sandra82 Skrevet 13. juni 2008 #741 Del Skrevet 13. juni 2008 HMMM..... tapas... salg på løiten?!?! kanskje de har salg her og da?!? ikke at vi trenger noen lys, men de har så mye fint der!!! jeg gleder meg til å se bilder altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #742 Del Skrevet 13. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 3 månder! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juni 2008 #743 Del Skrevet 13. juni 2008 3 måneder igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. juni 2008 #744 Del Skrevet 13. juni 2008 3mnd igjen til Mim!! ..og for en herlig dag det kommer til å bli..*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #745 Del Skrevet 13. juni 2008 Bare 3 måneder igjen! :juhu: :juhu: Ha en herlig helg mimsevims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #746 Del Skrevet 13. juni 2008 Tapas er forresten dejlii! Skal ha det i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. juni 2008 #747 Del Skrevet 13. juni 2008 Underskjørtet, engangskamera med calla på, veska og toastmasterbjella er komt og hentet :juhu: :juhu: :juhu: så stort det skjørtet var!!! Må jo se hvordan det er under, men seriøst - det er jo diiigert :dåne: Kjæresten lo godt når han så det og sa han håpte for min del jeg ikke måtte på do på bryllupsdagen Men nå må jeg stikke og Øl og konsert here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #748 Del Skrevet 13. juni 2008 Underskjørtet, engangskamera med calla på, veska og toastmasterbjella er komt og hentet :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: så stort det skjørtet var!!! Må jo se hvordan det er under, men seriøst - det er jo diiigert :dåne: Kjæresten lo godt når han så det og sa han håpte for min del jeg ikke måtte på do på bryllupsdagen :skratte: Men nå må jeg stikke og Øl og konsert here I come Kose deg Mim :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juni 2008 #749 Del Skrevet 13. juni 2008 Er du der som jeg hører musikk fra nå? Er stilt så jeg hører det heeelt fra byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #750 Del Skrevet 14. juni 2008 Var i byen ja, men ikke på utekonsertene - vi var på før-premiere på Vamp sin Norges-turnè og det var dødsbra!!! Jeg har ikke vært storfan av Vamp må jeg innrømme, men med det har hatt med at jeg synes han forrige vokalisten var helt og fullstendig uspiselig, største klysa ever - klarte han bare ikke! Nå har de bytta vokalist og vips så ble Vamp bra Magi Hadde en kjempefin kveld ute, bra musikk, god mat og drikke og kjekke folk Nå driver jeg og går inn skoene mine (foran pc`en ) Må vel begynne nå om de skal være helt inngått til dagen vår Det tar tid å gå inn sko når en sitter Skal opp på Løiten og se om vi finner lys til bordene, det er salg; 20-50 % avslag på flere varer, så det er verdt en titt Senere skal vi inn til svigermor, og jeg tror jeg blir nødt til å prøve kjolen min med skjørtet under, jeg klarer ikke skjønne at det går under der så stort som det er - men så gikk det jo med 2 ringer også så... rart hva en får plass til under disse kjolene Har kjempekjempelyst til å pynte et "prøvebord" for å se hvordan all bordpynten blir sammen, så kanskje jeg får gjort det også idag lokke kjæresten til å hjelpe meg, se om jeg klarer å engasjere han litt Er vel mer sannsynlig han hadde blitt engasjert om jeg ba han vurdere bryllupsnatt-undertøyet men Borddekking får duge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #751 Del Skrevet 14. juni 2008 Var du på VAMP??????? :dåne: Åååååååeeeee.... nå er jeg så misunnelig at jeg nesten må gråte litt!!!!!! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #752 Del Skrevet 14. juni 2008 såså kjære søte deg, det er ikke for sent!! De skal jo ha turnè nå, du bør absolutt få den med deg Det var knakende bra!!! Han var flink han nye vokalisten ass Nå er kjolen prøvd med stæsj, må sende tilbake veska - den var heeelt feil gullfarge Men smykkene var kjempefine til Skal ha jentekveld med forloverene mine på tirsdag, så da skal kjolen på igjen for å få deres mening om underskjørtet Jeg synes det ble bra - svigermor var litt i tvil - hun syntes det var fint uten også Men hennes mening teller ikke så voldsomt Underskjørtet er litt for langt fremme så må finne en løsning der Går sikkert å sette et nest og to akkurat i front der det viste :klø: Vi har kjøpt litt lys (ikke på Løiten, for jeg kom meg ikke opp der før akkurat når de stengte ) senere skal vi dekke et lite prøvebord, for å se hvordan det blir seende ut Nå må vovvis luftes før siste rest av venter og så er det kveld :juhu: Vi skal lage god nammenam biff-middag og se film, bare vi to :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juni 2008 #753 Del Skrevet 14. juni 2008 Nææh Heldig du a! Vamp konsert! Kos deg masse i kveld, både med middag, prøvedekking og film :klem: *Heia Sverige!!* (jeg tror og håper det betyr lykke hvis jeg skriver dette i hvert innlegg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #754 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg kan hjelpe deg litt jeg Heia Sverige!!! Goooooooo Zlatan Endret 14. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. juni 2008 #755 Del Skrevet 14. juni 2008 Du har prøvd kjolen igjen, og du skal dekke prøvebord? Jeg regner med det kommer et bilderas ganske snart?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #756 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg skal på første konserten deres i oktober, men turné nå????? *desperat* Og ja, jeg vil se bilder! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #757 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) pass på blodtrykket nå Du har rett, turneen starter til høsten da Det er jo ikke så lenge til Tok ikke bilder idag, for det var bare meg og svigermor og hun er ikke så teknisk innstilt at hun skjønte noe av det digitale kameraet mitt Men vi skal ta bilder på tirsdag når forloverene mine kommer, skal sende pm når det er gjort Svigermor var fin vettu når jeg skulle kle meg, hun snørte og styrte på..Så når jeg endelig sto der påkledd i all min prakt () så dreiv hun og retta ut bulker her og der på kjolen, og strøyk å dro - strøyk å dro oppe over magen min; tilslutt måtte jeg si det som det var "det der er magen min svigermor, den klarer du ikke stryke vekk uansett hvor lenge du holder på" Hun lo da Bilder av prøvebord skal dere få, enten senere ikveld eller imorgen Jeg gleder meg fælt til å se hvordan det blir, oppi hodet mitt ser det helt fantastisk ut Mangler calla da..men ikke så mye å gjøre med det nå Nå skal jeg slenge de fløtegratinerte potetene i ovnen og sende kjæresten ned for å låne film Forresten, skulle ikke vi på kino denne helga?????? Endret 14. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juni 2008 #758 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg kan hjelpe deg litt jeg Heia Sverige!!! Goooooooo Zlatan :juhu: (Vi må holde motet oppe fordet om det ser ut som om det går rett til h**** med sverige idag ) Jag vill också ha fotografier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #759 Del Skrevet 14. juni 2008 Reka står selvfølgelig høyt oppe på lista over de som får se bilder først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #760 Del Skrevet 14. juni 2008 Jo, vi skulle jo på kino... Åååååe.... så skal jeg ikke hjem igjen på tre uker heller... :gråte: (og da tror jeg at jeg skal drikkes ut.......... ) Men vi må jo bare se den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg