Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest Fisk73

Hehe!

Dette var puuurrfekt lesing til mine glass med vin!

:ler:

Ha en strålende kveld, og jeg er sikker på at du ser NYDELIG ut i kjolen.

(Selv om jeg må innrømme at mine assosiasjoner går mot madam mim, og hun kan vel ikke akkurat sies å være nydelig.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Hehe!

Dette var puuurrfekt lesing til mine glass med vin!

:ler:

Ha en strålende kveld, og jeg er sikker på at du ser NYDELIG ut i kjolen.

(Selv om jeg må innrømme at mine assosiasjoner går mot madam mim, og hun kan vel ikke akkurat sies å være nydelig.... :sjenert: )

:juhu: kjekt jeg kunne hjelpe mens du drikker :fnise: Jeg og vil ha vin i glasset midt i uka *sparker seg selv bak for å ikke ha ønska seg ferie før slutten av juli*

Whaaat :hakeslepp: Madam Mim er jo bare supersnål :Nikke: akkurat som meg :hoho: Jeg er heller ikke sjenert, bare later som :sjenert::lur:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
:juhu: kjekt jeg kunne hjelpe mens du drikker :fnise: Jeg og vil ha vin i glasset midt i uka *sparker seg selv bak for å ikke ha ønska seg ferie før slutten av juli*

Whaaat :hakeslepp: Madam Mim er jo bare supersnål :Nikke: akkurat som meg :hoho: Jeg er heller ikke sjenert, bare later som :sjenert::lur:

:skratte:

Vel, jeg sitter her alene jeg da, mannen har forlatt meg til fordel for jobb i Tyskland. Men det betyr at jeg har vinflaskene alene!! :lur:

Bare håpe jeg har vett til å slutte før det er for sent... Jeg skal jo visstnok på jobbintervju i morgen... :sjenert:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakker du var i kjolen! Kjolen var som en drøm...kjempefin:)

hva slags tiara er du på jakt etter? jeg har 5 stykker jeg har kjøp som jeg ikke skal bruke. Hvis det var noe sånnt som du hadde tenkt deg kunne du fått en.

Forresten kan ikke du dele de lottotallene med meg da....skulle gjerne vunnet denne helgen jeg også!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mindre enn fem tiararen faktisk! :fnise:

hehe var ikke så lett å velge da :sjenert:

Men kom på en ting, du skal kanskje ha noe som er gull siden du har litt gullaktig på kjolen?

Og du.... du hadde ikke giddet å sende meg bilde av det prøvebordet som alle skryter av ? Jeg må jo ikke gå glipp av noe her liksom hehe

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: det var godt, ble litt bekymra her for at flørting ikke var greit :sjokkert: Hva skal jeg da med Reka???.................................................................

:skratte: TULLA!!

Fra spøk til alvor, hva er grunnen til at de skipper den viktigste delen av kampen :klø: Hadde de beholdt den biten der de kler av seg skulle jeg sett fotball myyye oftere :Nikke: Jeg stemmer for at de skjerper seg, og kjæresten vil at volleyball-damene også skal bytte overdeler etter endt kamp :overrasket::skratte:

Flaks for deg at det er tull, ellers hadde jeg tatt med gjengen min:

post-19031-1213975181_thumb.jpg

Og tatt deg!!

Jeg skulle også sett på fotball mye, mye oftere om de hadde vært litt mer avkledde av og til.. Det er derfor reka er skadefro når de skader seg og tilfeldigvis må ta av overdelen.. :sjenert: Da skjerpes øyekontakten med tven altså.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
hehe var ikke så lett å velge da :sjenert:

Men kom på en ting, du skal kanskje ha noe som er gull siden du har litt gullaktig på kjolen?

Og du.... du hadde ikke giddet å sende meg bilde av det prøvebordet som alle skryter av ? Jeg må jo ikke gå glipp av noe her liksom hehe

5 stk?? :dåne: :skratte: du er ikke god :ler: Hvordan ser de ut da, har du bilder?

Sender deg PM med bilder av bordet jeg :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
God helg mimsevims :klem:

God helg Reka mi :kyss:

Flaks for deg at det er tull, ellers hadde jeg tatt med gjengen min:

post-19031-1213975181_thumb.jpg

Og tatt deg!!

Jeg skulle også sett på fotball mye, mye oftere om de hadde vært litt mer avkledde av og til.. Det er derfor reka er skadefro når de skader seg og tilfeldigvis må ta av overdelen.. :sjenert: Da skjerpes øyekontakten med tven altså.. :hoho:

:redd: ta meg???????? Jeg som er så snill :grine: Snille snille Reka, må passe på heksa di heller :Nikke:

:hoho:

Da er vi enige, fotball er best når kampen er over, evt. ved skader :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Jeg skal prøve å ha KG-fri helg :sjokkert:

.............................................................................Og den starter nuh :sjenert:

Ha en superduper helg folkens, jeg skal kose meg med kjæresten og ungene - og den nye dverghamsteren vår, med det fengende navnet "Klatre" :ler:

Lille frøkna her er superfrustrert fordi den teite hamsteren (:overrasket: så lenge var det gøy med hamster :hoho:) bare :sove: Får vel vekke han litt før hun legger seg, så hun får holde han litt :sjenert: Dustedyret :fnise:

Jupp, I`m logging off :hakeslepp:

Go`helg :vinke:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for ett sinnsykt rekefat hahaha...noen som har god tid tydeligvis:)

Fikk lyst til å prøve en dag....

Bordet var rett og slett nydelig mim , kjempestemningsfullt! Ser for meg hvordan det vil bli. skal dere ha sånne 5 armede lysestaker? Er ikke de store der kjempedyre?

Trenger egentlig ikke blomster nei... fint med de kvistene :)

Rett og slett kjempelekkert !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Reka mi :kyss:

:redd: ta meg???????? Jeg som er så snill :grine: Snille snille Reka, må passe på heksa di heller :Nikke:

:hoho:

Da er vi enige, fotball er best når kampen er over, evt. ved skader :skratte:

Okei da, jeg skal bare ta med armeen min og passe på heksen min :Nikke:

Ha en flott kgfri helg, etter jeg har lagt meg i kveld er jeg også avlogget for helgen for i morgen skal jeg først jobbe og deretter på hyttetur :juhu:

Dverghamsteret var fantastisk søtt! (Okei, jeg trodde først det var en rotte :fnise: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AAAATSJO!!!!!

:forkjola:

Hører du har fått hamster.

Sliiit an!

:fnise:

Dette har heller ingenting i en bryllupsdagbok men:

Anea er fan!!!

:skratte::skratte::skratte::skratte: