Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er litt tidlig å dra den at jeg spiser for to.. :fnise: forrige gang jeg gikk gravid var jeg så dårlig og gikk ned 10 kilo.. hadde egentlig håpa på det jeg.. så jeg skulle se lekker ut på bryllupsdagen... :fnise:

God helg frøken heks... :fnise:

Skrevet (endret)
synes det er litt tidlig å dra den at jeg spiser for to.. :fnise: forrige gang jeg gikk gravid var jeg så dårlig og gikk ned 10 kilo.. hadde egentlig håpa på det jeg.. så jeg skulle se lekker ut på bryllupsdagen... :fnise:

God helg frøken heks... :fnise:

Håper du ikke er dårlig i bryllupet! Jeg var skikkelig dårlig 1 uke, og da gikk jeg ned 6 kg.. spydde opp alt jeg fikk i meg, til og med vann... D hadde vært fint nå! Å gå ned 6 kg altså, ikke spy ut 6 kg!! Det er så fælt å spy!!

Edit: En uke i svangerskapet altså..

Endret av mia83
Skrevet

:kosteskaft: svooooosj...

Suser innom for å ønske deg en god nasjonaldag :flagg::is: og en god helg :skaal:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

Hvis jeg bare klarer å være like flink hver dag nå, å sykle til jobb - så bør jeg klare å ta av de siste 4 kg på 4 mnd :fnise:

Lurer litt på drikkevarer!

Var inni ei dagbok og knabba denne beregningen til middag:

2 glass musserende - velkomst

2 glass hvitvin - forrett

3 glass rødvin - hovedrett

1 glass dessertvin - dessert

Men..ehh..har aldri telt hvor mange glass vin det er i ei flaske, jeg bare :skaal: og før jeg vet ordet av det så er flaska tom :hoho:

:klø: mener jeg fant ett eller annet i Pysepusen sin bok om 1/2 flaske rødvin pr pers til hovedretten så da må vel det si at på 25 personer trenger vi

*gruble, gruble - teller på fingrene* 12 flasker rødvin bør holde, til 25 gjester, minus de 3 som er mindreårige og ikke får drikke alkohol :regler::fy_fy::fnise: ooog, en bestemor som ikke drikker annet enn Bailey`s :hoho:

Så går det mindre av hvitvin...Så hvis vi får tak i...si det går 4 per. på en flaske hvitvin :klø: en sånn 6-7 flasker hvitvin?! Og så dessertvin da, det er jo bare ett glass hver...visstnok...Har nå jammen ikke tenkt å være gnien :hoho: Jo også øl da, sikkert noen som heller vil ha øl til maten! Æsj, så kronglete å regne ut alkohol da :dåne:

Kjæresten fikk gavekort på Vinmonopolet til bursdagen, så vi har 1500 kr der :overrasket: (tror folk vi ikke gjør annet enn å drikke eller?? :skratte:) De tenker vi å bruke på vin :Nikke:

Ellers kjøpte vi cognac og Sheridan sist vi var utenlands (og Bailey`s, men den forsvant gitt :sjenert: ) så vi har 3 :overrasket: literflasker Larsen XO og 2 literflasker Sheridan stående :hoho: Så det skulle jo holde tenker jeg :dåne:

Vi skal ikke ha vodka, men kjører vin, øl, cider, cognac, Bailey`s og Sheridan istedet..tror det blir bra jeg :tommelopp:

Endret av madam_mim
Skrevet

Høres ut som et fornuftig utvalg av alkohol! (Selvfølgelig synes jeg det, for det er jo omtrent det samme som vi skal ha... :sjenert:) Går sikkert an å spørre på polet f.eks. hvis du lurer på hvor mange glass du kan beregne pr flaske, eller hvor mange flasker du må ha totalt! De som jobber på polet pleier å være veldig hjelpsomme og hyggelige! :Nikke:

Gjest madam_mim
Skrevet

Ja hun kan ikke klandres for smaken sin (bare alt annet :skratte:)

Gjest madam_mim
Skrevet
Høres ut som et fornuftig utvalg av alkohol! (Selvfølgelig synes jeg det, for det er jo omtrent det samme som vi skal ha... :sjenert:) Går sikkert an å spørre på polet f.eks. hvis du lurer på hvor mange glass du kan beregne pr flaske, eller hvor mange flasker du må ha totalt! De som jobber på polet pleier å være veldig hjelpsomme og hyggelige! :Nikke:

Jeeei, så lurt :dåne: Takk snille Mazilla :klemmer:

At jeg ikke kan komme på sånne ting selv :klø: Fullstendig helt og holdent teflonhjerne som i itillegg kobler ut når den trengs :hoho: DET kan være slitsomt :fnise:

Skrevet

Bare innom for å ønske deg en riktig fin 17 mai!! :flagg: Må snart hoppe til køys, skal opp kl 5 :hakeslepp: og gå i tog!!! Morgenprosisjonen!!! :hoppe:

Håper det blir strålende vær :kul: ,og at du koser deg med masse brus og is :perebrus::is:

:kose:

Skrevet
Ja hun kan ikke klandres for smaken sin (bare alt annet :skratte:)

:ler: Va då?

Skrevet

Ps, vil du massere meg litt Mim? jeg har vondt i nakken min!

Gjest madam_mim
Skrevet
Ps, vil du massere meg litt Mim? jeg har vondt i nakken min!

Er jeg blitt slaven din nå? :hoho:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)
Bare innom for å ønske deg en riktig fin 17 mai!! Må snart hoppe til køys, skal opp kl 5 og gå i tog!!! Morgenprosisjonen!!!

Håper det blir strålende vær, og at du koser deg med masse brus og is

*grøss* opp klokka 5 og gå i tog????????? :dåne: da :sove: jeg godt da!!!

Vi skal sove til vi våkner av oss selv (har ikke ungene denne helga) og så skal vi plante hekk :overrasket: nei vi er ikke spesielt opptatt av 17. mai før vi drar inn til foreldrene mine og spiser :is::sikle:

Kvelden skal tilbringes med :ol: i boblebad :juhu: :juhu:

17. mai er en ekstra fridag for oss - som vi forresten ble snytt for i år :kjefte::regler: Err`e muli`??? Frekt ass

:flekke: til de som bstemte 17. mai på en lørdag i år :fnise:

Kooos deg i morgenprosesjon, du finner ikke meg der :hoho: Skal sende deg en søvnig tanke hvis jeg hører dere :fnise:

Endret av madam_mim
Skrevet

Gikk det bra med hekkplanting? :fnise:

Jeg har akkurat hoppa ut av bunaden, egentlig godt å være "ferdig" med 17.mai for i år!

Gjest madam_mim
Skrevet
Innom med :klemmer:

Nåh, den var god!!! Trengte en sånn idag, premenstruell og fæl :fnise:

:klemmer: tilbake

Gikk det bra med hekkplanting? :fnise:

Jeg har akkurat hoppa ut av bunaden, egentlig godt å være "ferdig" med 17.mai for i år!

Jess, vi har herved hekk :juhu: mini-hekk må det kalles, litt sånn pinglete planter, men det kommer seg nok fort :jepp:

Har vært hjemme hos foreldrene mine, med kjole på (til pappa`s store glede; jaaa, jenta mi har pynta seg :fnise: ) og spist pizza, nå skal jeg bytte til dongri igjen :hoppe: før vi drar på pool-party :skaal:

Skrevet

Det går 5 glass vin per flaske.. men da er man jo litt avhengig at de som sjenker faktisk vet hvor mye som skal i ett glass... om det er vanlige glass er det stort sett der den er bredest...

på musserende og dessertvin går det 7 glass per flaske!!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...