Gjest madam_mim Skrevet 22. juni 2008 #901 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Sånn, nå må det vel være lov å være her inne??? KG fri helg har vært supert, jeg har fått gjort masse - og til mitt forsvar var jeg bare på MSN i 10 minutt på lørdagsformiddag ja det er juks Endret 22. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. juni 2008 #902 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg er forresten lei av hamsteren Den bare tisser på meg HAAAAAAMSTER TIL SAAAALGS!!! BILLIG BILLIG :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. juni 2008 #903 Del Skrevet 22. juni 2008 Kjæresten sliter med å finne skjorte og bukse til jakken sin, redd vi er tilbake på scratch når det gjelder antrekket hans Vi var å kikka i hele går etter noe han kunne ha til, men utvalget er elendig når en er ute etter noe litt annerledes Alt er sånn A4, med dress og skjorte Akkurat sånn han ikke vil ha!!! Skal ned på brudesalongen imorgen og høre hva de har å si Er jo enig med han som sier det er synd å få skreddersydd en skjorte til flere tusen kroner når vi ikke vet om den passer til jakka Men jeg hadde liksom innstilt meg på at han skulle ha den Tror han hadde blitt helt rå Vanskelig...Introduserte han for brosjyren fra Cavaliere, der er mye fint - men jeg ser jo det ikke er helt han da Men som jeg sa; det er jo ikke heeeelt meg å valse rundt i en diger kjole heller da Men, kan han ha lys skjorte og svarte bukser til mørkebrun jakke? Eller blir det litt mye farger?? Kunne jo kanskje fått sydd skjorta i svart muligens :klø: det er det han vil ha; svart skjorte og svarte bukser til brun jakke og sko.......Føler han blir litt vel mørk, men jeg har lovt han at han skal få velge selv (- ja jeg angrer litt på det nå ) Han vil heller ikke ha slips eller noe, men skjorta åpen i halsen, sånn som han pleier da steila svigermor Hun mente det var på tide jeg la inn press om at han skulle kle seg skikkelig Jeg sa at han blir flott uansett, og det viktigste for meg er at han finner noe han føler seg vel i Han stiller jo uansett ikke i t-skjorte og dongri (da steiler JEG ) - så skikkelig kledd blir han nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. juni 2008 #904 Del Skrevet 22. juni 2008 Synes det hørtes fint ut med svart bukse og skjorte til brun jakke og sko jeg Lurer på om ikke en av mennene til noen her på KG som giftet seg i dress og skjorte uten slips...? :klø: Disse svigermødrene og de litt eldre vet du har mange meninger! Mormor liker ikke helt at mamma ikke skal ha høye hæler, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Ekstramamman min skal ha cowboyboots til finkjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. juni 2008 #905 Del Skrevet 22. juni 2008 Det blir ikke for mørkt? Jeg synes han er dritlekker i mørke klær, men redd det blir for hardt mot min kjole Jada, jeg ser jeg er litt sånn jeg - meg - mitt nå Vi sugler på dressene fra italienske Archetipo Spesielt den brune dressen med art.nr. 7467 og den svarte med gyllen skjorte på bilde 011 nederst på siden......:dåne: vet skjorta alene koster 3000 kr, så dette er ingen billig fornøyelse, men guuuud så flotte!!!! Og egentlig driter jeg i hva svigermor synes, det er ikke hun som skal gifte seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 22. juni 2008 #906 Del Skrevet 22. juni 2008 Hm.. Jeg synes å huske noe om en stilig skjorte, men den var hvit. Hva skjedde med den? Den var veldig fin!!! Kan jeg også få se bilder fra kjoleprövingen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 22. juni 2008 #907 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hm.. Jeg synes å huske noe om en stilig skjorte, men den var hvit. Hva skjedde med den? Den var veldig fin!!! Kan jeg også få se bilder fra kjoleprövingen forresten? Skjorta er fortsatt kjempeintressant (for meg ihvertfall ) men kjæresten vil heller ha den sort..tror han er redd den ikke vil passe til, og hva farge kan han ha på buksa hvis han har hvit skjorte og brun jakke? Sender deg PM med bilder litt senere Endret 23. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 23. juni 2008 #908 Del Skrevet 23. juni 2008 pappa giftet seg i rosa slengbukse dress... så alt er lov... hvis han vil gå uten slips så synes jeg han skal få lov til det.. for at han skal se flott ut må han jo føle seg flott også... svigermor og alle andre "gamlinger" synes vel sitt, men sist jeg sjekka så var det ikke dem som bestemte!! svart skjorte kan bli fint det.. hvor du skal få tak i det vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg med... desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #909 Del Skrevet 23. juni 2008 pappa giftet seg i rosa slengbukse dress... så alt er lov... hvis han vil gå uten slips så synes jeg han skal få lov til det.. for at han skal se flott ut må han jo føle seg flott også... svigermor og alle andre "gamlinger" synes vel sitt, men sist jeg sjekka så var det ikke dem som bestemte!! svart skjorte kan bli fint det.. hvor du skal få tak i det vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg med... desverre... Rosa slengbukse-dress?? Oooo, hørtes sexy ut Nå tror jeg neppe kjæresten drar det så langt da Men han skal få kle seg som han vil, passet baremeg litt dårlig at han skulle begynne å tvile på antrekket sitt nå når det er under 3 mnd igjen :dåne: Men de syr vel fort en dress :klø: Skal hjem nå og se om vi har fått svar fra brudesalongen som fører Archetipo, mulig det blir Bergenstur på oss på onsdag hvis ikke dressen koster sånn 20.000 kr liksom Italiensk design er jo dritdyrt, så man vet jo aldri...skjorta alene koster 3000 kr vet jeg Mi fe sjao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #910 Del Skrevet 23. juni 2008 Fått svar på mailen min; pris på dressene fra Archetipo - hold dere fast: 14.000 - 16.000 kr :dåne: Tviler på svigermor har tenkt å betale så mye for at sønnen skal ha dress på seg Dessuten hadde de bare inne noen størrelser (kan jo være kjæresten sin str er inne, det vet vi ikke...) og det var 3 mnd bestillingstid på dressene om vi trenger en annen str så nå er vi tilbake på zero igjen Idag har vi tusen ting som skal kjøpes og ordnes, kanskje vi kan klare å skvise inn en liten let etter svart skjorte og bukse til kjæresten, så kjører vi den :klø: Må jo høre hva han sier også da, men tror den prisen er for stiv Seriøst, det er bare for rikinger sånt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #911 Del Skrevet 23. juni 2008 Og jeg synes dressen til kjære til 6000,- var dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #912 Del Skrevet 23. juni 2008 Og jeg synes dressen til kjære til 6000,- var dyr... ja det er nok penger det også!! Nei det blir neppe til at vi kjøper en av disse, selv om de var utrolig fine :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 23. juni 2008 #913 Del Skrevet 23. juni 2008 oiiiii, det var dyrt :dåne: 3-4 ganger mer en hva mitt og kjæres antrekk koster TIL SAMMEN! Budsjettbryllupet vårt er kanskje ikke det beste sammenligningsgrunnlaget da! (ser for meg papptallerker og plastbestikk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #914 Del Skrevet 23. juni 2008 *Aprin*: leste forresten om noen som skulle ha pølse i brød til bryllupsmiddag - det er budsjettbryllup det (inne på bryllup) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 23. juni 2008 #915 Del Skrevet 23. juni 2008 *Aprin*: leste forresten om noen som skulle ha pølse i brød til bryllupsmiddag - det er budsjettbryllup det (inne på bryllup) leste det jeg også, og må innrømme at jeg tenkte for meg selv at DER går grensen Maten skal være ordentlig altså!! Vi dropper heller forrett, og sparer der.. Regner alikevel med å ende på ca 25.000 for maten :dåne: Kanskje vi skal gå for pølser alikevel? :klø: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #916 Del Skrevet 23. juni 2008 leste det jeg også, og må innrømme at jeg tenkte for meg selv at DER går grensen Maten skal være ordentlig altså!! Vi dropper heller forrett, og sparer der.. Regner alikevel med å ende på ca 25.000 for maten :dåne: Kanskje vi skal gå for pølser alikevel? :klø: :skratte: Nei, da får dere heller ha et lite koldtbord altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #917 Del Skrevet 23. juni 2008 Er ikke det pølse-greien en spøk?? Trodde det var noen som tulla jeg Seriøst, ingen har pølser i bryllupet sitt vel :klø: Grillmat er jo snadder, pølser er bare.......kjipt Nei *Aprin*, skulle det bli så ille så skal jeg heller stille og lage koldtbordet for deg gratis bare du handler inn varene Jeg har lagd endel koldtbord i min kokkekarriere kan du si :dåne: Ville på slutten Er en ræser på koldtbord og smørbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #918 Del Skrevet 23. juni 2008 Og jeg har jo sagt ja til å være servitør (så lenge venninne A ikke bestemmer seg for å gifte seg på samme dagen som dere... ) Og mamma har sagt hun kan fikse blomster - budsjettbryllup here we come! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #919 Del Skrevet 23. juni 2008 Antrekket til kjæresten er i boks :juhu: Tok oss tid til å stikke ned i sentrum for å lete etter svart skjorte og bukse, siden dette italienske ble litt vel stivt i pris; og ta-daaaaa; ett stykk antrekk - check, kjøpt og betalt - til rett under 4000 kr Da endte han opp med svart skjorte, svart bukse (ikke dressbukse, men nesten ) og svart vest til brun jakke og brune sko, og han ble såååååå flott :dåne: Hun i butikken kommenterte ansiktet mitt til kjæresten når han kom ut fra prøverommet; "ser ut som din tilkommede er fornøyd, sjekk gliset da" Leverte det inn for å sy buksa opp, og skjorta måtte bestilles for de hadde ikke flere skjorter med hull til mansjettknapper igjen! Så om 1-2 uker er klærne hans i hus Fine fine FINE kjæresten min :love: Jeg med :kaffe: for å feire at nok en ting kan strykes fra lista, og jeg føler meg 10 kg lettere (hadde det bare vist på vekta ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #920 Del Skrevet 23. juni 2008 for at mannens antrekk er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg