Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #1 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) til bryllupsdagboken min! :-D Her skal alle listene mine komme! Gleder meg til vi blir gift! Noen av listene mine: Gjester Kaker Lokalet Når vi må gjøre ting & tang: 1,5 år - 1 år før 12 - 6 mnd. før Februar Mars April Mai Juni Juli 1-3 dager før Ting & Tang: Hårfrisyrer Hårfrisyrer II Endret 27. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 11. mai 2008 #2 Del Skrevet 11. mai 2008 Velkommen kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. mai 2008 #3 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #4 Del Skrevet 11. mai 2008 Velkommen kjære deg Takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #5 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei! Hei hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #6 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Rød skrift = klart Grønn skrift = ikke helt klart Invitasjoner Papir Klistremerker Forsidebilder Blomster Konvolutter Stempel med monogram Stempelpute Stempelsegl Papir til å ha inni invitasjonene Bordkort - skal lage dem selv Metallhjerter Perler Tynn metallstreng Silkebånd Porselenspenn Gavebord - A, K og K Bok til å skrive opp gavene i Klistrelapper til kortene Kulepenner Toastmaster Søstera til kjære Bilder Fotograf - pappas kamerat Mitt kamera - A Kjæres kamera - vennepar I & T Filming i kirka og på festen Borddekking - mamma, K og meg Servietter Kubbelys "Fat" til kubbelysene Telysholdere Fat til oppsatsene Hvite blomster Løper Dekorsteiner Perler til oppsatsene Ting til lokalet - meg Gjestebok Penn til gjesteboken CDer med frankerte konvolutter Frukt og drikke til gjestene Blomster - mamma og meg Brudebukett Knapphullsblomster Brudejentene - minibuketter (like min) Brudegutten - miniknapphullsblomst Blomster til kirken/inngangen til lokalet Blomster til lokalet - bordene (salongen) - gavebordene Bordpynt til bryllupsbordet Kirka - vielsen er klokka 14:00 Blomster Program Prøvingspapirer Samtale med presten Solist Solosang: I'll Always Be Right There Klær, meg Brudekjole Slør Underskjørt BH Strømpebukse Truse Sko Veske Smykke og øredobber Armbånd Tiara Sjal Klær, kjære Dress Skjorte Slips Sko Undertøy Mansjettknapper Slipsnål Transport Frisør Prøvetime Farge håret Frisør på dagen Frisør kjære Bryllupskake - mormor Mormors sjokoladekake Kaketopp Pynting - tante skal hjelpe Lokaler Kokk Servitører til middagen Servitører til kaffen Meny Vin Mineralvann Meny/sanger - meg Forside Sanger Bordsetting Noe om alle gjestene Brudebarn - O, T, R og S Kjoler Sko Diadem Brudesven-klær Slips Forlovere Meg: T Kjære: H Kaker Brudesuite Bryllupsreise Ringer Gaver og påskjønninger Forlovere Slips + frisør til H Frisør til T Andre som hjelper til Endret 21. juli 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #7 Del Skrevet 11. mai 2008 Middagsgjestene (66 inviterte): JA - 53 NEI - 1 IKKE SVART - 12 Kaffegjestene (16 inviterte): JA - 5 NEI - 1 IKKE SVART: 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. mai 2008 #8 Del Skrevet 11. mai 2008 Abbonere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. mai 2008 #9 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hei snuppa! Fin-fin liste Ser du mangler servitør melder meg jeg (hvorfor bor du så langt unna??) Endret 11. mai 2008 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 11. mai 2008 #10 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei,hei Har dere tenkt noe på hva slags gaver de som hjelper til skal få? Tenker ikke på forlovere, men de som pakker opp f eks? Tenkte de som pakket opp i vårt bryllup skulle få en liten ting,men kommer ikke på noe annet enn en flaske vin....er kanskje greit nok det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #11 Del Skrevet 11. mai 2008 Abbonere Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #12 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei snuppa! Fin-fin liste Ser du mangler servitør melder meg jeg (hvorfor bor du så langt unna??) Hei vennen!! Egentlig så mangler vi ikke servitører... det er bare det at de har ikke sendt melding til meg ennå som avtalt... har nemlig skaffet fra kokkeskolen Men om du vil komme en tur og servere så bare si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #13 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei,hei Har dere tenkt noe på hva slags gaver de som hjelper til skal få? Tenker ikke på forlovere, men de som pakker opp f eks? Tenkte de som pakket opp i vårt bryllup skulle få en liten ting,men kommer ikke på noe annet enn en flaske vin....er kanskje greit nok det? Heia! Jeg vet ikke helt hva vi har tenkt på jeg... de som skal pakke opp er jo venninnene mine, så kanskje vi bare kjøper noe til dem på bryllupsreisen Men en flaske vin er jo helt topp det - så lenge de liker vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #14 Del Skrevet 11. mai 2008 Innom for å få med meg siste del av planleggingen :-D Virker som det meste er på plass da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #15 Del Skrevet 11. mai 2008 Innom for å få med meg siste del av planleggingen :-D Virker som det meste er på plass da. Det meste er på plass - herlig med en litt mindre, mer oversiktlig dagbok :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. mai 2008 #16 Del Skrevet 11. mai 2008 Må bare le litt.. Stemmer det ikke at dette faktisk blir din 3. bryllupsdagbok? Du må bare innse det, dine bøker blir aldri korte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. mai 2008 #17 Del Skrevet 11. mai 2008 Fiiine lister forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #18 Del Skrevet 11. mai 2008 Må bare le litt.. Stemmer det ikke at dette faktisk blir din 3. bryllupsdagbok? Du må bare innse det, dine bøker blir aldri korte. Jo, det er nok min 3. dagbok Kanskje denne blitt litt kortere av den enkle grunn at det ikke er så lenge igjen til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. mai 2008 #19 Del Skrevet 11. mai 2008 Fiiine lister forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. mai 2008 #20 Del Skrevet 11. mai 2008 Helluu og gratulerer med bryllupsdagbok! Fiiine fine lister også så mye klart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg