Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Ikveld kommer forloverene mine :hoppe: Vi skal :skravle: (jeg har 10000 spørsmål til hun ene forloveren min som har gifta seg :fnise:) lage bordkort og jeg skal prøve kjooolen min igjen :juhu:

ååå, det høres ut som en koselig kveld.. husk bilder av kjoleprøvingen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ville forresten ha valgt noen enkle calaer og sånne strå, heller enn en stor bukett! Kjolen din er såpass mektig i seg selv, at det kan kanskje bli litt mye?! men så liker jeg det veeeldig enkelt da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
ååå, det høres ut som en koselig kveld.. husk bilder av kjoleprøvingen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ville forresten ha valgt noen enkle calaer og sånne strå, heller enn en stor bukett! Kjolen din er såpass mektig i seg selv, at det kan kanskje bli litt mye?! men så liker jeg det veeeldig enkelt da.. :sjenert:

Kamera har vært på lading i hele natt :hoho:

Jo jeg går nok for den med enkle callaer altså, men jeg er så lett å friste :sur::fnise: Liker også best det enkle serdu, så jeg hadde nok angra om jeg hadde valgt en massiv en :sukk: men aaaavogtil skulle jeg ønske jeg hadde valgt en enklere kjole også, selv om jeg synes kjolen min er superfin :fnise: den er liksom litt vanskelig å finne tilbehør til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da synes jeg du skal få for den enkle jeg.. hvis den i tillegg står i stil til bordpynten så er jeg solgt!!!

men er nok slik jeg og at er altfor lett til å friste.. bare kjolen min ombestemte jeg meg 4 ganger for.. men endte jo opp med riktig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var nyyyyyydeli Mim!!! :dåne:

eeeeelsker hvordan ALT står i stil!! Kjolen, kirken, bordet, blomstene ++ :dåne: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Du blir såååå fiiiiiiiiiiin!

Den kjolen er virkelig en drøm.

Gleeeeder meg til 13. september - og til bildene kommer litt etterpå!

Og til bryllupsreisen, så klart. Jeg er pakket og klar :fnise:

Du var nyyyyyydeli Mim!!! :dåne:

eeeeelsker hvordan ALT står i stil!! Kjolen, kirken, bordet, blomstene ++ :dåne: :rødme:

:jepp:

signere!

Mim - Du er så gjennomført! Stilig! :tommelopp:

Stollt av Mim, jeg! :klappe::blomst:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy! 4 sider jeg måtte oppdatere meg på! Skjer mye her når man er internett løs og kg lei på samme tid :fnise:

Men nå er jeg tilbake, sånn i tilfelle du hadde savnet meg dødsmasse! :fnise:

Herlig bilder av kjole, reka loved it :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

You're beautiful, you're beautiful, you're beautiful it's true...

:fnise:

Du var nyyyyyydeli Mim!!!

Eeeeelsker hvordan ALT står i stil!! Kjolen, kirken, bordet, blomstene ++

Takk!! Er veldig fornøyd selv også ....:sjenert:

Du blir såååå fiiiiiiiiiiin!

Den kjolen er virkelig en drøm.

Gleeeeder meg til 13. september - og til bildene kommer litt etterpå!

Og til bryllupsreisen, så klart. Jeg er pakket og klar

signere!

Mim - Du er så gjennomført! Stilig!

Stollt av Mim, jeg!

Nåååh,du altså, blir helt varm inni meg her :sjenert:

Elsker elsker elsker kjolen min :hoppe: Sååå glad den fant meg :hoho:

Det nærmer seg skremmende fort nå, fikk litt sjokk igår når jeg så på tickeren min at det sto 2 mnd og noen dager :dåne: gleder meg så jeg blir helt dårlig...Det skal bli festlig den dagen du, med de to tuppene som skal fikse og ordne - og alle 3 er like sentimentale :skratte: tute-kor :ler:

Har jeg gått glipp av kjolebilder mens jeg har vært ute og opptatt?

:kose: såså søte du :fnise: Sender deg PM så fort jeg kommer hjem :klem:

Er det flere som får se bilder?

Pm sendes din vei! :)

Jeg kan ikke se du har sendt noen bilder til meg heller lille mim.

Joooda, du skal få du også :klemmer:

Å fy! 4 sider jeg måtte oppdatere meg på! Skjer mye her når man er internett løs og kg lei på samme tid

Men nå er jeg tilbake, sånn i tilfelle du hadde savnet meg dødsmasse!

Herlig bilder av kjole, reka loved it

Whaaaat, kg-lei?!? Err`e muli????? :skratte: skjønner deg godt jeg....Godt med en liten pause innimellom!! Og selvsagt har jeg savna Reka mi, gråt meg i søvn inatt :sukk: Godt å ha deg tilbake :hoppe: :juhu: :hoppe:

Kjekt du likte kjolen min da :)

:klemmer:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whaaaat, kg-lei?!? Err`e muli????? :skratte: skjønner deg godt jeg....Godt med en liten pause innimellom!! Og selvsagt har jeg savna Reka mi, gråt meg i søvn inatt :sukk: Godt å ha deg tilbake :hoppe: :juhu: :hoppe:

Kjekt du likte kjolen min da :)

:klemmer:

:ler:

Jeg trodde heller ikke det var mulig, men pausen var god :)

Yes! :juhu: Altså, for at du har savnet meg, ikke for at du gråt det i søvn :ler:

Kjolen din var nuuudelig :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...