flickan Skrevet 21. mai 2008 #321 Del Skrevet 21. mai 2008 Du er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. mai 2008 #322 Del Skrevet 21. mai 2008 synes det virker som en uke siden jeg hadde 6 mnd igjen.. nå er det bare litt over en måned til den store dagen... så tia den flyr av gårde!!! for sommerfugler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. mai 2008 #323 Del Skrevet 21. mai 2008 Kos deg med sommerfuglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 21. mai 2008 #324 Del Skrevet 21. mai 2008 Vet du, tida kommer til å flyyyy avgårde fram til 2.august. Du merker nesten ikke at tida går så fort, for du får nok å tenke på framover :-D Når det kun er 3-4 uker igjen registrerer du bare at dagen nærmer seg uten å tenke på hvor lenge det er igjen liksom, og plutselig er det lørdag den 2. Om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 #325 Del Skrevet 21. mai 2008 Tenk, ikke lenge til bryllupet :-D Det blir så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #326 Del Skrevet 21. mai 2008 Du er så søt synes det virker som en uke siden jeg hadde 6 mnd igjen.. nå er det bare litt over en måned til den store dagen... så tia den flyr av gårde!!! for sommerfugler!!! Tiden går kjeeempefort! Litt skummelt, men gleder meg utrolig mye!!! Kos deg med sommerfuglene I do, I do Vet du, tida kommer til å flyyyy avgårde fram til 2.august. Du merker nesten ikke at tida går så fort, for du får nok å tenke på framover :-D Når det kun er 3-4 uker igjen registrerer du bare at dagen nærmer seg uten å tenke på hvor lenge det er igjen liksom, og plutselig er det lørdag den 2. Om du skjønner Du hjelper jo ikke da... Gleder meg til det nærmer seg, men det er veeeeldig rart - jeg skal være kone liksom... konepone - hvordan gjør man det a? Tenk, ikke lenge til bryllupet :-D Det blir så bra Det blir kanonbra! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 #327 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg var rolig helt fram til bryllupet. Til og med på dagen. Men når dørene åpnet seg i kirken og musikken begynte å spille... Da var det jammen meg over med roen... Var så utrolig spesielt å gå ned midtgangen sammen med pappa :-D Gled deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 21. mai 2008 #328 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe.. Jeg må innrømme at jeg fortsatt synes det er rart å si "mannen min" til folk som har kjent oss lenge.. Også merker jeg at folk "skvetter" litt når jeg sier ejg er gift. De forventer ikke det av en på 25 år. Jøss, sier de.. Jentene får stjerner i øynene i tillegg Og så må du begynne å forberede deg på de to obligatoriske spørsmålene når man er "ung" og gift: 1. "Når skal dere få barn?", evt "Er du gravid?" 2. Er du eller familien din veldig kristen? Er visst bare jeg som er gammeldags som giftet meg av god gammel kjærlighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #329 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg var rolig helt fram til bryllupet. Til og med på dagen. Men når dørene åpnet seg i kirken og musikken begynte å spille... Da var det jammen meg over med roen... Var så utrolig spesielt å gå ned midtgangen sammen med pappa :-D Gled deg!!! Du var rolig helt fram til det, ja Håper jeg også er det! Har bare noen hundre sommerfugler liksom Gleder meg til å gå ned midtgangen med morfar! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #330 Del Skrevet 22. mai 2008 Hehe.. Jeg må innrømme at jeg fortsatt synes det er rart å si "mannen min" til folk som har kjent oss lenge.. Også merker jeg at folk "skvetter" litt når jeg sier ejg er gift. De forventer ikke det av en på 25 år. Jøss, sier de.. Jentene får stjerner i øynene i tillegg Og så må du begynne å forberede deg på de to obligatoriske spørsmålene når man er "ung" og gift: 1. "Når skal dere få barn?", evt "Er du gravid?" 2. Er du eller familien din veldig kristen? Er visst bare jeg som er gammeldags som giftet meg av god gammel kjærlighet.. Jo, folk som ikke kjenner oss spør meg om vi er veldig kristne - noe vi aboslutt ikke er Vi har jo vært kjærester i 4 1/2 år! Så det er god gammel kjærlighet her også jammen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2008 #331 Del Skrevet 22. mai 2008 1. "Når skal dere få barn?", evt "Er du gravid?" 2. Er du eller familien din veldig kristen? Uff de der spørsmålene... lurer på hvorfor folk spør om slikt jeg? :klø: Er det noe galt å gifte seg bare fordi at man gjør det av kjærlighet liksom??? Hvorfor vente til man blir "gammel nok" når man kan gjøre det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #332 Del Skrevet 22. mai 2008 Uff de der spørsmålene... lurer på hvorfor folk spør om slikt jeg? :klø: Er det noe galt å gifte seg bare fordi at man gjør det av kjærlighet liksom??? Hvorfor vente til man blir "gammel nok" når man kan gjøre det nå? Heeelt enig! Og jeg vil ikke bli en av dem som får første barn når jeg er 28... helt greit at de som får barn da får, men JEG vil være under 25 eller det året jeg fyller 25 Og hadde vi fått barn før bryllup lurer jeg på når det hadde blitt bryllup Og hvorfor vente lenger nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #333 Del Skrevet 22. mai 2008 Uff, ikke si sånt da Neida, har fått veldig mange av det første spørsmålet jeg også. Både før og etter bryllupet. Ble litt oppgitt, det har de da ingenting med. Det andre spørsmålet har jeg sluppet unna. Sikkert fordi jeg er så gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #334 Del Skrevet 22. mai 2008 Uff, ikke si sånt da Neida, har fått veldig mange av det første spørsmålet jeg også. Både før og etter bryllupet. Ble litt oppgitt, det har de da ingenting med. Det andre spørsmålet har jeg sluppet unna. Sikkert fordi jeg er så gammel Ja, men det er sånn! Gifter man seg før man er 25-26 så får man det spørsmålet hele tiden! Var ikke stygt ment altså... er bare det at jeg har vokst opp med en mor som var 19 da hun fikk meg, og har kjempeunge besteforeldre og når jeg ser på mine foreldre og kjære sine så ser jeg allerede nå at mine kommer til å ha mere overskudd til barnebarna enn kjæres... svigermor hvilte 3 ganger på en dag sist vi var der og jeg synes ikke lille nevø er krevende i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #335 Del Skrevet 22. mai 2008 19 ja... Det er ungt... Mine foreldre var 22 og 23 når de fikk meg, så ganske unge de også. Besteforeldrene mine var litt eldre da, siden ingen av mine foreldre er eldst. Men de hadde overskudd når vi var små og lever jo enda :-D Men tror det har litt med typen mennesker å gjøre også. Min kjære har eldre foreldre enn meg (til tross for at han er litt yngre), men veldig forskjell på de to parene. Ene paret virker MYYYE eldre enn det andre. Men de trenger ikke å hvile etter å ha hatt barnebarna der da. (Da må det i hvert fall være en veldig god grunn ) Men nå traff jeg kjære først når jeg var 24 da. Så liten forskjell der også... Greit å ha litt tid sammen som kjærester før en blir foreldre... Mine foreldre blir 51 og 52 i år. Så regner med de har masse overskudd til lillegutt. Sånn som mamma jobber med studier og jobb, så er det ikke overskuddet det står på... (Heller tida... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #336 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjenner på det nå når vi har vært bare oss en god stund at det føles veldig naturlig å stifte familie Tror nok ikke jeg hadde hatt samme ønske om barn om jeg hadde vært singel Men det er vel noe som skjer inni oss når vi er i et trygt forhold som har vart en stund... ikke for alle, men for mange av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. mai 2008 #337 Del Skrevet 22. mai 2008 Tiden flyr ja Det er så teit med folk som stiller sånne spørsmål... hehe... Men folk som kjenner oss vet at vi ikke er kristne, så har vel ikke blitt så mange av den typen spm, men noen som spør hvorfor vi vil gifte oss når vi er så unge... Hvorfor ikke? Vi har vært sammen i 4 og et halvt år vi også, og jeg tror ikke det er noen mindre sjanse for at det går til h****** om man gifter seg når man er 30 sammenlignet når man er 23 og 25 som vi kommer være... Noe jeg synes er ufornuftig uansett alder derimot er å gifte seg altfor fort, type maks et år etter man har blitt sammen... Jeg vil også bli ung mor Foreldrene mine var 23 når de fikk meg, og når jeg ser på livet mange av vennene mine lever er det ganske rart å tenke på, men jeg kan også tenke meg å få førstemann når jeg er ca 25, hvis alt klaffer Pappa vil ikke bli bestefar før han er 50 da, men som jeg sa til han: Det skulle han ha tenkt på før han fikk barn når han var 23, hehe... foreldrene til kjære var 25 og 28 når de fikk han, så de er litt eldre, men ingen egentlig gamle besteforeldre for vår del da Og tror besteforeldrene våre har veldig lyst å bli oldeforeldre... det er jo snart 3 år siden vi flyttet sammen, og da bestefaren til kjære kom på besøk spurte han om gjesterommet skulle bli barnerom Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #338 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg kjenner på det nå når vi har vært bare oss en god stund at det føles veldig naturlig å stifte familie Tror nok ikke jeg hadde hatt samme ønske om barn om jeg hadde vært singel Men det er vel noe som skjer inni oss når vi er i et trygt forhold som har vart en stund... ikke for alle, men for mange av oss Tror det er ganske naturlig. Sånn var det her også. Jeg har egentlig aldri vært så veldig verpesyk. Men når vi ble tante og onkel og hadde vært sammen noen år og skulle gifte oss. Så ble det mer naturlig å tenke i de baner. Hadde jeg vært singel hadde jeg nok ikke tenkt så mye på barn enda En annen fordel med å være ung er jo at det kan ta tid. Det vet man dessverre aldri. Er derfor kjæres foreldre er en del eldre enn mine. De mistet 3 ganger før det klaffet... Så er kjære også lillebror, mens jeg er storesøster... Men det er jo gjerne lettere jo tidligere en begynner :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #339 Del Skrevet 22. mai 2008 I vår familie har damene en tendens til å bli gravide bare mennene ser på dem, så jeg har vært flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #340 Del Skrevet 22. mai 2008 I vår familie har damene en tendens til å bli gravide bare mennene ser på dem, så jeg har vært flink Får satse på at det gjelder deg også :-D Her er de også ganske fruktbare og jeg ble veldig lett gravid, så skal ikke se borti fra at det er en sammenheng :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg