Amadea Skrevet 16. juni 2008 #801 Del Skrevet 16. juni 2008 Veldig fint bord! Som sagt skal vi bruke hvite iris (kun blomsten, ikke en oppsats) og vi har omtrent de samme fargene på lys og annet tilbehör. Jeg mener jo selvsagt selv dette blir veldig pent, hehe. Ellers er det kjempefint også uten blomster altså. Suuuuper fin bukett! Titta på den jeg også. Navn og sånn har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 #802 Del Skrevet 16. juni 2008 Nydelig bukett Mim!! Calla er fantasisk vakkert! ...jeg er også helt blank på det med navnendring,og sliter med de samme tankene om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #803 Del Skrevet 16. juni 2008 *Siri*: Som så ofte ellers redda Pysepus meg :rødme: det navnegreiene er visst ikke mer avansert enn at jeg sender det inn nå sammen med alt det andre og bytter navn på pass, bankkort osv når jeg kommer hjem fra bryllupsreisen.. Altså, så lenge billettene er bestilt i samme navn som står i passet skal det ikke være noe problem! Men skal gjøre som Sandra82 sier; ta med viglsesattesten sånn i tilfelle - jeg er tross alt forfulgt av uhell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #804 Del Skrevet 16. juni 2008 Trodde jeg hadde levert ut alle invitasjonene så fant jeg plutselig mormor sin nederst i reklame-bunka jeg skulle kaste kontroll i sysakene her ja det hadde tatt seg ut...selv om hun kanskje ikke hadde vært så sårt savna *hyssssjjjjj* *løper til mormor og leverer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 #805 Del Skrevet 16. juni 2008 Trodde jeg hadde levert ut alle invitasjonene så fant jeg plutselig mormor sin nederst i reklame-bunka jeg skulle kaste kontroll i sysakene her ja det hadde tatt seg ut...selv om hun kanskje ikke hadde vært så sårt savna *hyssssjjjjj* *løper til mormor og leverer* Huff da Det er sånt som skjer... til gode rotekoppen-Mim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 16. juni 2008 #806 Del Skrevet 16. juni 2008 Nydelig bukett mim. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 16. juni 2008 #807 Del Skrevet 16. juni 2008 Den buketten var helt nydelig, Mim. Skikkelig fin var den :hjer_rundt: Kommer du til å gå for den eller? Bra du fant invitasjonen da. Kunne vel blitt litt dårlig stemning hvis mormor ikke ble invitert De hersens reklamebunkene altså! Jeg har nettopp funnet ut at gavekortet på aromamassasje som jeg fikk med svigerinnene mine i utdrikningslaget sannsynligvis har gått i papirsøpla. ::grine::grine::grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. juni 2008 #808 Del Skrevet 16. juni 2008 Nyyyydelig bukett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #809 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Nydelig bukett mim. Ja sant Finner så mye fint, som igjen gjør det vanskelig å bestemme seg Den buketten var helt nydelig, Mim. Skikkelig fin var den. Kommer du til å gå for den eller? Bra du fant invitasjonen da. Kunne vel blitt litt dårlig stemning hvis mormor ikke ble invitert De hersens reklamebunkene altså! Jeg har nettopp funnet ut at gavekortet på aromamassasje som jeg fikk med svigerinnene mine i utdrikningslaget sannsynligvis har gått i papirsøpla. Ja den er kjempefin :dåne: men er den for stor for lille meg?! Livredd jeg skal drukne i kjole og bukett *puh* ser for meg det hadde blitt litt av en stemning hvis mormor ikke hadde fått invitasjon Ikke minst hadde det vært utrolig pinlig Men dame-mennesket fikk invitasjonen sin og takket ja med glede - skulle komme uansett hvor dårlig hun enn måtte være, da fikk hun heller ta "en sterk en" før hun gikk Var litt festlig det da Hun skal ha litt credit for at hun blir mildere og mildere med åra, det er bare litt for sent til at jeg nærer så veldig varme følelser...mormor er hun nå uansett Så utroooolig kjipt å ha kasta gavekortet da Har dere ikke sånn dunk som dere samler opp masse i før dere kaster? At du kan sjekke den....heldigvis har jeg det ellers hadde jeg kasta utrolig mye verdifullt Rydder og kaster fortere enn kjæresten rekker å raske til seg Stakkar mann, lurer på om han skjønner hva han går til :klø: Nyyyydelig bukett! Ja den er rett og slett litt sånn breathtaking :rødme: Endret 17. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. juni 2008 #810 Del Skrevet 17. juni 2008 Trodde jeg hadde levert ut alle invitasjonene så fant jeg plutselig mormor sin nederst i reklame-bunka jeg skulle kaste kontroll i sysakene her ja det hadde tatt seg ut...selv om hun kanskje ikke hadde vært så sårt savna *hyssssjjjjj* *løper til mormor og leverer* bra du fant den da, uansett forhold så er det jo mormor.. hehe, vi har samme greia med tanta til kjære, glemmer henne støtt og stadig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. juni 2008 #811 Del Skrevet 17. juni 2008 du må ikke drukne i blomster.. hørtes svært unehagelig ut!! men den buketten var kjempefin.. men hadde ikke du funnet en annen før, som var litt enklere?!? hvis du er redd for drunkning mener jeg... var bra du fant den invitasjonen ja.. kunne blitt unødvendig styr av slikt!! her går papir på spisebordet før det går ut i dunken... hvorfor, joda, den bøtta i søppelskapet ment til papir er alltid full og gidder aldri gå ut med den.. dessuten tømmer dem bare papir en gang i mnd.. den er jo alltid full med all den søppelposten liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #812 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) ...1 middagsgjest som ikke har svart, og hvem er det??? Joda, min egen søster :dåne: Endret 17. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #813 Del Skrevet 17. juni 2008 GJESTER: Middag - 21 inviterte Ja: 20 Nei: 0 Ikke svart: 1 Kaffe - 12 inviterte Ja: 6 Nei: 0 Ikke svart: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #814 Del Skrevet 17. juni 2008 bra du fant den da, uansett forhold så er det jo mormor.. hehe, vi har samme greia med tanta til kjære, glemmer henne støtt og stadig kjæresten bare og lurte på hvor kontrollfreaken hans var blitt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #815 Del Skrevet 17. juni 2008 du må ikke drukne i blomster.. hørtes svært unehagelig ut!! men den buketten var kjempefin.. men hadde ikke du funnet en annen før, som var litt enklere?!? hvis du er redd for drunkning mener jeg... var bra du fant den invitasjonen ja.. kunne blitt unødvendig styr av slikt!! her går papir på spisebordet før det går ut i dunken... hvorfor, joda, den bøtta i søppelskapet ment til papir er alltid full og gidder aldri gå ut med den.. dessuten tømmer dem bare papir en gang i mnd.. den er jo alltid full med all den søppelposten liksom.. Den opprinnelige tanken er jo å ha favnbukett, altså sånn om ligger i armene med 3-5 calla og ett par av de stråa jeg skal ha på bordene..men så finner jeg sånne ting som den buketten og så er jeg usikker igjen Håpløst tilfelle, det er meg det Må snakke med storesøster som skal lage buketten hva hun synes for jeg klarer jo ikke å bstemme meg Skjønner ikke at jeg kan ha kasta invitasjonen :dåne: Hvor har jeg vært da tro :klø: jeg som pleier å ha full kontroll på alt sånt men det har vært litt mye styr med forskjellig i det siste så jeg får skylde på at jeg har vært litt utafor Invitasjonen ble nå levert og mormor sa ja, så det er jo viktigst, det ordna seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #816 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Endret 17. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 17. juni 2008 #817 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja den er kjempefin :dåne: men er den for stor for lille meg?! Livredd jeg skal drukne i kjole og bukett Nei, det tror jeg ikke! Men jeg har ikke peiling da, så ville kanskje ikke tatt det for god fisk Men jeg synes den opprinnelige planen med noen få cala også høres veldig fin ut da! Har dere ikke sånn dunk som dere samler opp masse i før dere kaster? At du kan sjekke den....: Hehe. Joooo... Men det er en diger container som er felles for hele borettslaget. De skulle fått noe å snakke om da, gamle damene, hvis jeg stupte oppi der og begynte å kaste rundt meg med papir du må ikke drukne i blomster.. hørtes svært unehagelig ut!! Syns i grunn det hørtes ut som en fin måte å ta kvelden på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #818 Del Skrevet 17. juni 2008 Ikveld kommer forloverene mine Vi skal (jeg har 10000 spørsmål til hun ene forloveren min som har gifta seg ) lage bordkort og jeg skal prøve kjooolen min igjen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. juni 2008 #819 Del Skrevet 17. juni 2008 BILDER VI MÅ HUSKE Å TA: Når vi står opp Frokosten Hos frisøren Under påkledning Med presten BRUD: Alene Sammen med brudgom Med foreldre: brud med mor, brud med far, brud med begge. Med svigermor: brud med svigermor, brud med svigermor og foreldre. Med mormor Med søsken Med kjæres barn Med forlovere Med venner Brudebukett Frisyren BRUDGOM: Alene Sammen med brud Med mor Med barn Med svigerforeldre Med søsken Med forlover Med venner Bilde av brud og brudgom sammen med sine familier Alle samlet LOKALET Utenfor Bordene Kakene Maten Blomstene Gavebordet Hver enkelt gjest / par Så har jeg sikkert glemt en drøss også...Si fra hvis dere ser noe viktig jeg har glemt da!!! Mim, denne var genial har lett etter en sånn lenge, ikke funnet tid til å skrive en selv.. Du er ett geni :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 17. juni 2008 #820 Del Skrevet 17. juni 2008 Nei, det tror jeg ikke! Men jeg har ikke peiling da, så ville kanskje ikke tatt det for god fisk Men jeg synes den opprinnelige planen med noen få cala også høres veldig fin ut da! mener du jeg ikke skal stole på deg?????? Ender nok opp med favn-bukett, men skulle avogtil ønske jeg hadde en litt enklere kjole sånn at jeg kunne hatt en bukett som det var mer med liksom :klø: hvis du skjønte noe av det?! At det skal være så vanskelig å bestemme seg da Hehe. Joooo... Men det er en diger container som er felles for hele borettslaget. De skulle fått noe å snakke om da, gamle damene, hvis jeg stupte oppi der og begynte å kaste rundt meg med papir *ser det for seg* Anea midt oppi digre containeren og det eneste du ser er papir som flyr opp i lufta Kanskje du bør gjøre det etter de gamle damene har lagt seg heller Syns i grunn det hørtes ut som en fin måte å ta kvelden på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg