Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #701 Del Skrevet 10. juni 2008 Inne og koser på besteste mimen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. juni 2008 #702 Del Skrevet 10. juni 2008 Skjønner godt at det kan være vanskelig med tenåringer ja. Grensesetting er viktig. De kommer til å forstå det litt bedre når de blir eldre, selv om dette kanskje er en fattig trøst akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 10. juni 2008 #703 Del Skrevet 10. juni 2008 :dåne: 12 år til og jeg har tenåring i hus!!! Blir småstressa allerede jeg. Blomstene og biene tror jeg at jeg skal overlate til Kjære gitt, men helt enig i deres måte og gjøre det på! 12 år.. Gosj... Går vel på et blunk.. :dåne: STOOOOR forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. juni 2008 #704 Del Skrevet 10. juni 2008 Må bare for at det er 3 mnd og 3 dager igjen til den store dagen :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #705 Del Skrevet 10. juni 2008 Helt enig med grensesettingen deres. Greit nok at de kan jo få gjort det hvor de vil hvis de har lyst, men det ligger noe i hva man skal gi uttrykk for å godta, så det er helt på sin plass! Har flere ganger tenkt på hvordan jeg som mor skal klare å få barna til å være fornuftige, men det tror jeg ikke man kan forutse på noen måte uansett.. men det er skummelt i den tenåringstiden. Vi får bare håpe på at de har lært noe iløpet av sin oppvekst og oppfører seg deretter :klemmer: Godt å høre Føles ikke hver dag som om vi er på rett vei, men får bekrefta det av andre erfarne foreldre med jevne mellomrom, så noe rett gjør vi visst Nå er jo ikke jeg mamma sånn, bare litt på lek men jeg tenker det går jo på hva man ønsker for barna sine og hva vi kan skåne dem for å oppleve for tidlig Upopulære valg må tas desverre Jeg føler meg ikke akkurat elsket på den fronten der for tida, men godt å høre fra mammaen hans at der borte sa han at han ville bo her for her hadde han det mye bedre Balsam for min såre sjel Viktigst av alt må være at de føler seg trygge på at vi glade i de og de kan komme til oss samme hva, når og hvor - vi stiller opp og elsker de uansett!! Så får de rammer å holde seg innenfor etter hvor gamle de er Og det er desverre sånn at tidene har forandra seg ganske mye siden jeg var tenåring, så jeg er nok litt utdatert på hva som er vanlig og ikke - men jeg har mine indre verdier og han har sine som vi prøver å videreføre til ungene..Og indre verdier går ikke ut på dato altså Det går nok bra dette også, men det er sabla tøft mens det står på, jeg har grått bøtter med tårer de siste dagene - både over telefon til mamma og på svigermor sin skulder Gleder meg til den dagen han kommer og sier han ser vi hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #706 Del Skrevet 10. juni 2008 Inne og koser på besteste mimen jeg Nåh, go`Reka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #707 Del Skrevet 10. juni 2008 Skjønner godt at det kan være vanskelig med tenåringer ja. Grensesetting er viktig. De kommer til å forstå det litt bedre når de blir eldre, selv om dette kanskje er en fattig trøst akkurat nå. Joda, det er en fattig trøst, men det er lyyyys i enden av tunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #708 Del Skrevet 10. juni 2008 Nåh, go`Reka mi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #709 Del Skrevet 10. juni 2008 12 år til og jeg har tenåring i hus!!! Blir småstressa allerede jeg. Blomstene og biene tror jeg at jeg skal overlate til Kjære gitt, men helt enig i deres måte og gjøre det på! 12 år.. Gosj... Går vel på et blunk.. STOOOOR forresten! De to første åra som tenåring er ikke så verst, men etter det uff sier jeg bare! Gøy er det ikke akkkurat...Men men, det er en del av det det også - alternativet er jo å ikke ha tenåringen i hus - og det er jo helt utenkelig Han er nå god også, det er jo bare fightene som er ille Og vi krangler ikke hele tiden da!! Vil du ikke være med på samtalen om blomstene og biene?? Den som er så koslig Verre når du må ta den biten med , kjønnssykdommer, abort og prevensjon DEN var pinlig Nå går årene fort da, men ikke sååå!! Du får nyte de 12 åra dine før helvete bryter løs Og da mener jeg NYYYT dem Jeg har tenkt å n-y-y-y-te de neste 8-9 åra før Lille Persille blir "gal" hun også Og hun der blir ikke god sier jeg deg bare, ai ai ai Godt å høre du også er enig med måten vår å gjøre det på jeg trenger all upbacking jeg kan få STOOOOR tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #710 Del Skrevet 10. juni 2008 Må bare for at det er 3 mnd og 3 dager igjen til den store dagen :hoppe: :hoppe: 3 mnd & 3 dager for meg, og 5 mnd & 5 dager for deg :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #711 Del Skrevet 10. juni 2008 Du har nok å holde på meg ser jeg Både bryllup og tenåringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #712 Del Skrevet 10. juni 2008 Mim er alene hjemme, det er pøsende ute og det er ingenting på tv, bare som bare er gøy når de bytter trøyer helt tilslutt Skal tenne talgelys (uten å sette fyr på huset ) tulle meg inni pleddet mitt, drikke kakao og lese i boka mi; Siderhusreglene (som forresten er litt vel lang, men har jeg begynt på den så....) Savner gode kjæresten men heldigvis er det bare 1 natt denne gangen Liker ikke å sove alene, jeg feler så Ikke så mye hjelp i den litt rare hunden min heller om noen skulle bryte seg inn og stjele meg Han hadde vel bare sittet og sett på med de store klinkekuleøynene sine Off I go 2 my book then....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 10. juni 2008 #713 Del Skrevet 10. juni 2008 desverre tror jeg ikke han kommer å sier at du hadde rett... vel hvertfall ikke før han har tenåringsbarn selv.. og la oss nå håpe du slipper å holde pusten til det.. 3 mnd og 3 dagers fest!! :skaal: :skaal: :danser: :danser: (får drikke litt her siden jeg ikke kan gjøre det hjemme.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #714 Del Skrevet 10. juni 2008 Mim er alene hjemme, det er pøsende ute og det er ingenting på tv, bare som bare er gøy når de bytter trøyer helt tilslutt Skal tenne talgelys (uten å sette fyr på huset ) tulle meg inni pleddet mitt, drikke kakao og lese i boka mi; Siderhusreglene (som forresten er litt vel lang, men har jeg begynt på den så....) Savner gode kjæresten men heldigvis er det bare 1 natt denne gangen Liker ikke å sove alene, jeg feler så Ikke så mye hjelp i den litt rare hunden min heller om noen skulle bryte seg inn og stjele meg Han hadde vel bare sittet og sett på med de store klinkekuleøynene sine Off I go 2 my book then....... Hvis det kommer noen for å stjele deg, må du si ifra i boka di, slik at vi kan komme å redde deg For den lille hunden din tar vel ikke en gang edderkopper (Men jeg kommer ikke om du får edderkopp problemer altså, da får du spørre noen andre altså Har hørt at pysepus er flink! ) I morgen har du kjøærsten din der igjen :juhu: Har hørt at sidehusreglene er veldig bra, men må innrømme at jeg ikke har lest den selv da Jeg tror jeg dør på meg! Ser på little miss sunshine!! Jeg døør av latter!! Kos deg med boka mimsevims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. juni 2008 #715 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er ikke lenge igjen for noen av oss :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: tiden kommer til å rase avgårde, er sååå mye som skal ordnes før den tid :) Håper det går bra med deg alene hjemme, du får huske på å si fra hvis du trengs å reddes!! vi kommer styrtende Kose deg masse med boka, lys, kakao og pleddet hørs veldig koselig og avslappende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #716 Del Skrevet 10. juni 2008 Ble ikke bok, fikk besøk istedet av ei venninne jeg ikke har sett på 6 mnd Nå reiser hun 3 uker til USA og ville innom og en liten time før hun måtte videre..Men åååå så koslig, vi kunne ha prata i timevis Snakket i munnen på hverandre for å få mest mulig ut av tida Noen venner har en det sånn med, at uansett hvor lang tid det går mellom hver gang vi møtes så er det akkurat som "igår" Herlige jenta!!! Så hadde hun brent bilder over på cd av meg kjæresten sammen, som jeg kan bruke når jeg skal lage bildefremvisning Lurer på om jeg så smått skal begynne med den nå........Talen også to små linjer har jeg fått til, og jeg kan ikke lese de høyt for meg selv engang uten å tute Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #717 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis det kommer noen for å stjele deg, må du si ifra i boka di, slik at vi kan komme å redde deg For den lille hunden din tar vel ikke en gang edderkopper (Men jeg kommer ikke om du får edderkopp problemer altså, da får du spørre noen andre altså Har hørt at pysepus er flink! ) I morgen har du kjøærsten din der igjen Har hørt at sidehusreglene er veldig bra, men må innrømme at jeg ikke har lest den selv da Jeg tror jeg dør på meg! Ser på little miss sunshine!! Jeg døør av latter!! Kos deg med boka mimsevims Ja jeg får be om det; "vent litt, jeg må bare si fra på KG at jeg blir kidnappa" Vovvis er ikke til mye hjelp om jeg blir overfalt, tar ingenting han, ikke eddiser heller nei helt ubrukelig er han - utenom til pynt og kos da litt sånn som meg Fryktelig søt - men ikke så mye mer Ligger bilder av han på FB, men da må du bli vennen min Jeg trenger ikke hjelp til edderkoppene, jeg har 4 () flasker Radar i skapet mitt, og sprayer jevnlig rundt alle vinduer inne og ute - så de dør før de har rukket å tenke tanken på å komme inn engang *ler ondskapsfullt* Gleder meg så til imorgen :juhu: Jeg er ikke helt der at jeg koser meg når kjæresten er vekkreist, jeg bare lengter jeg Overlever vel Kanskje....... Hva er forresten Little Miss Sunshine?? :klø: Jeg vil også le til jeg nesten dør på meg Siderhusreglene skal være veldig bra ja, jeg for min del synes ikke den er spennende nok Og heller ikke romantisk...Jeg er en sucker for skumle og romantiske bøker Enten eller på Reke-kreke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #718 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er ikke lenge igjen for noen av oss :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: tiden kommer til å rase avgårde, er sååå mye som skal ordnes før den tid :) Håper det går bra med deg alene hjemme, du får huske på å si fra hvis du trengs å reddes!! vi kommer styrtende Kose deg masse med boka, lys, kakao og pleddet hørs veldig koselig og avslappende ut jeg får litt hetta av at jeg ikke har god tid lenger Helst burde jeg vunnet 1 million i Lotto og hatt ett par mnd til på meg Samtidig som jeg kunne ha gifta meg med han når som helst :love: Litt splitta her Godt å vite at KG-jentene passer på meg når jeg er alene hjemme *Mim føler seg trygg* :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #719 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sendte deg en pm nå jeg Men tenk om vofsen bare hadde vært skummel og fæl og ikke likt kos! Da hadde det ikke vært noe gøy! Så det er nok bra han er søt og kosete Radar? Hva slags spray er det? Dør edderkoppene av det? :klø: Jeg håper du overlever jeg mim Little miss sunshine er en Se den Jeg liker også best skumle og romantiske bøker, de er best til mimsevims! :juhu: Zlatan scoret!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. juni 2008 #720 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg sendte deg en pm nå jeg Men tenk om vofsen bare hadde vært skummel og fæl og ikke likt kos! Da hadde det ikke vært noe gøy! Så det er nok bra han er søt og kosete Radar? Hva slags spray er det? Dør edderkoppene av det? :klø: Jeg håper du overlever jeg mim Little miss sunshine er en Se den Jeg liker også best skumle og romantiske bøker, de er best til mimsevims! :juhu: Zlatan scoret!! :juhu: er du redd edderkopper og vet ikke hva Radar er??????? Hello-o-o, jorden kaller Reka, det er jo tidenes oppfinnelse - Radar er min beste venn De dør ja, på flekken etter en liten "løp for livet runde" Som om det hjelper *ond* Ska leige den filmen jeg, virket kjempekjekk Har lest pm og svart Fant deg jeg Forresten på tide Zlatan scoret, han har hatt måltørke en stund kunne jeg lese i VG (så på bildet og leste overskriften ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg