Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

synes det er litt tidlig å dra den at jeg spiser for to.. :fnise: forrige gang jeg gikk gravid var jeg så dårlig og gikk ned 10 kilo.. hadde egentlig håpa på det jeg.. så jeg skulle se lekker ut på bryllupsdagen... :fnise:

God helg frøken heks... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er litt tidlig å dra den at jeg spiser for to.. :fnise: forrige gang jeg gikk gravid var jeg så dårlig og gikk ned 10 kilo.. hadde egentlig håpa på det jeg.. så jeg skulle se lekker ut på bryllupsdagen... :fnise:

God helg frøken heks... :fnise:

Håper du ikke er dårlig i bryllupet! Jeg var skikkelig dårlig 1 uke, og da gikk jeg ned 6 kg.. spydde opp alt jeg fikk i meg, til og med vann... D hadde vært fint nå! Å gå ned 6 kg altså, ikke spy ut 6 kg!! Det er så fælt å spy!!

Edit: En uke i svangerskapet altså..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Hvis jeg bare klarer å være like flink hver dag nå, å sykle til jobb - så bør jeg klare å ta av de siste 4 kg på 4 mnd :fnise:

Lurer litt på drikkevarer!

Var inni ei dagbok og knabba denne beregningen til middag:

2 glass musserende - velkomst

2 glass hvitvin - forrett

3 glass rødvin - hovedrett

1 glass dessertvin - dessert

Men..ehh..har aldri telt hvor mange glass vin det er i ei flaske, jeg bare :skaal: og før jeg vet ordet av det så er flaska tom :hoho:

:klø: mener jeg fant ett eller annet i Pysepusen sin bok om 1/2 flaske rødvin pr pers til hovedretten så da må vel det si at på 25 personer trenger vi

*gruble, gruble - teller på fingrene* 12 flasker rødvin bør holde, til 25 gjester, minus de 3 som er mindreårige og ikke får drikke alkohol :regler::fy_fy::fnise: ooog, en bestemor som ikke drikker annet enn Bailey`s :hoho:

Så går det mindre av hvitvin...Så hvis vi får tak i...si det går 4 per. på en flaske hvitvin :klø: en sånn 6-7 flasker hvitvin?! Og så dessertvin da, det er jo bare ett glass hver...visstnok...Har nå jammen ikke tenkt å være gnien :hoho: Jo også øl da, sikkert noen som heller vil ha øl til maten! Æsj, så kronglete å regne ut alkohol da :dåne:

Kjæresten fikk gavekort på Vinmonopolet til bursdagen, så vi har 1500 kr der :overrasket: (tror folk vi ikke gjør annet enn å drikke eller?? :skratte:) De tenker vi å bruke på vin :Nikke:

Ellers kjøpte vi cognac og Sheridan sist vi var utenlands (og Bailey`s, men den forsvant gitt :sjenert: ) så vi har 3 :overrasket: literflasker Larsen XO og 2 literflasker Sheridan stående :hoho: Så det skulle jo holde tenker jeg :dåne:

Vi skal ikke ha vodka, men kjører vin, øl, cider, cognac, Bailey`s og Sheridan istedet..tror det blir bra jeg :tommelopp:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et fornuftig utvalg av alkohol! (Selvfølgelig synes jeg det, for det er jo omtrent det samme som vi skal ha... :sjenert:) Går sikkert an å spørre på polet f.eks. hvis du lurer på hvor mange glass du kan beregne pr flaske, eller hvor mange flasker du må ha totalt! De som jobber på polet pleier å være veldig hjelpsomme og hyggelige! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Høres ut som et fornuftig utvalg av alkohol! (Selvfølgelig synes jeg det, for det er jo omtrent det samme som vi skal ha... :sjenert:) Går sikkert an å spørre på polet f.eks. hvis du lurer på hvor mange glass du kan beregne pr flaske, eller hvor mange flasker du må ha totalt! De som jobber på polet pleier å være veldig hjelpsomme og hyggelige! :Nikke:

Jeeei, så lurt :dåne: Takk snille Mazilla :klemmer:

At jeg ikke kan komme på sånne ting selv :klø: Fullstendig helt og holdent teflonhjerne som i itillegg kobler ut når den trengs :hoho: DET kan være slitsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en riktig fin 17 mai!! :flagg: Må snart hoppe til køys, skal opp kl 5 :hakeslepp: og gå i tog!!! Morgenprosisjonen!!! :hoppe:

Håper det blir strålende vær :kul: ,og at du koser deg med masse brus og is :perebrus::is:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Bare innom for å ønske deg en riktig fin 17 mai!! Må snart hoppe til køys, skal opp kl 5 og gå i tog!!! Morgenprosisjonen!!!

Håper det blir strålende vær, og at du koser deg med masse brus og is

*grøss* opp klokka 5 og gå i tog????????? :dåne: da :sove: jeg godt da!!!

Vi skal sove til vi våkner av oss selv (har ikke ungene denne helga) og så skal vi plante hekk :overrasket: nei vi er ikke spesielt opptatt av 17. mai før vi drar inn til foreldrene mine og spiser :is::sikle:

Kvelden skal tilbringes med :ol: i boblebad :juhu: :juhu:

17. mai er en ekstra fridag for oss - som vi forresten ble snytt for i år :kjefte::regler: Err`e muli`??? Frekt ass

:flekke: til de som bstemte 17. mai på en lørdag i år :fnise:

Kooos deg i morgenprosesjon, du finner ikke meg der :hoho: Skal sende deg en søvnig tanke hvis jeg hører dere :fnise:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra med hekkplanting? :fnise:

Jeg har akkurat hoppa ut av bunaden, egentlig godt å være "ferdig" med 17.mai for i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Innom med :klemmer:

Nåh, den var god!!! Trengte en sånn idag, premenstruell og fæl :fnise:

:klemmer: tilbake

Gikk det bra med hekkplanting? :fnise:

Jeg har akkurat hoppa ut av bunaden, egentlig godt å være "ferdig" med 17.mai for i år!

Jess, vi har herved hekk :juhu: mini-hekk må det kalles, litt sånn pinglete planter, men det kommer seg nok fort :jepp:

Har vært hjemme hos foreldrene mine, med kjole på (til pappa`s store glede; jaaa, jenta mi har pynta seg :fnise: ) og spist pizza, nå skal jeg bytte til dongri igjen :hoppe: før vi drar på pool-party :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går 5 glass vin per flaske.. men da er man jo litt avhengig at de som sjenker faktisk vet hvor mye som skal i ett glass... om det er vanlige glass er det stort sett der den er bredest...

på musserende og dessertvin går det 7 glass per flaske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...