Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #921 Del Skrevet 23. juni 2008 Å kom igjen da, du kan bedre enn det?? For vi er vel venner i denne boka?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. juni 2008 #922 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: HURRA FOR AT KJÆRESTENS ANTREKK ER PÅ PLASS :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Endret 23. juni 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #923 Del Skrevet 23. juni 2008 That`s more like it Kjæresten er s-t-r-å-l-e-n-d-e fornøyd, og faktisk gleder seg til å ha det på Så dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. juni 2008 #924 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Så bra! :juhu: :banantroll: Det höres veldig stilig ut med svart og brunt! Forresten så er du som en dröm i den kjolen din altså! Jeg tror hvite calla blir veldig fint til! Synes du godt kunne hatt eföy og oppsats som i en bukett også jeg da, den trenger jo ikke vaere like stor som den vi så bilde av. Hvordan er slöret ditt? Og har du bestemt deg for hvordan du skal ha håret? Endret 23. juni 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #925 Del Skrevet 23. juni 2008 Så bra! :juhu: :banantroll: Det höres veldig stilig ut med svart og brunt! Forresten så er du som en dröm i den kjolen din altså! Jeg tror hvite calla blir veldig fint til! Synes du godt kunne hatt eföy og oppsats som i en bukett også jeg da, den trenger jo ikke vaere like stor som den vi så bilde av. Hvordan er slöret ditt? Og har du bestemt deg for hvordan du skal ha håret? Han ble kjempeflott, kjente det godt i magen når han kom ut av prøverommet i fullt antrekk :rødme: Så skal han ha mini-calla som brystbukett (heter det det?? :klø så det brekker jo litt det mørke Han passer svart og brunt kjempegodt!!! Likte du kjolen min altså? Så gøy du syntes den var fin på meg Alltid litt spennende å sende avgårde bilder av seg selv Har sånn 99 % bestemt meg for at det blir kun calla, men kjæresten likte veldig godt den med eføy i, så vi får gruble litt mer på det Sløret mitt er sånn "Mette-Marit-slør" - like langt som slepet på kjolen, kjempefint :rødme: Kan ta det på når svigermor får vaska det, men det tar jo år og dag :dåne: Rett før jeg henter det og kjører hjem til mamma, hun tar det med en gang Skal se om jeg kan fiske frem bildene av hårfrisyren jeg har tenkt på Et lite øyeblikk bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #926 Del Skrevet 23. juni 2008 FRISYRER: Kanskjedenne ispedd noen tynne tynne fletter...?! Men så liker jeg denne også utrolig godt, og vet jeg passer veldig godt å ha håret sånn Her er frisyren bak Og her fra siden Hva sier dere? Kjæresten vil helst jeg skal ha håret løst, men jeg trives ikke så godt med løst hår Da må det rettes isåfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 23. juni 2008 #927 Del Skrevet 23. juni 2008 kjæresten din blir fiiiiiiiin!! *STRYYYYYYKE VIKTIG POST FRA LISTA!* gleder meg SÅ til å se dere i kirka!!! Syns den første frisyren er utrolig kul, men tror den andre blir finest til sløret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. juni 2008 #928 Del Skrevet 23. juni 2008 Den oppsatte var dritfin!!! :dåne: Måtte stjele den til mine favoritter. Jeg tenkte först at löst hår kanskje passet best til kjolen din, men med den fletten foran blir oppsatt hår helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #929 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Uff, det hårgreiene er så vanskelig lurer på hvor mange frisyrer jeg har vært innom Men en av de to blir det nok, må snakke litt med frisøren min og høre hva hun sier også Hun må jo uansett ha noe å sette sløret fast i og det er muligens vanskelig med den øverste frisyren (hestehalen) :klø: Begge frisyrene er veldig meg, jeg bruker mye både hestehale og flette i luggen, så.....Hvordan skal du ha håret da Amadea? Endret 23. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #930 Del Skrevet 23. juni 2008 HURRA FOR AT KJÆRESTENS ANTREKK ER I BOKS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #931 Del Skrevet 23. juni 2008 HURRA FOR AT KJÆRESTENS ANTREKK ER I BOKS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #932 Del Skrevet 23. juni 2008 HURRA FOR AT KJÆRESTENS ANTREKK ER I BOKS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #933 Del Skrevet 23. juni 2008 HURRA FOR AT KJÆRESTENS ANTREKK ER I BOKS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. juni 2008 #934 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg vet ikke, må begynne å titte på det altså. Jeg vet i hvert fall at jeg vil ha håret satt opp, også tror jeg at jeg vil ha en lav oppsats, uten for mye volumen. Men det som alt annet endrer jeg sikkert mening på. Skal ha prövetime 7. juli, så burde kanskje begynne å titte rundt for å gjöre meg opp en mening og ha med meg litt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #935 Del Skrevet 23. juni 2008 Nei, dette var ikke en tabbe, det var mange innlegg slik at du skal se at jeg feirer godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #936 Del Skrevet 23. juni 2008 Og forresten, du må ha den oppsatte frisyren - no tvil whatsoever! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #937 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg vet ikke, må begynne å titte på det altså. Jeg vet i hvert fall at jeg vil ha håret satt opp, også tror jeg at jeg vil ha en lav oppsats, uten for mye volumen. Men det som alt annet endrer jeg sikkert mening på. Skal ha prövetime 7. juli, så burde kanskje begynne å titte rundt for å gjöre meg opp en mening og ha med meg litt bilder. Det er det som er problemet, det er så innmari mye fint ute og går :dåne: Internett gjør det jo ikke akkurat enklere for oss bruder heller da idet en tror en har bestemt seg så ramler en over en ny side med andre bilder, og så er det på an igjen Nei, dette var ikke en tabbe, det var mange innlegg slik at du skal se at jeg feirer godt! se det ja, visste du kunne Og forresten, du må ha den oppsatte frisyren - no tvil whatsoever! :juhu: likte du den? Jo, det er nok sånn jeg må ha hvis det skal settes opp Synes den er kjempefin fra alle sider!!! Men kjæresten ønsker jeg skal ha det løst.....Da går det vel ikke å sette slør i eneste?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. juni 2008 #938 Del Skrevet 23. juni 2008 Lite dilemma ang bordplassering...Har enkelte som...vel, ikke bør sitte ved siden av hverandre, og da får jeg det ikke til å gå opp Vi skal ha langbord med 12 på hver side, oss på midten av langsiden, foreldrene ved siden av oss og forloverene rett overfor oss! Så langt er det greit, men der stopper det! Hva gjør jeg?! Plasserer folk litt i hytt og gevær bare, alt etter hvem som går sammen med hvem Og mormor bør vel sitte nær oss som er brudepar, men hun og mamma er ikke alltid like god kombinasjon Og hverken eldste søster eller lillebror går sammen med mormor egentlig så gjør visst ingen det Hmmm...dette var en nøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #939 Del Skrevet 23. juni 2008 Det at han vil at du skal ha håret løst er bare noe han sier - han vet ikke hva han snakker om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. juni 2008 #940 Del Skrevet 23. juni 2008 Bordplassering: gjør som dere føler for! Dere er uansett så få at dere blir alle nære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg