor :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Mimsen! Nå drar vi på ferie, så blir borte en stund, men jeg har ikke glemt deg!! Kommer sterkere tilbake etter reisen og alt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:ler:

Åå Søte Mim! :ler:

Jeg kjøpte den på Mique i sverige, så kan jo hende de har den på mique på Oslo city og da! (Har de Mique butikkene in your town?) :klø:

:kyss:

Mique butikker er det lite av i min ikke så fancy by :sukk: Ikke så jeg vet om ihvertfall :ler: Men jeg har snart bursdag da :sjarmor: kan jo få koppen i gave når du har brukt den ferdig :hoho:

Satt og så på bildene av alle de fine sommerfuglene på facebook, og så kommer det en EDDERKOPP!!! :hakeslepp:

Ekkelt Mim :ler:

Forloveden din hadde forresten ett veldig fint kamera i hånden på ett av bildene, akkurat sånn har reka også :-D

Usj ja, den var fææææl!! Jeg tørte ikke gå inn der engang etter at jeg skjønte hvilke monstre som lurte inni glassburene :dåne: - det var kjæresten som tøffa seg :lur: Men måtte ta bildet med i albumet (selv om jeg ikke ser på det engang selv :fnise: )

Vi kjøpte det kameraet til bryllupsreisen vår - må jo filme :lur: Det er kjempesøtt, men jeg får ikke til å bruke det siden jeg er venstrehendt :klaske: Fingeren min kommer foran linsa hele tiden :skratte: Ikke lett å ta bilder da..."skal vi se, her er Toscana - og Mim sin finger" , "her er litt av det skjeve tårnet - og Mim sin finger" :hoho: Givende!! Så jeg har sånnt vanlig digital kamera og kjæresten håndterer dette nye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Innom med stooooooooor :klemmer: :klemmer: :klemmer: på Mimsen! Nå drar vi på ferie, så blir borte en stund, men jeg har ikke glemt deg!! Kommer sterkere tilbake etter reisen og alt! :kose:

Åh den var god!!! Knuse :klemmer: tilbake på gode Tassie, ha en fortryllende bryllupsreise!!! Mim gleder seg til Tassie kommer tilbake :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mique butikker er det lite av i min ikke så fancy by :sukk: Ikke så jeg vet om ihvertfall :ler: Men jeg har snart bursdag da :sjarmor: kan jo få koppen i gave når du har brukt den ferdig :hoho:

:lur:

Reka kan titte litt rundt og se om koppen finnes i Oslo, for den var ikke så veldig dyr så da kan den jo sendes i posten :lur: Om reka finner den :lur:

Usj ja, den var fææææl!! Jeg tørte ikke gå inn der engang etter at jeg skjønte hvilke monstre som lurte inni glassburene :dåne: - det var kjæresten som tøffa seg :lur: Men måtte ta bildet med i albumet (selv om jeg ikke ser på det engang selv :fnise: )

Vi kjøpte det kameraet til bryllupsreisen vår - må jo filme :lur: Det er kjempesøtt, men jeg får ikke til å bruke det siden jeg er venstrehendt :klaske: Fingeren min kommer foran linsa hele tiden :skratte: Ikke lett å ta bilder da..."skal vi se, her er Toscana - og Mim sin finger" , "her er litt av det skjeve tårnet - og Mim sin finger" :hoho: Givende!! Så jeg har sånnt vanlig digital kamera og kjæresten håndterer dette nye :fnise:

Skjønner godt du sendte inn kjærsten for å ta bildet :fnise:

Men jeg er også venstrehendt da.. :klø: (Måtte tenke litt her :ler: ) Skjønner litt hva du mener, men jeg har vendt meg til å holde fingern unna :fnise:

Det hadde jo blitt mange morsomme bilder da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Reka kan titte litt rundt og se om koppen finnes i Oslo, for den var ikke så veldig dyr så da kan den jo sendes i posten. Om reka finner den.

Skjønner godt du sendte inn kjærsten for å ta bildet.

Men jeg er også venstrehendt da.. (Måtte tenke litt her) Skjønner litt hva du mener, men jeg har vendt meg til å holde fingern unna.

Det hadde jo blitt mange morsomme bilder da.

Åååå, verdens beste Reka :kline: :kline: :kline:

Jeg hadde vel omtrent dødd av lykke hvis en råååsa bling-bling termokopp dumpa ned i postkassen :dåne: Lyselilla funker også.... :Nikke::fnise:

Hadde en veldig fin råååsa termokopp jeg, men kjæresten lånte den :overrasket: Veldig mandig :roll::hoho: og så presterte schmokken å glemme den igjen på kurssenteret vårt :klaske: neste gang jeg kom opp dit hadde noen tatt den :slåss: Skjønner de godt da :fnise: For det hadde nemlig jeg også gjort om en råååsa termokopp dukket opp på min vei :jepp:

Så det går an å lære seg å holde fingeren unna linsa altså?! :klø: Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, den bare spretter tilbake liksom :vetikke::ler: Øvelse gjør nok mester her også :Nikke:

Åå! Har helt glemt å si at jeg liker den nye tickeren din veldig godt!

Skit fin

Mmmhm, skitfin :Nikke: Det høres egentlig ikke så fint ut hvis en tenker seg om - SKITfin.............

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nå fikk jeg akkurat melding fra snille konditor-venninna mi, med bilde av prøvekake og spørsmål om vi ville smake :juhu: Den såg kjempegod ut :sikle: Skal se om jeg klarer å laste ned bildet fra mobilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Ser ut for at det ordner seg med toastmaster-krisen vår også :hoppe: Kjærestens forlover skal ned og kvele han som egentlig sa ja :roll: :slåss: og hvis det ikke hjelper så tar han oppgaven som toastmaster på strak arm - med litt hjelp av mannen til ene forloveren min, han jobber nemlig som toastmaster..men jeg har bestemt han skal få fri i bryllupet vårt :) Noen som skjønte det?! :ler:

Litt letta nå ihvertfall, kjente panikken nesten tok meg :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

BTW

jeg har bare tenkt å sette denne i lyyyseråsa på ønskelista vår :dåne: :dåne: :dåne:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle::sikle::sikle::sikle:

Den så god ut den!

Oioioi... Fikk helt vann i munnen her...

:spise::spise::spise::spise:

Ser ut for at det ordner seg med toastmaster-krisen vår også

:juhu::juhu::juhu:

Litt kveling gjør seg det, men det er bra dere gjør det nå, så han rekker å få tilbake stemmen til bryllupet.... :sjarmor:

BTW

jeg har bare tenkt å sette denne i lyyyseråsa på ønskelista vår :dåne: :dåne: :dåne:

Og hvis den er like god som stolen i samme serie, kommer du til å få tjukk rumpe :fnise:- for den blir man lett sittende i.... Min faste plass hos Svoger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Vi har verdens friskeste og beste bryllupskake :sikle::spise: :dåne:

Jeg er ikke noen kake-mons, men denne var så god at jeg måtte ta 2 stykker :sjenert: Flinke flinke venninna mi :kose: Gleder meg til å se den i 3 etasjer :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Litt kveling gjør seg det, men det er bra dere gjør det nå, så han rekker å få tilbake stemmen til bryllupet.... :sjarmor:

Han må bare være grei ellers......... :slåss:

Og hvis den er like god som stolen i samme serie, kommer du til å få tjukk rumpe :fnise:- for den blir man lett sittende i.... Min faste plass hos Svoger :jepp:

:redd: tror ikke vi skal ønske oss den likevel :hoho: Jeg gror fast!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:spise::sikle:

Kaka så helt fantastisk ut Mim!

Det kan da ikke være noe bedre etter MASSE mat å få en sånn frisk kake!

Misunnelig på gjestene dine kjenner jeg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så sinnsykt god ut!!! :spise::spise: er det pasjonsfruktmousse? Tror nemlig vi faktisk skal ha ganske lik kake Mim :) Vi skal ha pasjonsfruktkake med fruktgele sukkerbrød, bringebærsyltetøy, pasjonsfruktfromasj, sjokoladekake og friske frukter....nammenam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nope, dette er en bærpai :sikle: Mørdeigsbunn pensla med lys sjokolade i bunn, masse vaniljekrem, friske bær og klar gele på toppen :hoppe:

Men pasjonsfruktkake er jo syyyykt godt da :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...