Gjest Pysepus Skrevet 19. juli 2008 #1561 Del Skrevet 19. juli 2008 Du er så heldig som skal gifte deg! Det er så utrolig koselig Og du blir sååååååå fin i den lekre kjolen din. Jeg gleder meg kjempemye :juhu: Gleder meg til å bruke kjolen min Har hengt på rommet mitt hos mormor og morfar i over ett år nå og endelig nærmer dagen seg med stormskritt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juli 2008 #1562 Del Skrevet 19. juli 2008 litt for 2 uker Regner med du begynner kjenne sommerfuglene nå, eller?? Helt fantastisk hvordan tiden går Kjenner egentlig ikke så mye sommerfugler, blir bare mer og mer emosjonell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juli 2008 #1563 Del Skrevet 20. juli 2008 Dagens plan: prøve brudekjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 20. juli 2008 #1564 Del Skrevet 20. juli 2008 Dagens plan: prøve brudekjolen Hørres ut som en kjempe flott plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juli 2008 #1565 Del Skrevet 20. juli 2008 Hørres ut som en kjempe flott plan Jepp! :-D Nå skal jeg bare dusje, sette opp håret og sminke meg så er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1566 Del Skrevet 20. juli 2008 Har du ikke prøvd den før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. juli 2008 #1567 Del Skrevet 20. juli 2008 :hoppe: Jippi :hoppe: .....nye bilder da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. juli 2008 #1568 Del Skrevet 20. juli 2008 God morgen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. juli 2008 #1569 Del Skrevet 20. juli 2008 Hørres ut som en kjempe flott plan Tihi.. akkurat det jeg skulle si jeg også. Er den helt klar til den store dagen? Ikke noe som skal dampes/strykes/legges opp? Hva har du igjen å gjøre da? Bordplasseringen er i boks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1570 Del Skrevet 20. juli 2008 God morgen! :juhu: for kjoleprøving! Nye bilder?? :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juli 2008 #1571 Del Skrevet 20. juli 2008 Har du ikke prøvd den før? Joda, men nå har mormor gjort alle justeringene så derfor måtte jeg prøve den på for hennes del - hun har visst tenkt veldig mye på dette :hoppe: Jippi :hoppe: .....nye bilder da?! Ja, det kommer øyeblikk et nytt bilde i bloggen - tok bare ett da for jeg har jo så mange dessuten så er det ikke mange dagene til nye bilder kommer God morgen forresten God formiddag eller hva det nå heter nå Tihi.. akkurat det jeg skulle si jeg også. Er den helt klar til den store dagen? Ikke noe som skal dampes/strykes/legges opp? Hva har du igjen å gjøre da? Bordplasseringen er i boks? Nå er den heeelt klar! Den er lagt opp nå og det er sydd til nye knapper bak med snøringen slik at det er lettere å snøre den Nå skal vi brette kirkeprogram, sette silkebånd i sangheftene, klippe opp navnene til bordkortene og knytte dem fast og slappe av og kose oss God morgen! :juhu: for kjoleprøving! Nye bilder?? :jepp: Ligger øyeblikk bilder av både meg og lillesøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juli 2008 #1572 Del Skrevet 20. juli 2008 Sånn, nå skal det ligge nye bilder i bloggen Den her altså - tror jeg legger ned den andre Det var herlig med en kjole som sitter kjempebra! Jeg får til å puste skikkelig og nå som den sitter skikkelig kunne jeg bøye og tøye enda mer også :-D Den sitter helt perfekt og den er god å ha på - gleder meg til å bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1573 Del Skrevet 20. juli 2008 JAAA! Inn og se! Inn og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1574 Del Skrevet 20. juli 2008 Joda, men nå har mormor gjort alle justeringene så derfor måtte jeg prøve den på for hennes del - hun har visst tenkt veldig mye på dette Aha. Skjønner. Du er heldig som har mormor. Jeg savner min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juli 2008 #1575 Del Skrevet 20. juli 2008 JAAA! Inn og se! Inn og se! Løp, LØØØØØØP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. juli 2008 #1576 Del Skrevet 20. juli 2008 Aha. Skjønner. Du er heldig som har mormor. Jeg savner min. Jeg er kjempeheldig! :-D *vilikkesnakkeomdetandrefordetkommeraldritilåskjeoppeihodetmitt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #1577 Del Skrevet 20. juli 2008 Løp, LØØØØØØP! Du er som alltid nuudelig i den vake kjolen din :juhu: Og lillesøss var kjempe søt i kjolen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. juli 2008 #1578 Del Skrevet 20. juli 2008 Får følgende når jeg prøver gå inn på bloggen din: 404 Not Found The page you requested could not be found, please check your spelling and try again. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. juli 2008 #1579 Del Skrevet 20. juli 2008 Hmmm, hvilken blogg? Har du opprettet ny? Som jeg ikke vet om? *vilsefinepysepusivakrekjolensin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 20. juli 2008 #1580 Del Skrevet 20. juli 2008 Du er så fiiiiiiin i kjolen din :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg