*Aprin* Skrevet 10. juni 2008 #721 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis du blir kidnappa må du skriiiiiike så høyt at jeg hører deg bort hit! Jeg feler enormt selv, så tviler på jeg kommer bort, men kan sende kjære! han er nesten 2 meter og veeeeeeldig sterk!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #722 Del Skrevet 10. juni 2008 Akkurat som om jeg ikke hadde blitt redd om en 2 meter høy kjempe hadde banka på døra mi???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 10. juni 2008 #723 Del Skrevet 10. juni 2008 Akkurat som om jeg ikke hadde blitt redd om en 2 meter høy kjempe hadde banka på døra mi???????? da må du jo se på bildene mine hvem han er da, så du kjenner han igjen når han kommer brasende inn i huset ditt for å redde en jomfru() i nød!! Dessuten er jeg så inmari nysgjerrig (og redd for å være alene), at jeg hadde nok vært rett bak ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #724 Del Skrevet 10. juni 2008 da må du jo se på bildene mine hvem han er da, så du kjenner han igjen når han kommer brasende inn i huset ditt for å redde en jomfru() i nød!! Dessuten er jeg så inmari nysgjerrig (og redd for å være alene), at jeg hadde nok vært rett bak ham! Eh....jomfru og jomfru Det var vel å ta litt hardt i men okei da Er han så høy altså? Ser ikke sånn ut på bildene :klø: Men så viser ikke hele han heller da Må bare komme, jeg er ensom som bare det Eller funker det bedre med HJEEEELP, HJEEEEEEELP DE TAR MEG!!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #725 Del Skrevet 10. juni 2008 Fineste diktet: Den Rette Den dagen du bare står der og merker det Når du står der og bare verker etter det Du rekker ut din hånd for å berøre det Dine tanker bare svirrer rundt og rundt det Du merker blodet bruse og hjerte slå av det Dine øyne ikke klarer å få nok av det Når dine ben og kropp blir som gele av det Da vet du at du står overfor noe. Dette skal brukes uten at kjæresten får vite om det i forveien :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #726 Del Skrevet 10. juni 2008 er du redd edderkopper og vet ikke hva Radar er??????? Hello-o-o, jorden kaller Reka, det er jo tidenes oppfinnelse - Radar er min beste venn De dør ja, på flekken etter en liten "løp for livet runde" Som om det hjelper *ond* Ska leige den filmen jeg, virket kjempekjekk Har lest pm og svart Fant deg jeg Forresten på tide Zlatan scoret, han har hatt måltørke en stund kunne jeg lese i VG (så på bildet og leste overskriften ) AH!! Jeg skal kjøpe!!! :-D Jeg har spioner Og lille persille var jo helt herlig! :juhu: (Tenker du får en værre runde med henne når hun kommer i tenårene, alle de gutta!! ) Ja herlig at Sverige vant! Go Zlatan Sov godt Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #727 Del Skrevet 10. juni 2008 AH!! Jeg skal kjøpe!!! :-D Jeg har spioner Og lille persille var jo helt herlig! :juhu: (Tenker du får en værre runde med henne når hun kommer i tenårene, alle de gutta!! ) Ja herlig at Sverige vant! Go Zlatan Sov godt Mim Løp og kjøp ikke is det engang - gruer meg allerede!!! Hun er helt fantastisk, akkurat som pappaen sin *klemrer seg fast i kjæresten...som ikke er hjemme* Sov godt Rekis, nå skal jeg se Pacific Bluuuuueeeee :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. juni 2008 #728 Del Skrevet 11. juni 2008 Nyydelig dikt Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. juni 2008 #729 Del Skrevet 11. juni 2008 Fineste diktet: Den Rette Den dagen du bare står der og merker det Når du står der og bare verker etter det Du rekker ut din hånd for å berøre det Dine tanker bare svirrer rundt og rundt det Du merker blodet bruse og hjerte slå av det Dine øyne ikke klarer å få nok av det Når dine ben og kropp blir som gele av det Da vet du at du står overfor noe. Dette skal brukes uten at kjæresten får vite om det i forveien :love: Ååå :dåne: Det var utrolig fint :rødme: Løp og kjøp ikke is det engang - gruer meg allerede!!! Hun er helt fantastisk, akkurat som pappaen sin *klemrer seg fast i kjæresten...som ikke er hjemme* Sov godt Rekis, nå skal jeg se Pacific Bluuuuueeeee :juhu: Tar tilbake alt!! Har aldri nevnt, sagt eller fortalt det!! Noo! Glemte Pacafic Blue i går og Søren ass! God morgen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #730 Del Skrevet 11. juni 2008 Det diktet var kjempefint!! :juhu: sa jeg det at vi får lov å bruke den bønnen jeg fikk av deg under vielsen vår? Presten var litt redd for at det skulle bli litt lite Gud og Jesus så derfor så spurte han meg forsiktig om det var greit han tok med det som han egentlig skulle ta med før lillesøs leser opp bønnen Stakkar... sikkert ikke greit å ha med slike bruder som meg og gjøre Hva finner du på i dag da? :klø: & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. juni 2008 #731 Del Skrevet 11. juni 2008 Det diktet var kjempefint!! :juhu: sa jeg det at vi får lov å bruke den bønnen jeg fikk av deg under vielsen vår? Presten var litt redd for at det skulle bli litt lite Gud og Jesus så derfor så spurte han meg forsiktig om det var greit han tok med det som han egentlig skulle ta med før lillesøs leser opp bønnen Stakkar... sikkert ikke greit å ha med slike bruder som meg og gjøre Hva finner du på i dag da? :klø: & Ja sant?! :rødme: Må bare finne ut når det skal brukes :juhu: for prest som godkjenner bønnen :juhu: ...........selv om han må tilføye litt Gud og Jesus Snålingen Det sa ikke presten vår noe om, så vi har sikkert nok Idag har jeg gjort ingenting faktisk har vært så ekstremt trøtt at jeg sovna på sofaen etter middag og våkna ikke før nå så nå får jeg gjøre litt husarbeid tenker jeg Synes godt det underskjørtet mitt kunne komt nå forresten!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #732 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Do I look like the type of person that peels my own fruit? Reka ser på tv for hun har sommerferie :juhu: Og igår, etter jobb, så tenkte Reka på mim, og kom derfor på Pacafic blue og jommen fikk hun det ikke med seg!!! :-D Ha en fin dag mim Endret 12. juni 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. juni 2008 #733 Del Skrevet 12. juni 2008 Driver på og tagger i alle andre sine bøker uten å ha så mye å si, så da må jeg jo tagge litt i din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #734 Del Skrevet 12. juni 2008 Anea's gone crazy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. juni 2008 #735 Del Skrevet 12. juni 2008 Anea's gone crazy :klø: :kaklehone: :kaklehone: :kaklehone: :kaklehone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #736 Del Skrevet 12. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juni 2008 #737 Del Skrevet 13. juni 2008 3 mnd. igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 13. juni 2008 #738 Del Skrevet 13. juni 2008 :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: 3 mnd!!! :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2008 #739 Del Skrevet 13. juni 2008 3 måneder til !!! Alle kommer til å :dåne: når de ser :dronning: Mim! Håper dagen blir fylt med så ingen . På den store dagen din skal jeg henge opp utenfor huset og ta en for å feire! Hvem vet, kanskje jeg plutselig avsted med en ! I så fall håper jeg jeg kan komme inn og ta et glass , eller i det minste en ! Såpass bør man vel kunne vente seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. juni 2008 #740 Del Skrevet 13. juni 2008 du er hjertelig velkommen Mazilla Jaaaaa, bare 3 mnd igjen :hoppe: Åååh, jeg gleder meg sånn til å være gift med kjæresten :love: Det er så godt å tenke på :rødme: Igår fikk jeg kjøpt mer av bordpynten; noen brune strå med creme-farga perler på og gull-løper (klarer ikke å forklare hvordan den ser ut, så bilde kommer senere ) Kjæresten er kjempefornøyd med hvordan jeg har tenkt, så det er jo kjempegreit Ikke for det at han har så mye å si når det kommer til bordpynt, men kjekt å høre meningen hans Det eneste vi mangler av det som skal være på bordene nå er brune og creme-farga kubbelys :juhu: De skal jeg kjøpe idag - det er salg på Løiten så jeg idag når jeg kjørte til jobb Det nææærmer seg :juhu: Ikveld skal vi ut med jobben til kjæresten, øl, konsert og tapas Blir godt med helg, barnefri og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg