Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Hvis du blir kidnappa må du skriiiiiike så høyt at jeg hører deg bort hit! :fnise:

Jeg feler enormt selv, så tviler på jeg kommer bort, men kan sende kjære! han er nesten 2 meter og veeeeeeldig sterk!! :jepp: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Akkurat som om jeg ikke hadde blitt redd om en 2 meter høy kjempe hadde banka på døra mi???????? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om jeg ikke hadde blitt redd om en 2 meter høy kjempe hadde banka på døra mi???????? :hoho:

:fnise: da må du jo se på bildene mine hvem han er da, så du kjenner han igjen når han kommer brasende inn i huset ditt for å redde en jomfru(:skratte:) i nød!! :fnise:

Dessuten er jeg så inmari nysgjerrig (og redd for å være alene), at jeg hadde nok vært rett bak ham! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:fnise: da må du jo se på bildene mine hvem han er da, så du kjenner han igjen når han kommer brasende inn i huset ditt for å redde en jomfru(:skratte:) i nød!! :fnise:

Dessuten er jeg så inmari nysgjerrig (og redd for å være alene), at jeg hadde nok vært rett bak ham! :ler:

Eh....jomfru og jomfru :skratte: Det var vel å ta litt hardt i men okei da :hoho:

Er han så høy altså? Ser ikke sånn ut på bildene :klø: Men så viser ikke hele han heller da :ler:

Må bare komme, jeg er ensom som bare det :hoho: Eller funker det bedre med HJEEEELP, HJEEEEEEELP DE TAR MEG!!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Fineste diktet:

Den Rette

Den dagen du bare står der og merker det

Når du står der og bare verker etter det

Du rekker ut din hånd for å berøre det

Dine tanker bare svirrer rundt og rundt det

Du merker blodet bruse og hjerte slå av det

Dine øyne ikke klarer å få nok av det

Når dine ben og kropp blir som gele av det

Da vet du at du står overfor noe.

Dette skal brukes uten at kjæresten får vite om det i forveien :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: er du redd edderkopper og vet ikke hva Radar er??????? Hello-o-o, jorden kaller Reka, det er jo tidenes oppfinnelse - Radar er min beste venn :jepp: De dør ja, på flekken etter en liten "løp for livet runde" :ler: Som om det hjelper *ond* :hoho:

Ska leige den filmen jeg, virket kjempekjekk :Nikke:

Har lest pm og svart :lur: Fant deg jeg :fnise:

Forresten på tide Zlatan scoret, han har hatt måltørke en stund kunne jeg lese i VG (så på bildet og leste overskriften :hoho:)

:klemmer:

AH!! Jeg skal kjøpe!!! :-D

Jeg har spioner :lur: Og lille persille var jo helt herlig! :juhu: (Tenker du får en værre runde med henne når hun kommer i tenårene, alle de gutta!! :fnise: )

Ja herlig at Sverige vant! Go Zlatan :duskedame:

Sov godt Mim :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
AH!! Jeg skal kjøpe!!! :-D

Jeg har spioner :lur: Og lille persille var jo helt herlig! :juhu: (Tenker du får en værre runde med henne når hun kommer i tenårene, alle de gutta!! :fnise: )

Ja herlig at Sverige vant! Go Zlatan :duskedame:

Sov godt Mim :klem:

:jepp: Løp og kjøp :ler:

:redd: ikke is det engang - gruer meg allerede!!! Hun er helt fantastisk, akkurat som pappaen sin :lur: *klemrer seg fast i kjæresten...som ikke er hjemme* :skratte:

Sov godt Rekis, nå skal jeg se Pacific Bluuuuueeeee :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste diktet:

Den Rette

Den dagen du bare står der og merker det

Når du står der og bare verker etter det

Du rekker ut din hånd for å berøre det

Dine tanker bare svirrer rundt og rundt det

Du merker blodet bruse og hjerte slå av det

Dine øyne ikke klarer å få nok av det

Når dine ben og kropp blir som gele av det

Da vet du at du står overfor noe.

Dette skal brukes uten at kjæresten får vite om det i forveien :love:

Ååå :dåne: Det var utrolig fint :rødme:

:jepp: Løp og kjøp :ler:

:redd: ikke is det engang - gruer meg allerede!!! Hun er helt fantastisk, akkurat som pappaen sin :lur: *klemrer seg fast i kjæresten...som ikke er hjemme* :skratte:

Sov godt Rekis, nå skal jeg se Pacific Bluuuuueeeee :juhu:

Tar tilbake alt!! Har aldri nevnt, sagt eller fortalt det!! :fnise:

Noo! Glemte Pacafic Blue i går og :kjefte: Søren ass!

God morgen :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det diktet var kjempefint!! :juhu:

sa jeg det at vi får lov å bruke den bønnen jeg fikk av deg under vielsen vår? Presten var litt redd for at det skulle bli litt lite Gud og Jesus så derfor så spurte han meg forsiktig om det var greit han tok med det som han egentlig skulle ta med før lillesøs leser opp bønnen :fnise: Stakkar... sikkert ikke greit å ha med slike bruder som meg og gjøre :ler:

Hva finner du på i dag da? :klø:

:kyss: & :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det diktet var kjempefint!! :juhu:

sa jeg det at vi får lov å bruke den bønnen jeg fikk av deg under vielsen vår? Presten var litt redd for at det skulle bli litt lite Gud og Jesus så derfor så spurte han meg forsiktig om det var greit han tok med det som han egentlig skulle ta med før lillesøs leser opp bønnen :fnise: Stakkar... sikkert ikke greit å ha med slike bruder som meg og gjøre :ler:

Hva finner du på i dag da? :klø:

:kyss: & :klem:

Ja sant?! :rødme: Må bare finne ut når det skal brukes :ler:

:juhu: for prest som godkjenner bønnen :juhu: ...........selv om han må tilføye litt Gud og Jesus :fnise: Snålingen :ler: Det sa ikke presten vår noe om, så vi har sikkert nok :hoho:

Idag har jeg gjort ingenting faktisk :sjenert: har vært så ekstremt trøtt at jeg sovna på sofaen etter middag og våkna ikke før nå :fnise: så nå får jeg gjøre litt husarbeid tenker jeg :sjenert:

Synes godt det underskjørtet mitt kunne komt nå forresten!!!!

:klem::klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do I look like the type of person that peels my own fruit? :sjarmor:

:fnise: Reka ser på tv for hun har sommerferie :juhu:

Og igår, etter jobb, så tenkte Reka på mim, og kom derfor på Pacafic blue og jommen fikk hun det ikke med seg!!! :-D

Ha en fin dag mim :klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og tagger i alle andre sine bøker uten å ha mye å si, da jeg jo tagge litt i din også

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll:

3 mnd!!! :bryllup:

:juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: 3 måneder til :bryllup:!!!

Alle kommer til å :dåne: når de ser :sexy: :dronning: Mim! Håper dagen blir fylt med :sol: så ingen :fryser:. På den store dagen din skal jeg henge opp :flagg: utenfor huset og ta en :skaal: for å feire! Hvem vet, kanskje jeg plutselig :reise: avsted med en :gave:! I så fall håper jeg jeg kan komme inn og ta et glass :vin:, eller i det minste en :kaffekopp:! Såpass bør man vel kunne vente seg? :pls:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:fnise: du er hjertelig velkommen Mazilla :klem:

Jaaaaa, bare 3 mnd igjen :hoppe: :hoppe: :hoppe: Åååh, jeg gleder meg sånn til å være gift med kjæresten :love: Det er så godt å tenke på :rødme:

Igår fikk jeg kjøpt mer av bordpynten; noen brune strå med creme-farga perler på og gull-løper (klarer ikke å forklare hvordan den ser ut, så bilde kommer senere :jepp:) Kjæresten er kjempefornøyd med hvordan jeg har tenkt, så det er jo kjempegreit :Nikke: Ikke for det at han har så mye å si når det kommer til bordpynt, men kjekt å høre meningen hans :ler:

Det eneste vi mangler av det som skal være på bordene nå er brune og creme-farga kubbelys :juhu: De skal jeg kjøpe idag - det er salg på Løiten så jeg idag når jeg kjørte til jobb :) Det nææærmer seg :bryllup: :juhu:

Ikveld skal vi ut med jobben til kjæresten, øl, konsert og tapas :danser: Blir godt med helg, barnefri og alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...