Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #861 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er kjekt å gifte seg om sommeren med en stor kjole! du kan vel ikke si annet Kjolen din er da ihvertfal stroppeløs, det må jo hjelpe litt på - jeg er jo kjempetildekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #862 Del Skrevet 18. juni 2008 nemmen... enda flere bilder jeg har gått glipp av..?? makan... At det går an :dåne: Skal sende til deg også, men nå er det Pacific Blue, og det er ingenting som kommer foran det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 18. juni 2008 #863 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå mista jeg nesten pusten. :dåne: Så nyyyyyyyyyyyyyyyydelig! :juhu: Får ikke trollmann en tåre i øyekroken, så vet ikke jeg. Mye, mye finere på deg enn på Kathrine Søland. Dumt at tiaraen knakk, men du har jo noen ekstra i bakhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 18. juni 2008 #864 Del Skrevet 18. juni 2008 nå er vel pacific blue strengt tatt ferdig for i kveld...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #865 Del Skrevet 18. juni 2008 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. juni 2008 #866 Del Skrevet 19. juni 2008 fiiiiiine Mim :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. juni 2008 #867 Del Skrevet 19. juni 2008 høsten ruler ruler absolutt At det går an :dåne: Skal sende til deg også, men nå er det Pacific Blue, og det er ingenting som kommer foran det Vi da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 19. juni 2008 #868 Del Skrevet 19. juni 2008 Får jeg se bilder også Mim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #869 Del Skrevet 19. juni 2008 Joda, kjæresten er hjemme han Kan vel flørte litt med Reka mi fordet vel?! Kampen ja Jeg engasjerte meg faktisk også jeg :overraska: til ingen nytte - ikke vant de og ikke fikk vi se når de bytta trøyer Ærlig talt, det burde finnes for sånt!!!! Men Russland var best da..................*hysssssjjjjj* :lur: Du kan alltid flørte med reka di :hoho_ Nei engasjementet ditt var til ingen nytte, men Russland var best ja. Men alt i alt, hvem liker vi best???? JOO Svenskene Og nei, det var skikkelig trist at vi ikke fikk se dem uten klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juni 2008 #870 Del Skrevet 19. juni 2008 Ååååh Mim!!! :rødme: Såååå nydelig kjole! også såååå fin du var i den!!! :klemmer: Tuusen takk for at jeg fikk lov å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 19. juni 2008 #871 Del Skrevet 19. juni 2008 Fikk ikke sett kampen igår,men siden de ikke kledde av seg så gikk jeg tydeligvis ikke glipp av stort da .. det skulle vært for sånt, det skulle vært påbud om at de skulle kle av seg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #872 Del Skrevet 19. juni 2008 Vi da?? sorry, Pacific Blue først (men bare den timen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #873 Del Skrevet 19. juni 2008 Får jeg se bilder også Mim? Hei, det var lenge siden Kjekt å "se" deg i boka mi :juhu: Sender deg PM strax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #874 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) :lur: Du kan alltid flørte med reka di :hoho_ Nei engasjementet ditt var til ingen nytte, men Russland var best ja. Men alt i alt, hvem liker vi best???? JOO Svenskene Og nei, det var skikkelig trist at vi ikke fikk se dem uten klær.. :dåne: det var godt, ble litt bekymra her for at flørting ikke var greit Hva skal jeg da med Reka???................................................................. TULLA!! Fra spøk til alvor, hva er grunnen til at de skipper den viktigste delen av kampen :klø: Hadde de beholdt den biten der de kler av seg skulle jeg sett fotball myyye oftere Jeg stemmer for at de skjerper seg, og kjæresten vil at volleyball-damene også skal bytte overdeler etter endt kamp Endret 19. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #875 Del Skrevet 19. juni 2008 Ååååh Mim!!! :rødme: Såååå nydelig kjole! også såååå fin du var i den!!! :klemmer: Tuusen takk for at jeg fikk lov å se! Takk :rødme: Stortrives i den også da, forloverene mine bare lo og sa hvis jeg ikke hadde hatt ører så hadde smilet gått rundt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #876 Del Skrevet 19. juni 2008 Nå mista jeg nesten pusten. :dåne: Så nyyyyyyyyyyyyyyyydelig! :juhu: Får ikke trollmann en tåre i øyekroken, så vet ikke jeg. Mye, mye finere på deg enn på Kathrine Søland. Dumt at tiaraen knakk, men du har jo noen ekstra i bakhånd. du er søt Han kan godt bli litt rørt ja Vet jeg kommer til å være det Joda, har en tiara til, men den er ikke så fin og rammeskeiv, så jeg må nok på tiarajakt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #877 Del Skrevet 19. juni 2008 fiiiiiine Mim :rødme: eier ikke skam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #878 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Plan for helga: *hente og betale ringene :rødme: *gå på dressbukse-jakt til kjæresten *sende alle papirene (det var meg og det å poste ting...) *mase på svigermor sånn at hun vasker sløret snart *kjøpe brikke til det dustete bom-pengesystemet de har satt opp her * Kjøpe dverg-hamster Sånn går det når jeg gir lille Persille valget mellom hamster eller rosa rulleskøyter Jeg for min del hadde heeeelt klart valgt rosa rulleskøyter *vinne i Lotto! *vaske og brette klær * for nesten en hel uke med opphold Spørs om jeg får tid til noe annet Endret 22. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 19. juni 2008 #879 Del Skrevet 19. juni 2008 Dette har heller ingenting i en bryllupsdagbok men: SILENCE - I KILL YOU!!!!!!!!!!!!! :skratte: :skratte: nå tissa jeg nesten på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juni 2008 #880 Del Skrevet 19. juni 2008 Du er nå så søøøt da Mim'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg