Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

:skratte: joda, det er sant :Nikke: Får nok alltids brukt det, men kan komme på flere ting jeg heller ville brukt de 500 kr dette kostet på :sukk:

Kjøpt er kjøpt og spist er spist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Kanskje vi ikke trenger slike kurver...? :sjenert: Hm... må snakke med mamma om det :fnise:

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppa det, så dyrt det ble for meg og vi er få gjester, tenk hvor mye du må ut med :overrasket: for ting som folk antagelig har med i veska si selv eller klarer seg fint uten de timene :sjenert: Jeg har mest lyst å gå og levere det jeg kjøpte tilbake :sukk: Tror du jeg får det?? På Ica liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Veeeldig usikker på om du kan levere tilbake (og jeg har jobbet på butikk...) ring og spør ;)

Kan nok ikke det....hadde det vært H&M så hadde det gått :jepp: Men ikke på Ica :ler:

Neida, jeg får nok brukt det opp, nå når jeg har kjøpt det kan jeg jo liksågodt lage det til og sette det fram :fnise: Men hadde jeg vært deg så hadde jeg strøket det fra lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Har snakket med mamma nå og vi dropper de kurvene! Eneste som hadde vært kult var råååsa kondomer på damedo (bare for å irritere visse folk :skratte: ), men tror ikke kjære hadde gått med på det :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Irriterer meg at jeg handla inn til de kurvene :sur: Skal iallefall ikke handle resten :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Da har jeg handla kubbelys for 1000 kr :lete::skratte:

Silly silly me glemte å sjekke hvilken farge det var på hvilken størrelse på lysa jeg hadde fra før - og kjøpte selvsagt feil :klaske: Men da bytter jeg bare imorgen :fnise:

Kjøpte også 200 telys og 25 blanke telysestaker - kjæresten mener vi går en lysende fremtid imøte :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hvilke lys kjøpte du hvis du brukte sååå mye penger på kubbelys? *spent*

Kjekt med masse telys og blanke telysestaker! Hvis du trenger flere, gi beskjed etter 2. august så kan du komme og velge og vrake :fnise: (eller, kanskje det er budsjettbruden vår som skal det? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med masse telys og blanke telysestaker! Hvis du trenger flere, gi beskjed etter 2. august så kan du komme og velge og vrake :fnise: (eller, kanskje det er budsjettbruden vår som skal det? :fnise: )

jeg er ikke så opptatt av at det skal matche å sånn, så hvis alle bare kan gi meg restepynt når de er godt gift, så slipper jeg den utgiften!

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes nr 2 er finest!!! nå har ikke jeg sett bilder av deg så vet ikke helt hva som passer best.. meeeen den frisyren har jeg sett en del på selv!!

Vi skal ikke ha sånne kurver.. ble enig med meg selv at det var litt bortkastet penger..

men kommer til å kjøpe inn plaster og paracet og kanskje tyggis eller frisk... tannpirkere skal vi ha.. også legger jeg nok en blank neglelakk på jentedoen, men det har jeg masse av her hjemme... trenger folk kondomer og slikt for dem søren meg skaffe sjølv.. hva ser jeg ut som liksom?!?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
jeg er ikke så opptatt av at det skal matche å sånn, så hvis alle bare kan gi meg restepynt når de er godt gift, så slipper jeg den utgiften!

Du kan få låne alle telysestakene våre (redd for at noe ikke skal matche i bryllupet til *Aprin* :redd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Kjøpte lys på Living jeg; rustikklys tror jeg de heter..De største kosta 59 kr stk, mellomste kosta 39 kr stk og de minste kosta 29 kr stk - og kjøpte 8 av hver sort (det burde vel holde??) Var det dyrt det? Trodde jeg gjorde det bra jeg :hoho: Sånn blir det når jeg ikke kan ha helt hvite :sukk: Men de er fiiine, og har lang brennetid :Nikke: Stearinlysa til giga-lysestaken kostet 2 kr stk, kjøpte 10 av de! Telysestakene kostet 5 kr stk, så det ble ikke store utlegget :hoppe: Hvilke telysestaker har du? Disse er sånne helt lave, altså ikke glass/kopper...Og budsjettbruden må gjerne låne :jepp:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Det er in at ting ikke matcher :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er sånne lave runde, som de har på ikea, obs +++ så har jeg 10 stk allerede :fnise: å mor har 30, så tror jeg har det jeg trenger da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
hvis det er sånne lave runde, som de har på ikea, obs +++ så har jeg 10 stk allerede :fnise: å mor har 30, så tror jeg har det jeg trenger da! :ler:

Og jeg har 25 :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Skal kjøpe vanlige hvite kubbelys på Søstrene Grene jeg til 10,- pr. stk. eller noe sånn! ;) Men som sagt, vanlige hvite :) Så skal jeg ha perler rundt eller noe sånn!! Skal prøvelage bordet neste gang jeg skal hjem (med mindre jeg blir drukket ut)!! Telysene kjøpes på IKEA og det gjorde telysestakene også. Husker ikke hva de heter, men kanskje galei...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...