Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Det at han vil at du skal ha håret løst er bare noe han sier - han vet ikke hva han snakker om :ler:

:hoho: sant nok! Jeg skal jo ha løst hår (som står til alle kanter - populært kalt pulesveis :skratte:) på bryllupsnatten, det får holde :Nikke:

Bordplassering: gjør som dere føler for! Dere er uansett så få at dere blir alle nære :)

Men jeg aner ikke hva jeg føler for..........:sukk: bortsett fra å reise fra hele sulamitten, gifte oss i all hemmelighet og vise film av det etterpå :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: sant nok! Jeg skal jo ha løst hår (som står til alle kanter - populært kalt pulesveis :skratte:) på bryllupsnatten, det får holde :Nikke:

Men jeg aner ikke hva jeg føler for..........:sukk: bortsett fra å reise fra hele sulamitten, gifte oss i all hemmelighet og vise film av det etterpå :hoho:

Da hiver du mormor bortenfor forloverene på ene siden, og søsknene dine på andre :fnise:

Vi kommer til å sette folk der vi tror de vil trives, og bry oss fint lite om regler for hvem som skal sitte hvor. Tror folk vil huske bedre at de mistrivdes, enn at mormora til bruda satt et sete for langt til høyre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Da hiver du mormor bortenfor forloverene på ene siden, og søsknene dine på andre :fnise:

Vi kommer til å sette folk der vi tror de vil trives, og bry oss fint lite om regler for hvem som skal sitte hvor. Tror folk vil huske bedre at de mistrivdes, enn at mormora til bruda satt et sete for langt til høyre :fnise:

Eller vi hiver mormor ut :skratte: neida, nå var jeg stygg :sjenert: er vel isåfall noen til som hadde ryki ut da :fnise:

Sliter snart håret av meg - får det ikke til!!!!!!!!!!!!!

Jeg har invitert mer familie, han har flere venner, og da går det ikke opp :dåne: *Prøver videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

På et langbord, kan jeg sette toastmaster på ene kortenden og presten (som ikke er prest lenger :fnise:) på den andre?

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et langbord, kan jeg sette toastmaster på ene kortenden og presten (som ikke er prest lenger :fnise:) på den andre?

JA :jepp::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rope: bordplassering suger big time!!!

Jeg er DRITGOD på bordplassering!! Send meg navn, slektsforhold og "hvem hater hvem" - lista, så fikser jeg på no-time! :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::danser::danser::danser::danser:

for at kjærestens antrekk er i boks

...og jeg synes den oppsatte frisyren var helt nydelig!! Og du kan jo gjøre en kombinasjon, f.eks ha noe hengende ned bak? Flette foran er så utrolig fint :rødme:

...og den dumme bordplasseringen..Velkommen i gjengen som ikke får det til å gå opp så alle blir fornøyde :fnise: ..har en farmor jeg ikke vet hvor vi plasserer..og en tante..og en onkel...og kjæres fetter :fnise: Eget bord til de 4 kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:duskedame: :banantroll: :duskedame:

:juhu: :danser: JEG FIKK DET TIIIIIL :danser: :juhu:

:duskedame: :banantroll: :duskedame:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Bordplassering - check! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg sa at kjolen din bare er nydelig?? for jeg fikk jo bildene! bare litt treg ja.. men du var kjempeflott i den altså!

og jeg syns den sveisen med fletta var flott!

og bra at bordplasseringa gikk iorden da! jeg syns også det funker bedre å glemme "regler" om hvem som skal sitte her og der, og bare sette folk sammen som man tror trives sammen. funka 100% i vårt bryllup hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, du er jo listedronningen over alle listedronninger!! Her lønner det seg å samle tips ja!!! :D :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Antrekk til din kjære i boks og bordplassering!!!

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: :hoppe: :juhu:

BORDPLASSERING!!

:juhu: :hoppe: :juhu:

(ehm, jeg sitter fremdeles ved siden av deg ikke sant? Jeg tror forresten invitasjonen min har kommet bort i posten.. :klø: )

:skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRISYRER:

Kanskjedenne ispedd noen tynne tynne fletter...?!

Men så liker jeg denne også utrolig godt, og vet jeg passer veldig godt å ha håret sånn :jepp:

Her er frisyren bak

Og her fra siden

Hva sier dere?

Kjæresten vil helst jeg skal ha håret løst, men jeg trives ikke så godt med løst hår :sukk: Da må det rettes isåfall!!!

Jeg likte faktisk best den første der med hestehalen i motsetning til alle andre :sjenert: Den tror jeg vil kle kjolen din mye bedre enn den oppsatte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte både 1 og 2 jeg! men kanskje litt enig med Dinedama angående kjolen da, men siden jeg vet hvordan håret ditt ser ut (:lur: hihi :ler: ) så synes jeg 2ern hadde vært så fin!!!

Så ja, du fikk kanskje ikke så mye hjelp fra meg.. :fnsie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

:ler: like mye delte meninger som jeg har fra før her inne :roll::hoho:

Får ta en prat med frisøren, hun har nok en mening også :dåne:

Har vært å handla til kurvene som skal være på toalettet:

Skoputer (de er til meg da :sjenert:)

God-lukt til toalettet (One Touch Sitron)

Strømpebukser, hudfarga og svarte.

Knestrømper, hudfarga og svarte.

Fliseklemmer, brune og svarte.

Tyggis

Skopuss, nøytral og sort.

Q-tips

Håndkrem

Kam

Neglefiler

Negleklipper

Pinsett

Tannpirkere

Mangler fortsatt endel ting ser jeg på lista mi, men de er begrensa hvor mye jeg kan knø oppi de korgene :ler: Det viktigste er vel gnagsårplaster, blank neglelakk og nål og tråd tenker jeg, alt det andre blir vel neppe brukt mye av - vi er jo ikke akkurat så mange :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om feks. gamle tante Magda skal sjekke opp fetter Pål, da kan det godt tenkes at hun har bruk for både tyggis, neglefil, håndkrem, tannpirker og q-tips!!

:skratte: Unnskyld, dårlig humor! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Akkurat det som var tanken :skratte:

Seriøst, nå når jeg sitter med alt foran meg så ser jeg at dette er nok en veldig unødvendig post på budsjettet :sjenert: Folk bruker nå å ta med seg det de trenger selv når de går på fest...Jeg gjør ihvertfall det :ler:

Jaja, får nå alltid brukt det opp da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...