Gjest madam_mim Skrevet 4. juni 2008 #601 Del Skrevet 4. juni 2008 Men du må iallefall passe på å bli bra til bryllupet da pysepus. Tenk å gå med vond tå en hel dag! Hør på mammaen din nå. På Daglegevakten kommer du til med en gang! Lurt å sjekke... Ikke snakk! Jeg skal til tannlegen til onsdag å operere ut en visdomstann. :gråte: GRUER MEG!!!!!! Husker da sambo gjorde det. Han så ut som et hamster en hel uke etterpå. Søtingen. ser det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #602 Del Skrevet 4. juni 2008 På Daglegevakten kommer du til med en gang! Lurt å sjekke... ser det for meg Det var litt av et syn. Men stakkar, han hadde jo så vondt. Husker det var på 20 års dagen min, og vi lå bare i senga nesten hele dagen. Så det var en laaaaaaaang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. juni 2008 #603 Del Skrevet 4. juni 2008 Fiiiine hårfrisyren :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. juni 2008 #604 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var litt av et syn. Men stakkar, han hadde jo så vondt. Husker det var på 20 års dagen min, og vi lå bare i senga nesten hele dagen. Så det var en laaaaaaaang dag. Og så på 20 årsdagen da Det var nok feiringen sin det ja :dåne: Stakkar...Uff, gruer meg litt på dinee vegne nå, men det går sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #605 Del Skrevet 4. juni 2008 Fiiiine hårfrisyren :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Nydelig er den. Nesten sånn jeg har bestemt meg for å ha det. Men jeg skal ha slør og tiara selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #606 Del Skrevet 4. juni 2008 Og så på 20 årsdagen da Det var nok feiringen sin det ja :dåne: Stakkar...Uff, gruer meg litt på dinee vegne nå, men det går sikkert fint Det går nok bra. Men på tirsdag er det kurs. Så det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #607 Del Skrevet 5. juni 2008 :dåne: Nydelig er den. Nesten sånn jeg har bestemt meg for å ha det. Men jeg skal ha slør og tiara selvfølgelig. Selvfølgelig Det går nok bra. Men på tirsdag er det kurs. Så det gleder jeg meg til. :juhu: for dansekurs :juhu: Skal dere ha en ekstra vri på dansen? Løft og sånn? Ene forloveren min er danseinstruktør, så hun har fått i oppdrag å lære oss å danse Lykke til sier bare jeg Stakkar jente Ha en super dag Alvebruden, nå må jeg jobbe litt pst! har forresten sykla i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #608 Del Skrevet 5. juni 2008 Go'morn Mimsen! Såpass raske svar ja! Helt enig med folk som svarer med en gang, det er så koselig å gi ut invitasjoner personlig. Vi merket at de aller fleste begynte også å spørre en hel haug om bryllupet når de fikk invitasjonen og svarte ja og alt Så mange fine ting du har kjøpt!! :hoppe: Også DEN fine hårfrisyren du fant deg! *stjele* :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #609 Del Skrevet 5. juni 2008 Så mange fine ting du har kjøpt deg! Og jeg skal nok være enig i at du ikke trenger ringer under kjolen din tror jeg Og hårfrisyren - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #610 Del Skrevet 5. juni 2008 Go'morn Mimsen! Såpass raske svar ja! Helt enig med folk som svarer med en gang, det er så koselig å gi ut invitasjoner personlig. Vi merket at de aller fleste begynte også å spørre en hel haug om bryllupet når de fikk invitasjonen og svarte ja og alt. Så mange fine ting du har kjøpt!! Også DEN fine hårfrisyren du fant deg! *stjele* God Morgen Tassie Effektivt å gå på jobb tidlig må jeg si, har fått gjort en masse allerede, ferdig klokka 14:00 idag også, rett hjem og soooole seg etterpå :juhu: Nyter dette været til fulle, her pleier det jo regne omtrent hver dag, og nå har det vært sol i 1 mnd :dåne: må bare fortsette sånn Regna med at de fleste svarte med en gang når vi leverte innbydelsene personlig ja, ihvertfall middagsgjestene Tror de som skal til kaffe er litt mer avslappa Sjekka samla pris på det jeg kjøpte igår, og det kom ikke på mer enn 2000 kr tilsammen, med frakt og alt - redd det var mer jeg Herlig å finne alt på en plass Gleder meg til å få det, da skal jeg prøve alt på og ta bilder - endelig :dåne: Har venta nå siden påske!! Må hanke tak i hun som skal være frisør / fotograf og høra hva hn synes, men jeg likte frisyren veldig godt, så kryss fingrer og tær og værsågod og stjel Ha en suuuuper dag Tassie Så mange fine ting du har kjøpt deg! Og jeg skal nok være enig i at du ikke trenger ringer under kjolen din tror jeg Og hårfrisyren - God Morgen Pysepus Har vært leeenge oppe jeg nå *stolt* Sitter her og gjesper og gnir meg i øynene, trenger :kaffe: Jeg snakka med ei som hadde lik kjole som meg her om dagen, og hun sa jeg måtte ha underskjørt uten ringer...så da ble det sånn Syns ikke prisen var så verst heller, 790 kr - og jeg kan jo selge det etterpå Du skal selge alt du? Sko også?? Litt i tvil om jeg klarer å selge kjolen min, men samtidig er det dustete å la en helt fin og dyr kjole ligge på loftet Kan jo tross alt få noen tusen for den, da kan jeg heller kjøpe meg noe annet Tror du frisyren vil passe til kjolen? Jeg må hanke tak i frisøren min iløpet av dagen...... Ha en superduperfantastisk dag Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #611 Del Skrevet 5. juni 2008 God Morgen Tassie Sjekka samla pris på det jeg kjøpte igår, og det kom ikke på mer enn 2000 kr tilsammen, med frakt og alt - redd det var mer jeg Herlig å finne alt på en plass Gleder meg til å få det, da skal jeg prøve alt på og ta bilder - endelig :dåne: Har venta nå siden påske!! Så deilig å kunne komme hjem så tidlig i dette herlige været!! Det er virkelig et perfekt sommervær for oss bruder Husker ifjor at mange ble frustrerte fordi de ikke klarte å bli brune til bryllupet pga lite sol... det kan vi iallfall ikke klage på i år! Oi, det var jo utrolig billig for så mye! Også bilder også.. Gleeeeder meg tl du får tingene så vi får se bildene!!! :juhu: :juhu: Ha en fantastisk dag du og Mims! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #612 Del Skrevet 5. juni 2008 *Aprin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 5. juni 2008 #613 Del Skrevet 5. juni 2008 *Aprin* Så fine ting du hadde kjøpt!!! HERLIG med handel hmm.. Er pysepus sitt underskjørt til salgs igjen da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #614 Del Skrevet 5. juni 2008 Så fine ting du hadde kjøpt!!! HERLIG med handel hmm.. Er pysepus sitt underskjørt til salgs igjen da?! er nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2008 #615 Del Skrevet 5. juni 2008 Fiiiine hårfrisyren :dåne: :dåne: :dåne: Fiiiiiiin ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #616 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Selvfølgelig :juhu: for dansekurs :juhu: Skal dere ha en ekstra vri på dansen? Løft og sånn? Ene forloveren min er danseinstruktør, så hun har fått i oppdrag å lære oss å danse Lykke til sier bare jeg Stakkar jente Ha en super dag Alvebruden, nå må jeg jobbe litt pst! har forresten sykla i dag og Ha en super duper dag du også. Vi får se hvordan det blir til slutt. Klarer vi å svinge litt skal vi iallefall være glad. Sambo er litt gæær`n på meg, siden jeg har sagt til så mange at vi skal på kurs. Da får de så høye forventninger sier han. Og tenk om vi ikke får til en dritt. Jeg er optimist. Så heldige dere er som har en venn som hjelper dere. Endret 5. juni 2008 av Alvebruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #617 Del Skrevet 5. juni 2008 Du skal selge alt du? Sko også?? Litt i tvil om jeg klarer å selge kjolen min, men samtidig er det dustete å la en helt fin og dyr kjole ligge på loftet Kan jo tross alt få noen tusen for den, da kan jeg heller kjøpe meg noe annet font] Selge skoene??? Jeg er Det må du ikke gjøre. Det betyr ulykke. Det heter seg sånn at mannen må ikke kjøpe skoene, da kan kvinnen løpe fra han i ekteskapet, de skal ikke være lånt, og man skal ta godt vare på de etter bryllupet så de ikke blir ødelagt. Ikke selge de, ikke låne de bort eller noe. Altså, GJEM DE LANGT INN I SKAPET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. juni 2008 #618 Del Skrevet 5. juni 2008 Selge skoene??? Jeg er Det må du ikke gjøre. Det betyr ulykke. Det heter seg sånn at mannen må ikke kjøpe skoene, da kan kvinnen løpe fra han i ekteskapet, de skal ikke være lånt, og man skal ta godt vare på de etter bryllupet så de ikke blir ødelagt. Ikke selge de, ikke låne de bort eller noe. Altså, GJEM DE LANGT INN I SKAPET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Overtroisk som jeg er, så noterer jeg meg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #619 Del Skrevet 5. juni 2008 Overtroisk som jeg er, så noterer jeg meg dette. Det må du gjøre. Er litt småovertroisk selv jeg. Tar ingen sjanser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #620 Del Skrevet 5. juni 2008 Selge skoene??? Jeg er Det må du ikke gjøre. Det betyr ulykke. Det heter seg sånn at mannen må ikke kjøpe skoene, da kan kvinnen løpe fra han i ekteskapet, de skal ikke være lånt, og man skal ta godt vare på de etter bryllupet så de ikke blir ødelagt. Ikke selge de, ikke låne de bort eller noe. Altså, GJEM DE LANGT INN I SKAPET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seriøst? Greit, skal ikke selge skoene Kan jeg bruke de da, sånn forsiktig altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg