Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #621 Del Skrevet 5. juni 2008 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu:100 dager igjen:juhu: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juni 2008 #622 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er jo ingenting!! :dåne: 100 dager er jo bare et Big Brother-opphold! litt for 100 dager igjen! Nei, det var ikke nok! :juhu: :juhu: for 100 dager igjen!! That's more like it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. juni 2008 #623 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) 100 dager! 100 dager! :skaal: Syns du har fått gjort masse mens jeg har vært borte jeg! Det teller! Jeg har vært litt på shopping så det teller Men når man kanskje har en brukket tå er det ikke så lange avstander man klarer å gå da Butikken er vel 200m fra huset, så det er vel kanskje litt velvillig å kalle det for trening I en pensumbok jeg hadde sto det derimot svart på hvitt: Motiv for shopping: Fysisk mosjon. Så, jepp teller i allefall!! Gjelder det nettshopping også, tror dere? Fiiiine hårfrisyren :dåne: :dåne: :dåne: Gosjameg så lekker!!!! :dåne: Den var fin den!! Tror den vil passe kjempefint Edit: Kan'ke skrive norsk.. Endret 5. juni 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #624 Del Skrevet 5. juni 2008 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: 100 dager igjen!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. juni 2008 #625 Del Skrevet 5. juni 2008 Hellandusen for en fin hårfrisyre!!! Den var helt fantastisk vakker og vidunderlig fin!!! Jeg håper du har en fin dag, jeg har så vondt mellom beina for jeg syklet min vanlige 15minutters rute til skolen på 7 minutter () For jeg forsov meg, og på vei hjem syklet jeg med M bakpå! VONDT!! Men jeg håper det betyr at jeg trener litt :-D :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2008 #626 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: 100 dager!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Endret 5. juni 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #627 Del Skrevet 5. juni 2008 Grattis med 100 dager igjen! :juhu: *Aprin*: underskjørtet er til salgs igjen - skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #628 Del Skrevet 5. juni 2008 *Aprin*: underskjørtet er til salgs igjen - skal du ha? Pysepus holder salg i boka mi!!! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 #629 Del Skrevet 5. juni 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 100 dager igjen til :love: :love: :love: :love: :love: Også så nydelig frisyre :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #630 Del Skrevet 5. juni 2008 Pysepus holder salg i boka mi!!! :hoho: KOM OG KJØP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #631 Del Skrevet 5. juni 2008 Sikkert lurt å starte nå, så får du solgt unna alt innen du gifter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 5. juni 2008 #632 Del Skrevet 5. juni 2008 SOLGT!!! Syns d passet så fint under kjolen! og utroli behagelig på! bestilte ett fra kina, men det var ikke like godt på, var (STRAM )strikk i livet. Neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #633 Del Skrevet 5. juni 2008 VIL ha denne blomsterkurven til brudepiken :dåne: Men hallo i luken for en pris; 580 kr Blir nok en billigere en Men ååååå så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #634 Del Skrevet 5. juni 2008 SOLGT!!! Syns d passet så fint under kjolen! og utroli behagelig på! bestilte ett fra kina, men det var ikke like godt på, var (STRAM )strikk i livet. Neitakk der var du kjapp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #635 Del Skrevet 5. juni 2008 SOLGT!!! Syns d passet så fint under kjolen! og utroli behagelig på! bestilte ett fra kina, men det var ikke like godt på, var (STRAM )strikk i livet. Neitakk AVTALE! Skal bli koselig å se når dere gifter dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #636 Del Skrevet 5. juni 2008 VIL ha denne blomsterkurven til brudepiken :dåne: Men hallo i luken for en pris; 580 kr Blir nok en billigere en Men ååååå så fin Litt av en pris - nei takk Se om de har noe lignende på ebay du heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #637 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg faaaaant jeg faaaant - E bay jeg elsker deg!!! denne eller denne eller denne eller denne Endret 5. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 #638 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Kjempefine! Likte nr 3 godt jeg da ..siden du driver å legger til nye sånn at det forrige jeg skrev ble feil..hehe Endret 5. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #639 Del Skrevet 5. juni 2008 Klarer ikke bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #640 Del Skrevet 5. juni 2008 Nr. 1 :-D Menne passer det til kjolen til lille jenta som skal bære den? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg