Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #781 Del Skrevet 15. juni 2008 Du sender navneendringsskjemaet inn sammen med prøvepapirene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. juni 2008 #782 Del Skrevet 15. juni 2008 Åh, okei Men da heter jeg det fra da av, men trenger ikke endre på kort og pass før etter bryllupsreisen? Eller........??? Hva med den der vigselsattesten det står de vil ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #783 Del Skrevet 15. juni 2008 Åh, okei Men da heter jeg det fra da av, men trenger ikke endre på kort og pass før etter bryllupsreisen? Eller........??? Hva med den der vigselsattesten det står de vil ha da? Du fikser alt etterpå Og så lenge du sender alt inn sammen er det ikke noe problem! Vi sender inn samme plass og det gikk bra for oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. juni 2008 #784 Del Skrevet 15. juni 2008 Da stoler jeg på deg Hvor sender jeg det til da, folkeregisteret her i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #785 Del Skrevet 15. juni 2008 Da stoler jeg på deg Hvor sender jeg det til da, folkeregisteret her i byen? Skatteetaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 15. juni 2008 #786 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg reiste på bryllupsreise med mitt gamle navn. Brukte alle fall det på flybilletter og på hotellet i utlandet. Tok oss en ekstra natt på Gardermoen på impuls før vi dro. Ble litt kluss da vi sjekka inn: Anea Xxxxx, nei jeg mener Xxxxxxxx, øh, nei forresten... Jeg mener Xxxxx, men tror jeg satt rommet på Xxxxxxxx. I tillegg hadde de kun skrevet mitt gamle mellomnavn i ansattbeviset mitt. Et under at vi fikk sjekke inn Men vi fikk fint rom da, siden de skjønte vi var på bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. juni 2008 #787 Del Skrevet 15. juni 2008 høres ut som meg du Mim har vært (..og *kjenne etter* joda, er fortsatt litt..) syk, og har sovet på sofaen i halve dag...5 timer i strekk faktisk og det rett etter jeg sto opp klokka 12 - fra 13:00 - 17:50 Noen som tror det blir litt problemer med å sove nå?! For å gi dere et bilde av hvordan jeg ser ut, så trøtt er jeg: Mim --> stakkar stakkar STAKKAR kjæresten som må sove i samme seng som meg inatt Det blir mye og lite på oss begge er jeg redd...sånn magen min oppfører seg blir det ikke mye heller, og da mener kjæresten det ikke er vits i å være våken :klø: skjønner ikke det, jeg som har så mye "vetigt" å si..................til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 16. juni 2008 #788 Del Skrevet 16. juni 2008 Du kan godt bytte etternavn med en gang, så lenge det samme navnet står i billettene som på passet og kort osv. så går det helt fint! Jeg får jo også mitt etternavn når vi er gift, men både billettene og passet står i mitt gamle så da er det ikke noe problem Det samme hos meg. Sånn er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 16. juni 2008 #789 Del Skrevet 16. juni 2008 Forresten, tusen takk for bilder. Bordet var jo bare så nydelig. :rødme: Helt enig at her trengs det ikke noe blomster. Det gjorde seg veldig med de stråa. Og for et nydelig service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. juni 2008 #790 Del Skrevet 16. juni 2008 Bordet ser enkelt og nydelig ut! Synes absolutt du kan ha det slik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. juni 2008 #791 Del Skrevet 16. juni 2008 bilder?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. juni 2008 #792 Del Skrevet 16. juni 2008 Bordet ble virkelig nydelig Mim du kan absolutt være stolt av deg selv nyyydelig :juhu: Jeg skal også ordne med navnendring, skal beholde pikenavnet mitt samt at jeg tar min kjæres navn. Vil jo komme til å bruke hans etternavn, men vil ha med mitt eget også!! Har også lurt på hvor og når jeg skal gjøre det, men nå vet jeg :juhu: leste dagboken din og der var svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. juni 2008 #793 Del Skrevet 16. juni 2008 Bordet var kjempefint Jeg fikk litt inspirasjon jeg sånn siden vi skal ha samme fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #794 Del Skrevet 16. juni 2008 bilder?!?!? Har sendt PM nuh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #795 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Bordet ble virkelig nydelig Mim du kan absolutt være stolt av deg selv nyyydelig :juhu: Jeg skal også ordne med navnendring, skal beholde pikenavnet mitt samt at jeg tar min kjæres navn. Vil jo komme til å bruke hans etternavn, men vil ha med mitt eget også!! Har også lurt på hvor og når jeg skal gjøre det, men nå vet jeg :juhu: leste dagboken din og der var svaret Takk :bukke: Hehe blir nesten litt høy på pæra her av all skryt og fine ord kanskje jeg skal begynne som sånn dekoratør istedet for å jobbe i barnehage Neppe.... Så fint du fant ut av navne-greiene Vi sender inn våre papirer på onsdag, da har forloverene skrevet under også Det blir så endelig nå liksom, det er så godt :rødme: går mer og mer opp for meg at det faktisk er tilfelle; jeg skal gifte meg med drømmemannen min :love: Endret 16. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #796 Del Skrevet 16. juni 2008 Bordet var kjempefint Jeg fikk litt inspirasjon jeg sånn siden vi skal ha samme fargene Så kjekt jeg kunne bidra med litt inspirasjon Føler jeg bidrar mest med fjas her inne, og stjeler gode ideer fra alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. juni 2008 #797 Del Skrevet 16. juni 2008 Så kjekt jeg kunne bidra med litt inspirasjon Føler jeg bidrar mest med fjas her inne, og stjeler gode ideer fra alle andre Jeg føler jeg er litt av samme ulla her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #798 Del Skrevet 16. juni 2008 Aim in løøøøv :dåne: Sjekk denne calla buketten (må scrolle ned litt for å finne buketten..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. juni 2008 #799 Del Skrevet 16. juni 2008 Så kjekt jeg kunne bidra med litt inspirasjon Føler jeg bidrar mest med fjas her inne, og stjeler gode ideer fra alle andre Jeg føler jeg er litt av samme ulla her jeg føler det sånn jeg også... Aim in løøøøv :dåne: Sjekk denne calla buketten (må scrolle ned litt for å finne buketten..) den var nyyyydelig utrolig fiiiin vil å ha sånne blomster i buketten, de er så fine liljer er yndlingsblomsten min,men den legger fra seg flekker og det vil vi ikke ha på kjolen du er fliiink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. juni 2008 #800 Del Skrevet 16. juni 2008 Synes bordet var kjempefint!! og som alle andre synes jeg ikke du trenger de blomstene.. for å være heltærlig tror jeg det ville ødelagt litt av romantiken i bordet ettersom den hvite/grønne fargen ville brutt opp litt!! slenger meg på hermegåsen en gang til!! så lenge navnet ditt på passet stemmer overens med flybilletten går det bra.. skulle det ikke gjøre det kan du ta med vigselsattesten og det skal gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg