*Lollipop* Skrevet 12. juli 2008 #1201 Del Skrevet 12. juli 2008 for brudepikekjolen som høres heeelt nydelig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. juli 2008 #1202 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) :hjerte: 9 uker igjen :hjerte: Endret 12. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. juli 2008 #1203 Del Skrevet 12. juli 2008 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: bare 9 uker igjen til :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. juli 2008 #1204 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Litt bryllupsting som har skjedd idag også Vi har kjøpt oss verdens hendigste og søteste video/fotokamera til bryllupsreisen; dette bittelille her og jeg fant søt hvit bikini med rosa blomster på, så nå har jeg en anstendig og en uanstendig bikini til bryllupsreisen :juhu: Idag har jeg prøvd å finne undertøy der bh-stroppene ikke viser bak på ryggen på kjolen, men forgjeves Må ringe til Agape og høre hvordan de løser undertøy-problematikken på den kjolen der!! Vi har vært og lagt ut gaveliste på Kitch`n og fått gavekort på 200 kr fra de som takk Kjæresten har godkjent brudepikekjolen :juhu: NÅH er det helg, og vi skal bare k-o-s-e oss Endret 12. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 12. juli 2008 #1205 Del Skrevet 12. juli 2008 Her går det unna!! Spent på hvordan brudepikekjolen ser ut! Hvor har du kjøpt den? syns den du kjøpte på exit var nydelig jeg da, men skjønner at gullskimrete passer helt perfekt håper du har en strålende helg mimselims! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. juli 2008 #1206 Del Skrevet 12. juli 2008 Her går det unna!! Spent på hvordan brudepikekjolen ser ut! Hvor har du kjøpt den? syns den du kjøpte på exit var nydelig jeg da, men skjønner at gullskimrete passer helt perfekt håper du har en strålende helg mimselims! Kjøpte den oppe på Deco-senteret, barnebutikken der...Har jo så mye fint der, ble helt dårlig jeg De hadde 4 forskjellige brudepikekjoler - deriblant en rosa jeg ikke har tenkt å vise frøkna Men den var :dåne: stunning!! Verdt en titt Kan godt bli med deg Jeg kunne flytta inn på Deco-senteret Kjolen kostet 700 kr, så jeg synes ikke det var så verst Ihvertfall ikke når jeg tenker på at jeg slipper å betale den selv Den hvite kjolen jeg kjøpte på Exit er fin ja, kjempefin..men denne passer bedre til fargene vi har valgt Så om noen trenger en hvit brudepikekjole str 6 år så har jeg en hengende her Jeg har en strålende helg jeg og det håper jeg du har også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juli 2008 #1207 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Deco-senteret? :klø: Håper du har en kjempefin kveld sammen med din kjære Endret 12. juli 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. juli 2008 #1208 Del Skrevet 12. juli 2008 Deco-senteret? :klø: Håper du har en kjempefin kveld sammen med din kjære Sender deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. juli 2008 #1209 Del Skrevet 12. juli 2008 *trommevirvel* :love: :love: :love: :juhu: bare 2 mnd igjen Mim :juhu: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juli 2008 #1210 Del Skrevet 13. juli 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 2 mnd igjen!!! :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juli 2008 #1211 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) 2 måneder igjen!! Endret 13. juli 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. juli 2008 #1212 Del Skrevet 13. juli 2008 2 små mnd igjen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. juli 2008 #1213 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) 2 mnd igjen til , og jeg gleder meg for alvor :hoppe: Tror det å være gift med kjæresten kommer til å ha stor betydning for meg i forhold til tilhørighet i familien Med hans to barn fra før har det ikke alltid følts som om jeg er en del av familien, mer sånn "jeg er her men hører ikke til" Det har ingenting med hverken kjæresten eller barna hans å gjøre, for de er fantastiske alle 3 mer med hvordan jeg føler det selv Min kjære forlover som har vært i samme situasjon sier det hadde mye å bety for henne å bli gift, hun sier også det har noe med å høre til å gjøre..Så da satser vi på at alle sånne følelser forsvinner som dugg for solen etter bryllupet Og hvis ikke så overlever jeg det også Plan for dagen: Bestemme oss for utgangsmelodi Finne noter til inn - og utgangsmelodi Bestemme salmer (som vi ikke egentlig føler behov for å ha ) Finne ut av og bli enige om hva som skal stå i ringene Se på spillelister til bryllupsfesten (her må vi prate med toastmaster også..) Se på hva som skal skje under mottakelsen og fordele ansvar Jeg skal på Sex & The City med venninner ikveld :juhu: Endret 13. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. juli 2008 #1214 Del Skrevet 13. juli 2008 ååå, gled deg!! filmen er fantastisk!! :hoppe: *vilsedenendaengang!!!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. juli 2008 #1215 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Å jeeez for en film :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Jeg har grått, ledd, grått, grått og grått meg gjennom hele Sex & The City - OG JEG SKAL SE DEN IGJEN, SNART!!!! Skal lokke med meg kjæresten skal jeg, denne her må han bare se Var litt morsomt da, jeg sa flere ganger "åh, nå dør jeg" osv under filmen - litt høyere enn planlagt, snufsa og lo om hverandre og de andre i salen begynte å le..da sier forloveren min høyt; "å hjelpe meg - hun her skal gifte seg med hele seg om 2 mnd" Dette var tidenes film, og jeg står først i køen når den legges ut for salg Endret 13. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. juli 2008 #1216 Del Skrevet 13. juli 2008 Plan for dagen: Bestemme oss for utgangsmelodi - instrumental versjon av så sant kantor godtar Vi har en som kan spille solo på gitar, må bare spørre han (vet han sier ja ) Finne noter til inn - og utgangsmelodi - alt som finnes på internett Bestemme salmer (som vi ikke egentlig føler behov for å ha ) - Å leva det er å elska og Måne og sol..salmer de fleste kan Finne ut av og bli enige om hva som skal stå i ringene - vi har blitt enige om "some sacrifice is needed" og datoen..Håper bare det er plass inni ringen min til alt det Se på spillelister til bryllupsfesten - her må vi prate med toastmaster altså, han har visst lister klar! Se på hva som skal skje under mottakelsen og fordele ansvar - jeg har fått ja fra ei venninne at hun vil ta bilder av gjestene og lime de inn sammen med en hilsen fra hver gjest / hvert par, ellers blir det nok bare noe å drikke og frukt / sjokolade, dette er jo servitørenes ansvar ..samt at de som vil kan se seg om i museet der! Bør vi ha noe mer?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juli 2008 #1217 Del Skrevet 14. juli 2008 Mimsen nå er det en stund siden jeg har vært innom dagboken din, fy meg!! men har gyldig grunn siden jeg var syk forrige uke! Det ser ut som det har skjedd en del på bryllupsfronten og at du har mye å gjøre!! Leste jeg riktig og at du er sykmeldt?? lille mim, hva har du gjort?? Du må være forsiktig med deg selv vet du Hvor får man tak i betakaroten, hvis man blir brun av det skal jeg jammen prøve Nå er det ikke lenge igjen til den store dagen håper å få se brudepikekjolen du har bestemt deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juli 2008 #1218 Del Skrevet 14. juli 2008 Du må nok sloss med meg om å stå først i køen når filmen kommer for salg syns den var helt fantstisk!! Så den på premieren med jentegjengen, og senere med kjæresten FANTASTISK FILM!!!! har du forresten sett Mamma Mia?! hvis ikke; LØP OG SE!!! Fikk mye samme følelsen som sec&the city, levde meg heelt inn. sang og lo om hverandre ps: IKKE gå før rulleteksten er slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. juli 2008 #1219 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg vil også se!! Begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juli 2008 #1220 Del Skrevet 14. juli 2008 Glemte å skryte over hvor flink du har vært, som har fått så mye i orden!! Fliiiiiiiiiiiinke Mim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg