Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ju gått meil Miso :fnise:

Åh...Mim!!!! du er nyyyyyyyyyydelig :jepp: :rødme: en virkelig prinsesse :jepp: så nydelig!!!!! :jepp:

:hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt:

(Håper du får ordnet med my tiara, så dumt at den knakk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Jeg skreiv jo dette... :sjenert:

:skratte: Godt du minner meg på det!!

Uff, unnskyld :pls: Skal sende deg bilder med en gang :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Heisann hoppsann Mim, kva går det i her då?

Det går i bilder :ler: Sendte deg og PM jeg, før du rakk å spørre :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Åhhh, takk for bilder Madam Mim, du er virkelig heilt nydelig i kjolen din, blir sikekrt fantastisk å få brukt den ein heiil dag :rødme:

Takk :rødme: Gleder meg masse!!! Eneste er at jeg er utrolig glad jeg ikke skal gifte meg om sommeren, for hjelpe seg så varmt det ble inni der :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :rødme: Gleder meg masse!!! Eneste er at jeg er utrolig glad jeg ikke skal gifte meg om sommeren, for hjelpe seg så varmt det ble inni der :skratte:

:skratte: :skratte: :skratte: det var nøyaktig det samme jeg tenkte :skratte: :skratte: en fordel å gifte seg på høsten ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Varmt ja, det kan eg tenke meg... Eg har jo valgt kort kjole og er glad for det mtp. at me gifter oss i begynnelsen av august ;)

Jeg har ikke fine nok legger til å ha kort kjole :sukk: ellers ville jeg også hatt det, ihvertfall hvis vi skulle ha gifta oss utenlands :jepp: Med legger som ser ut som jeg har spilt fotball i 20 år (har aldri rørt en fotball :ler:) så sverger jeg til lang kjole, og får heller svette litt :fnise:

Glinsende av svette skal jo være sexy :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:skratte: :skratte: :skratte: det var nøyaktig det samme jeg tenkte :skratte: :skratte: en fordel å gifte seg på høsten ja :fnise:

:duskedame: høsten ruler :duskedame:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kline::sengekos::skratte:

Tror ikke kjærsten til Mim har kommet hjem enda jeg.. :sjenert::skratte:

Hei litt ekstra på Sverige i kveld! De må enten vinne eller spille uavgjort! (Nå fikk nettopp den svenske keeperen nettopp gult kort, så hvor denne kampen går er vel uvisst.. :roll: )

Men vi heier på Sverie! Uuu med Russland!!

:digge: Heia de som vinner (Sverige), buksa full av pinner! Ikke-heia de som taper (Russland), buksa full av aper! :digge:

:ball: :ball: :duskedame: Heeeeiaa Sverige (dunndunndunndunndunn) Heeeiaaa Sverige (dunndunndunndunndunn) :duskedame::ball: :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakker du blir Mim :rødme: Og ja, alt er jo så gjennomført!! Trollmannen kommer nok til å måtte tørke noen tårer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Tror ikke kjærsten til Mim har kommet hjem enda jeg.. :sjenert::skratte:

Hei litt ekstra på Sverige i kveld! De må enten vinne eller spille uavgjort! (Nå fikk nettopp den svenske keeperen nettopp gult kort, så hvor denne kampen går er vel uvisst.. :roll: )

Men vi heier på Sverie! Uuu med Russland!!

:digge: Heia de som vinner (Sverige), buksa full av pinner! Ikke-heia de som taper (Russland), buksa full av aper! :digge:

:ball: :ball: :duskedame: Heeeeiaa Sverige (dunndunndunndunndunn) Heeeiaaa Sverige (dunndunndunndunndunn) :duskedame::ball: :ball:

Joda, kjæresten er hjemme han :lur: Kan vel flørte litt med Reka mi fordet vel?! :hoho:

Kampen ja :frustrert: Jeg engasjerte meg faktisk også jeg :overraska: til ingen nytte - ikke vant de og ikke fikk vi se når de bytta trøyer :kjefte: Ærlig talt, det burde finnes :regler: for sånt!!!!

Men Russland var best da..................*hysssssjjjjj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Så vakker du blir Mim :rødme: Og ja, alt er jo så gjennomført!! Trollmannen kommer nok til å måtte tørke noen tårer :rødme:

Takk :rødme:

Nå skal det vel litt til før han der begynner å grine i kirka, men litt kan han godt kjenne det ja :fnise: :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Eg har ganske store legger, syns eg. Tok på meg kort kjole og høge sko og tok bilde av leggane mine før eg bestilte kjolen. For å sjå korleis dei såg ut på bilder, om dei virkelig er så store som eg skal ha det til.

Men eg blei nesten litt overraska, for dei såg slanke og smekre ut :danser:

Tror jeg må ha på meg veldig kort kjole og sinnsykt høye hæler på skoa før mine legger ser slanke og smekre ut :skratte: Jaja, jeg går nå i korte skjørt om sommeren fordet, kjæresten synes jeg har fine bein han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...