Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Gjester:

Middag - 22 inviterte

Ja: 8

Nei: 0

Ikke svart: 14

Kaffe - 8 inviterte

Ja: 0

Nei: 0

Ikke svart: 8

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Sånn som min invitasjon gjør Pysepus?? :fnise:

Har sykla til jobb, selverklært Sporty-Spice :trene:

Gikk på :vekt: igår - not a smart move; nå ser jeg meg fint nødt til å sykle hvor enn jeg skal hvis jeg skal klare målet mitt :sjenert: og no more :kaffe: og :sjokolade: på meg :fy_fy:

:sukk: "livet er for kjipt" :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Får jeg min invitasjon på lørdag? :klø:

Nå tror jeg ikke verden står til påske; kjæresten vil bli med på Ikea :hakeslepp: tror han er redd for å slippe meg løs der alene med masse penger; ser for seg meg --> :shoppe::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Nå tror jeg ikke verden står til påske; kjæresten vil bli med på Ikea :hakeslepp: tror han er redd for å slippe meg løs der alene med masse penger; ser for seg meg --> :shoppe::hoho:

:hoppe::hoppe::hoppe: for at kjæresten til Mim skal på IKEA! :juhu: (da skal Pysepus soooooooooole seg :sol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

...og det er jo veldig greit for ham å være med for da kan han begrense :fnise: Kjære synes iallfall det er greit for ellers kommer jeg noen ganger hjem med ting jeg ikke trenger :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frivillig?!?! har han slått seg da eller?!? :fnise:

faren min pleier å si slikt: " den ultimate testen for ett forhold er å dra på ikea, overlever dere det så blir alt annet en lek!!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

:skratte: Tror kanskje det er smart av han. :jepp:

Jeg blir faktisk overaska av meg selv når vi er på Ikea. Det jeg som oftest ender opp med er noen lys og servietter. Syntes de har det samme hver gang vi er der. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som min invitasjon gjør Pysepus?? :fnise:

Har sykla til jobb, selverklært Sporty-Spice :trene:

Gikk på :vekt: igår - not a smart move; nå ser jeg meg fint nødt til å sykle hvor enn jeg skal hvis jeg skal klare målet mitt :sjenert: og no more :kaffe: og :sjokolade: på meg :fy_fy:

:sukk: "livet er for kjipt" :plystre:

Du får prøve å lage motivasjonsbok her inne! :Nikke: Det har jeg gjort, og det funker kjempefint! :Nikke: Har hatt den en måned nå faktisk! Er ikke like fristende å trykke i seg masse :sjokolade: når man må poste det på forumet så "alle" kan lese det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
frivillig?!?! har han slått seg da eller?!?

faren min pleier å si slikt: " den ultimate testen for ett forhold er å dra på ikea, overlever dere det så blir alt annet en lek!!"

:hoho: tror han er bekymra for at jeg skal svi av alle pengene våre :hoho: Jeg skal eeegentlig ikke ha så mye, men :sjenert: jeg er lett å lure :lur: så kan fort bli litt mer :fnise:

Tror kanskje det er smart av han.

Jeg blir faktisk overaska av meg selv når vi er på Ikea. Det jeg som oftest ender opp med er noen lys og servietter. Syntes de har det samme hver gang vi er der.

:hoho: ikke sånn som meg da; :shoppe: Er bare lys og servietter vi skal ha også, men det er nok lurt han er med ja :fnise: han er god på å begrense meg, og det trengs :skratte:

Du får prøve å lage motivasjonsbok her inne! Det har jeg gjort, og det funker kjempefint! Har hatt den en måned nå faktisk! Er ikke like fristende å trykke i seg masse sjokolade når man må poste det på forumet så "alle" kan lese det!

:sjenert: jeg skal nok klare det, har vært uten snop i årevis før uten problemer, så jeg må bare bestemme meg :Nikke: nå er vi så utrolig heldige å ha verdens fineste vær her for tida, så jeg bør benytte sjansen å sykle mest mulig når jeg skal noe....tar fort av når jeg først setter i gang :sjenert: Det er bare å det å sette i gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er da... jeg må slite avmeg hvert eneste gram jeg :sukk: Kan jeg få låne forbrenningen din når du er ferdig med den??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:hoho: det har ikke så mye med forbrenning å gjøre tror jeg, for den er rimelig lousy :sjenert: er vel mer at når jeg først har begynt så gjør jeg det skikkelig; trener, legger om kosten og drikker store mengder med vann :skaal: Slutter jeg med det så legger jeg på meg igjen :overrasket:

Sikker på at du vil ha forbrenningen min?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*:klemmer: Reka helt flat*

:hakeslepp:

Innom med en klem, siden jeg ikke har vært innom på 1 og 1/2 døgn :sjokk:

Herlig med en bok man bare må oppdatere seg på 2 sider og ikke 7 (pysepus) :ler:

Heldig som skal på ikea :hoppe:

Ta meg meeeeed Ta meg meeeeeed!! (Men jeg vil bare være med om jeg får lommepenger til å bruke der altså :Nikke: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:hakeslepp:

Innom med en klem, siden jeg ikke har vært innom på 1 og 1/2 døgn :sjokk:

Herlig med en bok man bare må oppdatere seg på 2 sider og ikke 7 (pysepus) :ler:

Heldig som skal på ikea :hoppe:

Ta meg meeeeed Ta meg meeeeeed!! (Men jeg vil bare være med om jeg får lommepenger til å bruke der altså :Nikke: )

:overrasket: skjer det sååå lite her inne at du bare trengte lese 2 sider??? :dåne:

*skjerpe seg må jeg* :hoho:

Gleder meg vanvittig til Ikea, skulle bare hatt så myyyye mye mer penger :lur: Stakkar lommebok :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: skjer det sååå lite her inne at du bare trengte lese 2 sider??? :dåne:

*skjerpe seg må jeg* :hoho:

Gleder meg vanvittig til Ikea, skulle bare hatt så myyyye mye mer penger :lur: Stakkar lommebok :hoho:

:skratte: Ja fy skam seg altså! Bare 2 sider på 1 døgn!! :skratte:

Stakkars lommeboken din, men hallo, man har dem kun for å oppbevare ting som skal brukes, de må bare venne seg til det de små lommebøkene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...