Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du Mim, det var et helt nyyydelig bord! :rødme:

Helt enig i at det ikke trengs noe særlig blomster, det var kjempefint sånn som det var på bildet :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh..Mim!!!!!!! det var så nydelig bord :jepp: helt perfekt var det :jepp:

:hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt:

så flink du/dere er :) :) :)

serviset var også nydelig, helt makent til vårt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

*stolt*

Å, dere er gode på tilbakemeldinger :dåne: Sitter her og gliser for meg selv :fnise: Kjekt at dere likte bordet sånn vi (ehh..vel, jeg da :ler:) har tenkt :jepp:

:juhu: jeg kan stryke bordpynt også fra lista mi :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka står selvfølgelig høyt oppe på lista over de som får se bilder først :klemmer:

Nææh :rødme: Søte mimsevims :)

Jeg elsket bordet ditt jeg! Go for it :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Sitter og fyller ut navne-endringsskjema, jeg skal beholde mitt etternavn som mellomnavn (etter ønske fra fadderen min :sjenert:) og ta hans etternavn..:dåne: for et langt navn jeg får, jeg har jo dobbelt fornavn også :overrasket: Det blir sånn **** **** ****** ************* det er 27 bokstaver det :ler: Tror mellomnavnet kommer til å bli lite brukt :hoho:

Greia her er at jeg aner ikke når denne skal sendes inn :klø: Vi reiser jo dagen etter bryllupet, og jeg kan vel ikke bytte navn før vi reiser - da må jeg vel ha nytt pass også?! Kronglete...Burde vært en sånn rubrikk en kunne fylle ut "ønsker å bytte etternavn f.o.m." :fnise: Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus

Du kan godt bytte etternavn med en gang, så lenge det samme navnet står i billettene som på passet og kort osv. så går det helt fint! :tommelopp: Jeg får jo også mitt etternavn når vi er gift, men både billettene og passet står i mitt gamle så da er det ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Eh...Jeg er ikke helt med - blond som jeg er :hoho:

Skal jeg bytte etternavn nå mener du? Men må vel sende med vigselsattest? Den har jeg ikke...enda :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...