Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #481 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Gjester: Middag - 22 inviterte Ja: 8 Nei: 0 Ikke svart: 14 Kaffe - 8 inviterte Ja: 0 Nei: 0 Ikke svart: 8 Endret 26. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #482 Del Skrevet 27. mai 2008 Får jeg min invitasjon på lørdag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #483 Del Skrevet 27. mai 2008 ...eller så kommer den i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #484 Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn som min invitasjon gjør Pysepus?? Har sykla til jobb, selverklært Sporty-Spice Gikk på igår - not a smart move; nå ser jeg meg fint nødt til å sykle hvor enn jeg skal hvis jeg skal klare målet mitt og no more :kaffe: og på meg "livet er for kjipt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #485 Del Skrevet 27. mai 2008 Får jeg min invitasjon på lørdag? :klø: Nå tror jeg ikke verden står til påske; kjæresten vil bli med på Ikea tror han er redd for å slippe meg løs der alene med masse penger; ser for seg meg --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #486 Del Skrevet 27. mai 2008 Nå tror jeg ikke verden står til påske; kjæresten vil bli med på Ikea tror han er redd for å slippe meg løs der alene med masse penger; ser for seg meg --> for at kjæresten til Mim skal på IKEA! :juhu: (da skal Pysepus soooooooooole seg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #487 Del Skrevet 27. mai 2008 ...og det er jo veldig greit for ham å være med for da kan han begrense Kjære synes iallfall det er greit for ellers kommer jeg noen ganger hjem med ting jeg ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 27. mai 2008 #488 Del Skrevet 27. mai 2008 frivillig?!?! har han slått seg da eller?!? faren min pleier å si slikt: " den ultimate testen for ett forhold er å dra på ikea, overlever dere det så blir alt annet en lek!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 27. mai 2008 #489 Del Skrevet 27. mai 2008 Nå tror jeg ikke verden står til påske; kjæresten vil bli med på Ikea tror han er redd for å slippe meg løs der alene med masse penger; ser for seg meg --> Tror kanskje det er smart av han. Jeg blir faktisk overaska av meg selv når vi er på Ikea. Det jeg som oftest ender opp med er noen lys og servietter. Syntes de har det samme hver gang vi er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2008 #490 Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn som min invitasjon gjør Pysepus?? Har sykla til jobb, selverklært Sporty-Spice Gikk på igår - not a smart move; nå ser jeg meg fint nødt til å sykle hvor enn jeg skal hvis jeg skal klare målet mitt og no more :kaffe: og på meg "livet er for kjipt" Du får prøve å lage motivasjonsbok her inne! Det har jeg gjort, og det funker kjempefint! Har hatt den en måned nå faktisk! Er ikke like fristende å trykke i seg masse når man må poste det på forumet så "alle" kan lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #491 Del Skrevet 27. mai 2008 frivillig?!?! har han slått seg da eller?!? faren min pleier å si slikt: " den ultimate testen for ett forhold er å dra på ikea, overlever dere det så blir alt annet en lek!!" tror han er bekymra for at jeg skal svi av alle pengene våre Jeg skal eeegentlig ikke ha så mye, men jeg er lett å lure så kan fort bli litt mer Tror kanskje det er smart av han. Jeg blir faktisk overaska av meg selv når vi er på Ikea. Det jeg som oftest ender opp med er noen lys og servietter. Syntes de har det samme hver gang vi er der. ikke sånn som meg da; Er bare lys og servietter vi skal ha også, men det er nok lurt han er med ja han er god på å begrense meg, og det trengs Du får prøve å lage motivasjonsbok her inne! Det har jeg gjort, og det funker kjempefint! Har hatt den en måned nå faktisk! Er ikke like fristende å trykke i seg masse sjokolade når man må poste det på forumet så "alle" kan lese det! jeg skal nok klare det, har vært uten snop i årevis før uten problemer, så jeg må bare bestemme meg nå er vi så utrolig heldige å ha verdens fineste vær her for tida, så jeg bør benytte sjansen å sykle mest mulig når jeg skal noe....tar fort av når jeg først setter i gang Det er bare å det å sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mai 2008 #492 Del Skrevet 27. mai 2008 Så heldig du er da... jeg må slite avmeg hvert eneste gram jeg Kan jeg få låne forbrenningen din når du er ferdig med den??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #493 Del Skrevet 27. mai 2008 det har ikke så mye med forbrenning å gjøre tror jeg, for den er rimelig lousy er vel mer at når jeg først har begynt så gjør jeg det skikkelig; trener, legger om kosten og drikker store mengder med vann Slutter jeg med det så legger jeg på meg igjen Sikker på at du vil ha forbrenningen min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #494 Del Skrevet 27. mai 2008 * Reka helt flat* Innom med en klem, siden jeg ikke har vært innom på 1 og 1/2 døgn Herlig med en bok man bare må oppdatere seg på 2 sider og ikke 7 (pysepus) Heldig som skal på ikea Ta meg meeeeed Ta meg meeeeeed!! (Men jeg vil bare være med om jeg får lommepenger til å bruke der altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #495 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Innom med en klem, siden jeg ikke har vært innom på 1 og 1/2 døgn Herlig med en bok man bare må oppdatere seg på 2 sider og ikke 7 (pysepus) Heldig som skal på ikea Ta meg meeeeed Ta meg meeeeeed!! (Men jeg vil bare være med om jeg får lommepenger til å bruke der altså ) skjer det sååå lite her inne at du bare trengte lese 2 sider??? :dåne: *skjerpe seg må jeg* Gleder meg vanvittig til Ikea, skulle bare hatt så myyyye mye mer penger Stakkar lommebok Endret 27. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #496 Del Skrevet 27. mai 2008 skjer det sååå lite her inne at du bare trengte lese 2 sider??? :dåne: *skjerpe seg må jeg* Gleder meg vanvittig til Ikea, skulle bare hatt så myyyye mye mer penger Stakkar lommebok Ja fy skam seg altså! Bare 2 sider på 1 døgn!! Stakkars lommeboken din, men hallo, man har dem kun for å oppbevare ting som skal brukes, de må bare venne seg til det de små lommebøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #497 Del Skrevet 27. mai 2008 Reka: DU snakker om oppdatering? Vært i din egen bok eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #498 Del Skrevet 27. mai 2008 *må ha innlegg 500* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #499 Del Skrevet 27. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 27. mai 2008 #500 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvisker: Kjenner det er ikke alle invitasjonene jeg har like lyst å dele ut............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg