*Aprin* Skrevet 17. juni 2008 #821 Del Skrevet 17. juni 2008 Ikveld kommer forloverene mine Vi skal (jeg har 10000 spørsmål til hun ene forloveren min som har gifta seg ) lage bordkort og jeg skal prøve kjooolen min igjen :juhu: ååå, det høres ut som en koselig kveld.. husk bilder av kjoleprøvingen!!! :hoppe: Ville forresten ha valgt noen enkle calaer og sånne strå, heller enn en stor bukett! Kjolen din er såpass mektig i seg selv, at det kan kanskje bli litt mye?! men så liker jeg det veeeldig enkelt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #822 Del Skrevet 17. juni 2008 ååå, det høres ut som en koselig kveld.. husk bilder av kjoleprøvingen!!! :hoppe: Ville forresten ha valgt noen enkle calaer og sånne strå, heller enn en stor bukett! Kjolen din er såpass mektig i seg selv, at det kan kanskje bli litt mye?! men så liker jeg det veeeldig enkelt da.. Kamera har vært på lading i hele natt Jo jeg går nok for den med enkle callaer altså, men jeg er så lett å friste Liker også best det enkle serdu, så jeg hadde nok angra om jeg hadde valgt en massiv en men aaaavogtil skulle jeg ønske jeg hadde valgt en enklere kjole også, selv om jeg synes kjolen min er superfin den er liksom litt vanskelig å finne tilbehør til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. juni 2008 #823 Del Skrevet 17. juni 2008 Ah! jeg var så frekk at jeg kopierte den huskepåbilder-lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. juni 2008 #824 Del Skrevet 17. juni 2008 ja da synes jeg du skal få for den enkle jeg.. hvis den i tillegg står i stil til bordpynten så er jeg solgt!!! men er nok slik jeg og at er altfor lett til å friste.. bare kjolen min ombestemte jeg meg 4 ganger for.. men endte jo opp med riktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #825 Del Skrevet 17. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. juni 2008 #826 Del Skrevet 18. juni 2008 You're beautiful, you're beautiful, you're beautiful it's true... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 18. juni 2008 #827 Del Skrevet 18. juni 2008 Du var nyyyyyydeli Mim!!! :dåne: eeeeelsker hvordan ALT står i stil!! Kjolen, kirken, bordet, blomstene ++ :dåne: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 18. juni 2008 #828 Del Skrevet 18. juni 2008 :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Du blir såååå fiiiiiiiiiiin! Den kjolen er virkelig en drøm. Gleeeeder meg til 13. september - og til bildene kommer litt etterpå! Og til bryllupsreisen, så klart. Jeg er pakket og klar Du var nyyyyyydeli Mim!!! :dåne: eeeeelsker hvordan ALT står i stil!! Kjolen, kirken, bordet, blomstene ++ :dåne: :rødme: signere! Mim - Du er så gjennomført! Stilig! Stollt av Mim, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. juni 2008 #829 Del Skrevet 18. juni 2008 Har jeg gått glipp av kjolebilder mens jeg har vært ute og opptatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. juni 2008 #830 Del Skrevet 18. juni 2008 Er det flere som får se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 18. juni 2008 #831 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kan ikke se du har sendt noen bilder til meg heller lille mim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #832 Del Skrevet 18. juni 2008 Å fy! 4 sider jeg måtte oppdatere meg på! Skjer mye her når man er internett løs og kg lei på samme tid Men nå er jeg tilbake, sånn i tilfelle du hadde savnet meg dødsmasse! Herlig bilder av kjole, reka loved it :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #833 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) You're beautiful, you're beautiful, you're beautiful it's true... Du var nyyyyyydeli Mim!!! Eeeeelsker hvordan ALT står i stil!! Kjolen, kirken, bordet, blomstene ++ Takk!! Er veldig fornøyd selv også .... Du blir såååå fiiiiiiiiiiin! Den kjolen er virkelig en drøm. Gleeeeder meg til 13. september - og til bildene kommer litt etterpå! Og til bryllupsreisen, så klart. Jeg er pakket og klar signere! Mim - Du er så gjennomført! Stilig! Stollt av Mim, jeg! Nåååh,du altså, blir helt varm inni meg her Elsker elsker elsker kjolen min Sååå glad den fant meg Det nærmer seg skremmende fort nå, fikk litt sjokk igår når jeg så på tickeren min at det sto 2 mnd og noen dager :dåne: gleder meg så jeg blir helt dårlig...Det skal bli festlig den dagen du, med de to tuppene som skal fikse og ordne - og alle 3 er like sentimentale tute-kor Har jeg gått glipp av kjolebilder mens jeg har vært ute og opptatt? såså søte du Sender deg PM så fort jeg kommer hjem Er det flere som får se bilder? Pm sendes din vei! Jeg kan ikke se du har sendt noen bilder til meg heller lille mim. Joooda, du skal få du også Å fy! 4 sider jeg måtte oppdatere meg på! Skjer mye her når man er internett løs og kg lei på samme tid Men nå er jeg tilbake, sånn i tilfelle du hadde savnet meg dødsmasse! Herlig bilder av kjole, reka loved it Whaaaat, kg-lei?!? Err`e muli????? skjønner deg godt jeg....Godt med en liten pause innimellom!! Og selvsagt har jeg savna Reka mi, gråt meg i søvn inatt Godt å ha deg tilbake :juhu: Kjekt du likte kjolen min da Endret 18. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2008 #834 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil også se bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #835 Del Skrevet 18. juni 2008 Whaaaat, kg-lei?!? Err`e muli????? skjønner deg godt jeg....Godt med en liten pause innimellom!! Og selvsagt har jeg savna Reka mi, gråt meg i søvn inatt Godt å ha deg tilbake :juhu: Kjekt du likte kjolen min da Jeg trodde heller ikke det var mulig, men pausen var god Yes! :juhu: Altså, for at du har savnet meg, ikke for at du gråt det i søvn Kjolen din var nuuudelig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 18. juni 2008 #836 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil gjerne se kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #837 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil gjerne se kjole... PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. juni 2008 #838 Del Skrevet 18. juni 2008 bilder har jeg gått glipp av noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #839 Del Skrevet 18. juni 2008 Ju gått meil Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. juni 2008 #840 Del Skrevet 18. juni 2008 Ser deg pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg