Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Se i boka til *Aprin* :lur:

Takk for fine ord forresten :klemmer:

Det høres litt sånn Viggo-venneløs ut, men jeg er veldig glad jeg har "møtt" dere jentene her inne på KG...Det er så mye støtte å få her, blir helt varm innvendig :rødme: Takk i hvertfall!!

veldig glad for å ha "møtt" deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Se i boka til *Aprin* :lur:

Takk for fine ord forresten :klemmer:

Det høres litt sånn Viggo-venneløs ut, men jeg er veldig glad jeg har "møtt" dere jentene her inne på KG...Det er så mye støtte å få her, blir helt varm innvendig :rødme: Takk i hvertfall!!

Takk det samme søøøøte jenta mi :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Har svart i *Aprin* sin dagbok :-D Hun bruker den jo ikke selv, så vi må jo bare holde liv i den vi da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Funnet mer å glede seg over jeg:

Jeg er litt brun og litt solbrent etter strandhugget :tommelopp:

Jeg har tatt årets første bad (iiiiiskaldt :fryser::hoho:)

Jeg har spist 2 softis :rulle:

Jeg har verdens søteste ste-barn :hjerter_rundt:

(det ene ste-barnet står og synger Creedens naken ute i badebassenget :hoho: Ja, pappa er musikkintressert og har smitta jenta med smaken sin :ler:)

Kjæresten klipper plenen så det lukter suuupergodt :dåne:

Jeg har tent opp grillen :sikle: kveldsmat på gang!! :hoppe:

Vi skal til Kongeparken imorgen :hoppe: - og det er helt gratis :juhu:

og sist men ikke minst:

Jeg skal gifte meg med drømmemannen min om 99 dager :juhu: :love: :juhu:

Selv om noen har rygga i den nye bilen min og bare kjørt :kjefte::regler: mens vi var og bada og jeg var litt emosjonell etter invitasjons-utdeling så har denne dagen blitt bra tilslutt :jepp:

Edit: :Nikke:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Så innmari bra Mim!! :-D

Men fy skam på sånne som bare kjører etter de har kræsja/vært borti en annens bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:love: Ai`m in løøøøøøv :love:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse :klemmer::klemmer::klemmer: til deg Mim, for du er en fantastisk person!! Og de andre skal du bare ikke bry deg om, for det eneste de fortjener er :kjefte: og :flekke: for sånn oppførsel ligner ikke vanlig folkeskikk!!

Ha en herlig helg du herlige kvinne som valgte en fantastisk dato og gifte deg med din kjære på :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse du har å glede deg over!!! God idé å skrive en slik liste! (skal huske det til en dårlig dag :fnise: )

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Mim har vært i Kongeparken og tatt karu-karu-karu-karuseller :danser: i hele dag, fått klem av Brumle og Brumleline (forvokste bamser :ler:) laget min egen bamse (eeehhh...eller, egentlig til lille Persille da...:fnise:) og spist 3 softiser :hoho:

Super dag :juhu:

Mamma ringte idag og sa hun hadde snakka med tante og onkel etter jeg hadde levert invitasjonen til kaffe igår, og de var visstnok kjempeglade for å bli inviterte :overrasket: ikke helt sånn jeg forsto det, men jeg er jo overfølsom også da :sjenert: Og fadderene mine hadde ringt og sagt de følte seg beæret over å bli inviterte siden de visste vi egentlig ønsket et liiiite bryllup :-D Min kjære "svigerdatter" :skratte: på 15 år var og utrolig glad for å bli invitert, så nå er alt (nesten da..) bare fryd og glede :hoppe: Åååå, jeg liker så mye bedre sånne dager :danser::duskedame::danser:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mim har vært i Kongeparken og tatt karu-karu-karu-karuseller :danser: i hele dag, fått klem av Brumle og Brumleline (forvokste bamser :ler:) laget min egen bamse (eeehhh...eller, egentlig til lille Persille da...:fnise:) og spist 3 softiser :hoho:

Super dag :juhu:

Mamma ringte idag og sa hun hadde snakka med tante og onkel etter jeg hadde levert invitasjonen til kaffe igår, og de var visstnok kjempeglade for å bli inviterte :overrasket: ikke helt sånn jeg forsto det, men jeg er jo overfølsom også da :sjenert: Og fadderene mine hadde ringt og sagt de følte seg beæret over å bli inviterte siden de visste vi egentlig ønsket et liiiite bryllup :-D Min kjære "svigerdatter" :skratte: på 15 år var og utrolig glad for å bli invitert, så nå er alt (nesten da..) bare fryd og glede :hoppe: Åååå, jeg liker så mye bedre sånne dager :danser::duskedame::danser:

ååå, for en fiiiin dag!!!! :hoppe: Sånne dager er gull verdt :jepp:

du er svigermor! :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

GJESTER:

Middag - 21 inviterte

Ja: 14

Nei: 0

Ikke svart: 7

Kaffe - 12 inviterte

Ja: 4

Nei: 0

Ikke svart: 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

du er svigermor! :skratte: :skratte:

DET er ingenting å le av!!!!

:hoho: :hoho: :hoho: jo det er det!!!!!!!!!!!

Seriøst, fortalte jeg ikke om drømmen jeg hadde når de ble sammen?

Jeg drømte at jeg var ute og trilla barnevogn og traff en bekjent jeg ikke hadde sett på lenge.."ååå, har du blitt mamma??" og jeg svarer "neida, dette er barnebarnet mitt" :overrasket: I en alder av 28 :dåne: :skratte:

Uff, krysser fingre og tær for at det ikke skjer :sukk:

Men de er søøøte da, så forelska og gode :rødme: Det er fint å være 15 år og forelska, noe av det fineste som finnes det :jepp: Men de kan holde seg unna sånt som kan sørge for at jeg blir bestemor................... :hoho:

Det holder å være svigermor!!!!!! :fy_fy::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

For en fin dag du har hatt! :juhu:

Det er jammen ikke lett det å være overfølsom :fnise: Men det var jo kjekt at de sa det til din mor da :-D

Og du svigermor... husk hvordan du ikke skal bli da! :fy_fy::regler: Og... tror du virkelig de ikke driver med slike ting som kan føre til at du blir bestemor? :roll: Hva hadde du gjort om du hadde hatt en kjæreste da du var 15? :fnise:

Ha en superduper lørdagskveld! :klemmer: Det er jo nyyyydelig vær ute! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
For en fin dag du har hatt! :juhu:

Det er jammen ikke lett det å være overfølsom :fnise: Men det var jo kjekt at de sa det til din mor da :-D

Og du svigermor... husk hvordan du ikke skal bli da! :fy_fy::regler: Og... tror du virkelig de ikke driver med slike ting som kan føre til at du blir bestemor? :roll: Hva hadde du gjort om du hadde hatt en kjæreste da du var 15? :fnise:

Ha en superduper lørdagskveld! :klemmer: Det er jo nyyyydelig vær ute! :sol:

:jepp: kjempefin!!! Legger bilder ut på Facebook nå :fnise:

Joda, jeg vet hvordan jeg ikke skal være - tror jeg klarer meg ganske bra :Nikke: Men det er vanskelig å ikke være hønemor da :sjenert: Jeg vet jo hva som skjer, men trenger ikke synes det er greit fordet - legger ikke akkurat opp til at de skal få muligheten altfor ofte :skratte:

Sånne ting gjorde aldri jeg når jeg var i den alderen :riste: Jeg --> :engel: sparer meg fortsatt til bryllupsnatten....

:skratte: yeah right!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...