Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #621 Del Skrevet 4. juni 2008 Alt er fint, alt er fint. :juhu: Har skrøtet av kjolen din før da. Bare lekker. Og mye, mye finere på deg en modellen. Enig i att mammaen din ser ung ut. Og undertøyet virker det noe kjent med. :klø: Skal jammen skjekke om det er likt mitt. Men det ligger hos svigers da. Der alt utstyret er plassert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #622 Del Skrevet 4. juni 2008 Alt er fint, alt er fint. :juhu: Har skrøtet av kjolen din før da. Bare lekker. Og mye, mye finere på deg en modellen. Enig i att mammaen din ser ung ut. Og undertøyet virker det noe kjent med. :klø: Skal jammen skjekke om det er likt mitt. Men det ligger hos svigers da. Der alt utstyret er plassert. Undertøyet kan nok være likt ja Hadde ikke det vært koselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #623 Del Skrevet 4. juni 2008 Undertøyet kan nok være likt ja Hadde ikke det vært koselig? Det hadde vært kjempe kost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. juni 2008 #624 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg har sett undertøyet hennes Håper du har en fin dag!! Hva var det du gjorde med brudekjolen under ff? Siden du måtte gjøre dette på likt? Eller har jeg bare misforstått noe? :klø: Endret 4. juni 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #625 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har sett undertøyet hennes Har jeg også så. I bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #626 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har sett undertøyet hennes Håper du har en fin dag!! Hva var det du gjorde med brudekjolen under ff? Siden du måtte gjøre dette på likt? Eller har jeg bare misforstått noe? :klø: Hva mener du med brudekjolen under FF? Har jeg sagt noe feil her nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #627 Del Skrevet 4. juni 2008 Har jeg også så. I bloggen. Det er der Reka har sett det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #628 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er der Reka har sett det også Også er ho så frekk å sjeker til meg. Akkurat som ho hadde sett den på ordentlig lissom. Visste det. Reker er frekke. Derfor jeg ikke spiser dem, for jeg liker dem ikke. Men reka som har forvirra seg inn her er jo søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #629 Del Skrevet 4. juni 2008 Også er ho så frekk å sjeker til meg. Akkurat som ho hadde sett den på ordentlig lissom. Visste det. Reker er frekke. Derfor jeg ikke spiser dem, for jeg liker dem ikke. Men reka som har forvirra seg inn her er jo søt da. Neida, har ikke hatt noen privat undertøyvisning til Reka altså Hun kan være litt frekk, men blir så fort tilgitt siden hun er så søøøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 4. juni 2008 #630 Del Skrevet 4. juni 2008 har jeg sett bloggen din...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #631 Del Skrevet 4. juni 2008 har jeg sett bloggen din...? Det vet jeg ikke, men nå har jeg sendt deg det du trenger å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 4. juni 2008 #632 Del Skrevet 4. juni 2008 Spark meg ut i sola, nå sitter jeg foran pc`en i verdens minste bikini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #633 Del Skrevet 4. juni 2008 Spark meg ut i sola, nå sitter jeg foran pc`en i verdens minste bikini *sparker Mim ut i sola* Jeg har for liten bikini jeg Puppene har visst vokst enda mer... Mamma ler av meg, men det får så være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 4. juni 2008 #634 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, du er gjest så du får ikke Noen hemmeligheter må man da ha for gjestene sine Får se det i virkeligheten om 59 dager du! :juhu: (utenom undertøyet da, men om du er spesielt interessert så får du hellr gi beskjed ) Lovt å prøve, *hihi* neida jeg vil ikke se for mye før den STORE dagen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juni 2008 #635 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg kan fortelle deg maaaaaase om bryllupet Kjolen er en drøm av grønn organza og lilla tyll, skoene passer helt perfekt til i blå silke med gule striper over akkurat som i et slips vet du Brudgommen skal ha på seg dette Matcher perfekt :-D Bryllupskaken blir laget av elegant fiskepudding med masse god kremfløte oppå og marsipan lokk som selvfølgelig matcher brudens sko festens tema er eventyrprinsesser... er det menn det er snakk om så er det selvfølgelig ngen unntak Prinsesekveld :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 4. juni 2008 #636 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg kan fortelle deg maaaaaase om bryllupet Kjolen er en drøm av grønn organza og lilla tyll, skoene passer helt perfekt til i blå silke med gule striper over akkurat som i et slips vet du Brudgommen skal ha på seg dette Matcher perfekt :-D Bryllupskaken blir laget av elegant fiskepudding med masse god kremfløte oppå og marsipan lokk som selvfølgelig matcher brudens sko festens tema er eventyrprinsesser... er det menn det er snakk om så er det selvfølgelig ngen unntak Prinsesekveld :juhu: :fnise: pysepus har nok avslørt mer en d :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #637 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror også Pysepusen har avslørt mer enn som så, men ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 4. juni 2008 #638 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror også Pysepusen har avslørt mer enn som så, men ikke alt nej å det er da bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #639 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå skal vi snart møte presten...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #640 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå skal vi snart møte presten...! Lykke til og kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg