Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden
:skratte: søteste Reka som finnes :klem: Godt du holder liv i boka mi :hoho:

Men seriøst, hva i all verdens land og pannekaker holdt jeg med på i går kveld siden jeg ikke var innpå her samtidig :klø: skal vi se....Vi såg litt på den nye lege-serien på tv2, Medium etterpå og så Pacific Blue...Men etter det???

:idesmil: hehe, nå kom jeg på det :lur: Men det egner seg ikke på trykk :skratte:

Liker spillelista di forresten dj Rekis, vil du være dj i bryllupet mitt...æh, jeg mener selvsagt vårt :fnise:

:hoho:

Også var du borte en god stund når du måtte ta klesvaska og se på bilder. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Da har jeg vært på terrassen i hele halve kveld og nytt det faktum at sommeren er tilbake :sol:

Jeg har begynt på den første Stieg Larsson boka mi, drukket kaffe og solt meg :)

Dagens bryllupsting: ny parfyme :hoppe: Sommerlukta til Jean Paul Gultier, fast innkjøp hver sommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: søteste Reka som finnes :klem: Godt du holder liv i boka mi :hoho:

Men seriøst, hva i all verdens land og pannekaker holdt jeg med på i går kveld siden jeg ikke var innpå her samtidig :klø: skal vi se....Vi såg litt på den nye lege-serien på tv2, Medium etterpå og så Pacific Blue...Men etter det???

:idesmil: hehe, nå kom jeg på det :lur: Men det egner seg ikke på trykk :skratte:

Liker spillelista di forresten dj Rekis, vil du være dj i bryllupet mitt...æh, jeg mener selvsagt vårt :fnise:

:fnise: Er det bare meg i boka di så må jeg jo benytte sjansen :fnise:

Men.. :sjenert: Jeg skjønner ikke hva du gjorde som ikke egner seg på trykk?? :forvirret:

:hoho: Det var vel noe relatert til :humpe: sangen din?? :fnise:

Selvfølgelig kan jeg være dj i bryllupet mitt.. eh, vårt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på den første Stieg Larsson boka mi, drukket kaffe og solt meg :)

Dagens bryllupsting: ny parfyme :hoppe: Sommerlukta til Jean Paul Gultier, fast innkjøp hver sommer :fnise:

Du er tøffere enn toget!! De bøkene er kjempe bra! Leste dem i fjor!! :-D

Jeg kjøpte ny parfyme på mandag, den lukter nydelig, var kjempe dyr og jeg husker ikke hva den heter. Men korken er hvertfall formet som en blomst og navnet er ett eller annet blomsterrelatert.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ny parfyme på mandag, den lukter nydelig, var kjempe dyr og jeg husker ikke hva den heter. Men korken er hvertfall formet som en blomst og navnet er ett eller annet blomsterrelatert.. :fnise:

Den lukter helt herlig!!! Marc Jacobs Daisy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:fnise: Er det bare meg i boka di så må jeg jo benytte sjansen :fnise:

Men.. :sjenert: Jeg skjønner ikke hva du gjorde som ikke egner seg på trykk?? :forvirret:

:hoho: Det var vel noe relatert til :humpe: sangen din?? :fnise:

Selvfølgelig kan jeg være dj i bryllupet mitt.. eh, vårt.. :fnise:

:roll: ikke ditt og mitt bryllup dah :skratte: mitt og kjæresten sitt :ler: Jeg har utviklet en lei tendens til å kalle det "mitt" etterhvert...har sikkert noe med at det er jeg som har planlagt hele greia :hoho:

Var nok muligens relatert til sangen ja :sjenert: Og det var nais :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Ja, merka det etter ett par sider at dette var bedre lesning enn Siderhusreglene -som er døll som bare juling :sove:

Kikka på den parfymen idag, det var så fin flaske...men glemte visst å lukte på den :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:Nikke: enig!! Og hun i butikken sa jeg skulle pøse på, jo mer jo bedre :ler: Jeg er sånn en-dusj-parfyme-menneske, så jeg ble litt :overrasket: når hun sa det, men kom hjem og spraya villt og kjæresten ble helt :hoppe: så det funka visst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er det den heter!! Den er nydelig :-D

:roll: ikke ditt og mitt bryllup dah :skratte: mitt og kjæresten sitt :ler: Jeg har utviklet en lei tendens til å kalle det "mitt" etterhvert...har sikkert noe med at det er jeg som har planlagt hele greia :hoho:

Var nok muligens relatert til sangen ja :sjenert: Og det var nais :lur:

Å.. :sukk:

Jeg trodde vi skulle gifte oss jeg Mim? Søren altså, da får jeg finne noen andre å gifte meg med da.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden
Og god helg til Mim som førte reka rett i mine armer :lur:

What a love story :rødme:

:skratte:

:hoho:

GALEHUSET!!!!!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider