Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Hvisker: Kjenner det er ikke alle invitasjonene jeg har like lyst å dele ut............

man lukker bare øynene så går det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reka: DU snakker om oppdatering? :overrasket: Vært i din egen bok eller? :fnise:

:sjenert: Nå aner jeg virkelig ikke hva du prater om altså!!

*må ha innlegg 500* :fnise:

:hakeslepp: Stjeler du Mims 500 innlegg :hakeslepp:

:hoho:

Edit: Jeg skrev visst hakelsepp... :klø:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:hakeslepp: Stjeler du Mims 500 innlegg :hakeslepp:

:hoho:

Edit: Jeg skrev visst hakelsepp... :klø:

:hoho: sånn går det når jeg er så dum at jeg går ut en tur :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: sånn går det når jeg er så dum at jeg går ut en tur :ler:

:klappe::troest:

Dakar mim :) Du kan få mitt 3000 innlegg om jeg greier å skrive 20 innlegg til i kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mange som har det sånn at det er noen invitasjoner man ikke har lyst til å dele ut.. kjenner meg igjen der gitt.. men må man så må man... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som har det sånn at det er noen invitasjoner man ikke har lyst til å dele ut.. kjenner meg igjen der gitt.. men må man så må man... :sukk:

De jeg ikke hadde lyst å invitere som var fra min side, har jeg strøket fra gjestelista. Hvilket innebærer at hverken pappa eller noen i hans familie blir invitert.. regner med det blir oppstyr når de finner ut av det ja! :fnise: Jeg fant ut at jeg ikke gidder bruke MIN (okei da, VÅR) dag på mennesker jeg ikke har lyst å dele dagen med :)

men man kan vel ikke droppe hele mannens familie? :fnise:

Syns det er stort av dere å invitere mennesker dere egentlig ikke vil ha der!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg tenker sånn at det blir så mye mye mye verre om man ikke inviterer dem enn om man inviterer dem :sukk: Dessuten mååå de jo oppføre seg på en sånn dag! :kjefte::regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Innom og hilser på en liten tur

:klemmer: du er god :klemmer:

Heihei Mimsevims

Heihei Reke-peke :vinke:

Det er nok mange som har det sånn at det er noen invitasjoner man ikke har lyst til å dele ut.. kjenner meg igjen der gitt.. men må man så må man...

Kvir meg vel mest for å gå på døra og levere invitasjonen...vet ikke hvordan jeg bli tatt imot :sukk: jaja, det kan jo gå kjempebra og da :hoppe:

De jeg ikke hadde lyst å invitere som var fra min side, har jeg strøket fra gjestelista. Hvilket innebærer at hverken pappa eller noen i hans familie blir invitert.. regner med det blir oppstyr når de finner ut av det ja! Jeg fant ut at jeg ikke gidder bruke MIN (okei da, VÅR) dag på mennesker jeg ikke har lyst å dele dagen med

men man kan vel ikke droppe hele mannens familie?

Syns det er stort av dere å invitere mennesker dere egentlig ikke vil ha der!

:klemmer:

:overrasket: det må jeg si, du har bein i nesa :dåne: tror aldri jeg hadde turt det, da hadde jeg heller reist vekk :sjenert: ellers måtte jeg nok søkt dekning i etterkant :hoho: Men for all del, du må gjøre det som er rett for deg, jeg synes bare du er tøff som tør :Nikke:

Blir kanskje ikke så mange gjester hos dere heller hvis du dropper hele mannens familie også :ler:

Det er ikke det at vi ikke ønsker dem der, hadde ting vært litt annerledes bare - det gjør vondt :sjenert: Men jeg er litt sånn som lar folk velge selv; vil de ha kontakt så er jeg med på det - hvis ikke og de gjør livet surt for meg; javel - deres buisness :jepp: De blir inviterte på lik linje med alle andre og så får de velge selv om de kommer eller ei! Det er de som taper på å la være å komme likevel, for jeg gidder ikke forholde meg til nær familie som dropper bryllupet mitt altså :kjefte: Foeløpig høres det ut for at vi blir fulltallige, men alt kan skje så jeg tar ting med en klype salt..

Jeg tenker sånn at det blir så mye mye mye verre om man ikke inviterer dem enn om man inviterer dem :sukk: Dessuten mååå de jo oppføre seg på en sånn dag!

Enig med deg i det :jepp: Ihvertfal i dette tilfellet her :sjenert: Må heller få velge selv her i gården..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Skal prøve å manne meg opp til å levere skumle-invitasjonen idag :redd: Så får jeg ta med ett par koslige også, sånn at jeg har unnskyldning for å være kjapp og overlevere konvolutten i døra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Har muligens fått frisør og sminke til 1500 kr :overrasket: Det er hun samme som skal være fotograf :lur: så her slår jeg flere fluer i en smekk :juhu: 500 kr for hver av forloverene og så mamma da..og 5500 for fotograf; alt i alt en ganske overkommelig greie :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

:jepp: hun kan visst brukes til alt hun der :fnise:

Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis :fnise: Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...