Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #301 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Nåh, søteste kjæresten prøver å lodde ringen min :love: Det er en ring med en ring inni, og den ringen inni er bokstaver loddet sammen til "openbelovedtoyou" Dårlig å forklare, men ihvertfall så delte den innerste ringen seg og jeg ble kjempelei meg, for ingen gullsmeder så vitsen med å ordne en sølvring det var for dyrt mente de, selv ikke når jeg forklarte at dette er forlovelsesringen min og vi fikk dem spesial-lagde til oss mente de det var vits Så nå tok kjæresten saken i egne hender og lodder ringen min selv Det ble kansje ikke så fint men Han er nå søt som prøver, gode gode gode kjæresten min Endret 18. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. mai 2008 #302 Del Skrevet 18. mai 2008 Ååå :rødme: Søte trollmannen til mim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #303 Del Skrevet 18. mai 2008 Mmmhm, han er supergod :love: Miiiiiiiiiin Trollmann, O`LYKKE OG GLEDE :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. mai 2008 #304 Del Skrevet 18. mai 2008 Så trist med ringen Av og til kan man lure litt på hva gullsmedene tenker.. de burde jo vite at sånne ting som forlovelsesringer og smykker generellt kan ha veldig mange minner tilknyttet... Men så søtt av din kommende ektemann å ta hånd om det! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #305 Del Skrevet 18. mai 2008 Så trist med ringen Av og til kan man lure litt på hva gullsmedene tenker.. de burde jo vite at sånne ting som forlovelsesringer og smykker generellt kan ha veldig mange minner tilknyttet... Men så søtt av din kommende ektemann å ta hånd om det! :rødme: Var ganske etter å ha pratet med de forskjellige gullsmedene ja, altså noe har faktisk affeksjonsverdi, sånn som du sier!!! Ringene er laga og kjøpt i Tyrkia, så det er ikke så enkelt å få de fikset av de som kan det heller Men nå er den nå fikset sånn noenlunde, snille kjæresten :rødme: sånn at den holder til vi gifter oss Etter bryllupet kan jeg jo ikke bruke den likevel for den er for stor for ringfingen på den andre hånda Lurer på om de kan lage den mindre hvis vi reiser tilbake til Tyrkia på ferie en gang :klø: Over helga skal vi hente gifteringene våre :juhu: Må bare bestemme oss for gravering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 18. mai 2008 #306 Del Skrevet 18. mai 2008 :slåss: :slåss: :slåss: :slåss: på teite, fulle-av-seg-selv gullsmeder!!! Skal ikke underfurdere affeksjonsverdi!! :klappe::klappe::klappe: til flinke Trollmannen som fikser! Men for å få den fikset helt fint, så tror jeg nok bare der må bite i det sure eplet og ta en ny sydentur ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 18. mai 2008 #307 Del Skrevet 18. mai 2008 Lurer litt på drikkevarer! Var inni ei dagbok og knabba denne beregningen til middag: 2 glass musserende - velkomst 2 glass hvitvin - forrett 3 glass rødvin - hovedrett 1 glass dessertvin - dessert Oi! Det var en del mer enn det vi har beregnet *Anea begynner å svette nervøst* Vi har beregnet: 1 glass alkoholfri eplesider etter vielsen 1 glass musserende ve ankomst til lokalet 3 glass vin til maten Presskannekaffe til dessert. Begynner å bli nervøs for at dette blir for lite jeg nå! :klø: Men det var det forslaget vi fikk sammen med menyen, så trodde de hadde greie på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #308 Del Skrevet 18. mai 2008 Snille mannen din som fikk fikset ringen sånn noenlunde :-D Som du sier, du skal jo bare bruke den i noen måneder til, selv om man gjerne skulle brukt den enda lenger Vi tar av oss forlovelsesringene morgenen på Dagen, så skal vi ikke bruke dem mer. Jeg har ikke noen store følelser for det, for min er så stygg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #309 Del Skrevet 18. mai 2008 :slåss: på teite, fulle-av-seg-selv gullsmeder!!! Skal ikke underfurdere affeksjonsverdi!! :klappe:til flinke Trollmannen som fikser! Men for å få den fikset helt fint, så tror jeg nok bare der må bite i det sure eplet og ta en ny sydentur ja Han prøvte ihvertfal, søtingen :love: Og nå henger ringen min iallefall sammen Men må nok bite i det sure eplet ja hvis den skal bli helt fin igjen det er jo det siste vi har lyst til - reise tilbake til Tyrkia......... :hoho: når går neste fly?????????? Oi! Det var en del mer enn det vi har beregnet *Anea begynner å svette nervøst* Vi har beregnet: 1 glass alkoholfri eplesider etter vielsen 1 glass musserende ve ankomst til lokalet 3 glass vin til maten Presskannekaffe til dessert. Begynner å bli nervøs for at dette blir for lite jeg nå! Men det var det forslaget vi fikk sammen med menyen, så trodde de hadde greie på det jeg Det vi har funnet er nok overberegning; sånn som det meste med meg Her tar vi godt i - bare sånn for sikkerhetsskyld Sånn som første gang jeg skulle lage fiskegrateng hjemme, jobbet som kokk på storkjøkken og kunne ikke helt med små porsjoner Han jeg var sammen med kom hjem fra jobb og jeg hadde 5 former fiskegrateng stående klar :dåne: nok til hele blokka Så den beregningen din stemmer nok mer overens med virkeligheten ja Og den er myyye mer økonomisk Kjæresten likte din best *fikser på vår beregning med det samme* Vi skal også ha alkoholfri velkomst tenkte vi, fant en helt fantastisk musserende alkoholfri greie til jul, 100 kr flaska - og smakte heeeeeeeelt himmelsk :dåne: *Mim vil ha sånn* Husker bare ikke hva den heter Men vet jo hvor sjappa som selger de ligger så Men tror du det er det dumt å bare ha alkoholfritt til velkomst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 18. mai 2008 #310 Del Skrevet 18. mai 2008 :hoho: Syns jeg ser deg springe rundt med fiskegrateng til hele nabolaget Men godt å høre i allefall. Er jo livredd for at det skal bli for lite mat/drikke, men da er det kanskje ikke så halvgale likevel. Tror likevel vi kommer til gi beskjed til servitørene om at hvis noen skulle gå helt tom før skålene er ferdige, så får de fylle på en liten ekstra skvett Personlig synes jeg ikke det er noe problem å servere alkoholfritt til velkomst. Eneste er vel at me litt muserende kommer fnisehumøret litt kjappere Den som du nevnte hørtes jo helt fantastik ut da! Det er jo luksusmusserende det, alkoholfritt eller ei, og det passer jo kjempefint til et bryllup. Jeg hadde i allefall syntes det var superdupert! Trenger egentlig folk å vite at det er alkoholfritt da? Vår alkoholfrie er laaaangt fra så ekstravagant. Kjøpte en svensk sak på Europris til 10kr flaska jeg Men jeg synes faktisk den er kjempegod, og helt grei til en liten skål etter vielsen Når gjestene kommer til lokalet får de en alkoholholdig en, men det synes jeg slett ikke er et must når alternativet er så bra som ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. mai 2008 #311 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg skjønner godt du ikke vil til Tyrkia altså.., Herregud, der er det faktisk varmt!! Nei takke meg til kulda!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #312 Del Skrevet 18. mai 2008 Vi snakket akkurat om det samme hjemme i dag! Hvem gidder å reise til TYRKIA liksom?? Nei, vi får holde oss hjemme hvor vi har det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #313 Del Skrevet 18. mai 2008 Syns jeg ser deg springe rundt med fiskegrateng til hele nabolaget. Men godt å høre i allefall. Er jo livredd for at det skal bli for lite mat/drikke, men da er det kanskje ikke så halvgale likevel. Tror likevel vi kommer til gi beskjed til servitørene om at hvis noen skulle gå helt tom før skålene er ferdige, så får de fylle på en liten ekstra skvett Personlig synes jeg ikke det er noe problem å servere alkoholfritt til velkomst. Eneste er vel at me litt muserende kommer fnisehumøret litt kjappere. Den som du nevnte hørtes jo helt fantastisk ut da! Det er jo luksusmusserende det, alkoholfritt eller ei, og det passer jo kjempefint til et bryllup. Jeg hadde i allefall syntes det var superdupert! Trenger egentlig folk å vite at det er alkoholfritt da? Vår alkoholfrie er laaaangt fra så ekstravagant. Kjøpte en svensk sak på Europris til 10kr flaska jeg. Men jeg synes faktisk den er kjempegod, og helt grei til en liten skål etter vielsen. Når gjestene kommer til lokalet får de en alkoholholdig en, men det synes jeg slett ikke er et must når alternativet er så bra som ditt! Kan si det ble en stund til vi spiste fiskegrateng igjen Så utrolig kjipt å ikke huske hva den musserende greia heter, men det skal jeg finne ut; var noe grape-aktig troooor jeg da Så var det så fin flaske med lilla på :dåne: og den musserende greia var råååååsa *dobbelt :dåne: * Men er det luksus med 100 kr flaska?? Trodde jeg var kjip jeg da Ser du hvorfor vårt bryllup ikke nødvendigvis blir billig selv om det er lite eller??? Har ikke tenkt å si fra om at den er alkoholfri ner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #314 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg skjønner godt du ikke vil til Tyrkia altså.., Herregud, der er det faktisk varmt!! Nei takke meg til kulda!! Vi snakket akkurat om det samme hjemme i dag! Hvem gidder å reise til TYRKIA liksom?? Nei, vi får holde oss hjemme hvor vi har det godt! Borte bra - hjemme best NOOOOOOOOOOOOT!!!! :skratte: Nei takke meg til litt sydenliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #315 Del Skrevet 18. mai 2008 Vi hadde sydenliv på terrassen vi når jeg hadde to gensere på i dag! Trengte faktisk ikke ha ull på i det hele tatt! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #316 Del Skrevet 18. mai 2008 skal lage to brett jeg med velkomst-drinker; en alkoholfri og en med alkohol bare at begge er alkoholfri Hva skulle jeg gjort uten deg Anea??? Jada jada, vet det kommer; hva skulle jeg gjort uten dere Pysepus og Reka??? :hoho: Likt skal være likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #317 Del Skrevet 18. mai 2008 Vi hadde sydenliv på terrassen vi når jeg hadde to gensere på i dag! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. mai 2008 #318 Del Skrevet 18. mai 2008 skal lage to brett jeg med velkomst-drinker; en alkoholfri og en med alkohol bare at begge er alkoholfri Hva skulle jeg gjort uten deg Anea??? Jada jada, vet det kommer; hva skulle jeg gjort uten dere Pysepus og Reka??? :hoho: Likt skal være likt Det var bra du fikk oss med! Hvis ikke hadde jeg blitt fornærmet! Og hvem vet hva jeg hadde funnet på da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. mai 2008 #319 Del Skrevet 18. mai 2008 Æsj, akkurat nå når det endelig var litt liv her inne så har kjæresten vært og lånt film og vil ha kosekveld!!! *sleper seg bort i sofaen* :skratte: Søte mannen min :hjerte_rundt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 18. mai 2008 #320 Del Skrevet 18. mai 2008 :juhu: :juhu: Kan du se meg???? Je fær gjerne tell Tyrkia å får ringen din fiksa....., må bare rydde plass i kalendern...., å rane onkel skrue! Bagateller! Det snyr ute! Å det e 18 mai. Nå vil je ha vår i allefall, og gjerne sommar snart , Ronjadatterdater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg