Gå til innhold

Store pupper!


Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Dette var en trist, fin og rar tråd å lese.

Kjenner meg igjen i mye, men heldigvis ikke i alt! Har selv størrelsen 65J, og det er både og...

Kjøper alle BH'er på LaLina (hva skulle jeg gjort uten?? :) ), og har også prøvd www.bravissimo.com.

Er i grunn godt fornøyd med puppene mine til daglig, men det er ikke til å komme utenom at de ofte blir et tema. Jeg er lite selvhøytidlig, så jeg bryr meg ikke så mye om at folk jeg kjenner tuller med det, eller snakker seg i mellom, men det kan være ekkelt å høre kommentarer som "har du på deg sånn skjorte for å vise fram puppa, eller?" når man har kjøpt seg noe fint. Problemet er jo at puppa synes uansett.

Jeg er ikke redd for å gå med litt utringing og sånt, kan ofte føle meg finere med det enn masse stoff opp til halsen, da føles de på en måte enda større.

Det er innmari trist at endel tar seg altfor store friheter i forhold til å kommentere, stirre, plukke på og skule, men den har jeg lært meg å leve med. Har aldri vurdert operasjon, men skjønner godt at noen vil. Kanskje henger de nedpå navlen om noen år, men det lar jeg være å tenke på nå!

Blir litt overrasket når en med små pupper sier at vi med store har et luksusproblem. Om man skal se det sånn, vil jeg nesten påstå at det er de som synes de har for små pupper som har luksusproblemer. Tenk å ha en B-cup!!! :rødme: For jeg vil ikke tro at det er til fysisk ulempe særlig ofte? Men, neida, skal ikke påstå det. Jeg synes små pupper er kjempelekre, men jeg er jammen meg glad i mine egne også! De er jo endel av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milkyway

ikke sant, de er en del av deg og da kan en ikke annet enn å bare deale med det og være fornøyd :) B-cup er herlig det, gjør ikke vondt å løpe, men er stress når jeg skal ha utringing og må pushe de opp hele tiden for å unngå grand canyon imellom :ler:

Må bare nevne jeg ble litt gretten av artikkelen "bedre sex med små pupper". Det skal liksom være en selvtillitsboost for oss med mindre, men da blir igjen de med store stilt utafor. Kunne de ikke laget en artikkel med "Hvordan få mest mulig nytelse med de puppene du har" slik at alle kunne "utnytte" dem på best mulig måte? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
ikke sant, de er en del av deg og da kan en ikke annet enn å bare deale med det og være fornøyd :) B-cup er herlig det, gjør ikke vondt å løpe, men er stress når jeg skal ha utringing og må pushe de opp hele tiden for å unngå grand canyon imellom :ler:

Må bare nevne jeg ble litt gretten av artikkelen "bedre sex med små pupper". Det skal liksom være en selvtillitsboost for oss med mindre, men da blir igjen de med store stilt utafor. Kunne de ikke laget en artikkel med "Hvordan få mest mulig nytelse med de puppene du har" slik at alle kunne "utnytte" dem på best mulig måte? :klø:

Helt enig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
BH'er er ikke problem for min del,kjøper på LaLina eller andre steder som selger Freya og Fantasie. Men nå er sommern her og jeg må belage meg på å kjøpe bikini opp mot 2000 kr. Bhene koster jo gjerne også opp mot 500 kr, men så vet jeg iallefall at jeg har det beste.Vil ikke at puppene mine skal være på knærne om 5 år!

Ja, LaLina har endel. Men man har jo likevel ikke veldig mye å velge mellom. Gikk innom der i april på jakt etter bikini (ventet til juni i fjor, og fikk beskjed om at jeg var altfor sent ute). I min størrelse, 65G hadde jeg valget mellom en utrolig grell turkis som skviset puppene nedover og en brun med rosa prikker. Begge var virkelig stygge, men damen i butikken mente jeg burde kjøpe den brune, for puppene ble fine i den. Ja, de ble det, men å bruke 1200 kr på en bikini du synes er stygg... Ikke aktuelt.

Jeg er egentlig ikke så misfornøyd med puppene mine. Handler stort sett klær i London, og der virker det som det er laget mer plass til pupper i klærne enn her i Norge. Men tenkt om man hadde funnet en fin bikini, eller en lekker BH som både er lekker og løfter puppene. Da hadde jeg ikke lengre vurdert brystreduksjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Jeg drar på roadtrip i min søken etter den perfekte bikini! Skal til Stjørdal(ja, i Trøndelag!!!!) for å kjøpe, regner med de har mer utvalg der ettersom det bor ca 1 mill mindre innbyggere der :fnise:

Om ikke, så kan de bestille opp sier de:D Ja takk! gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Jeg er gravid og holder nå på å vokse ut av D-cup. Har aldri hatt så store før, og er allerede litt lei dem. Ønsker meg A eller B, jeg. Det jeg ikke liker er at de blir så uspenstige og dissete. :forvirret:

Men de føles gode, og mannen min er veldig fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde store pupper før, og må si jeg er mildt sjokkert over hva andre opplever. Det var noen kommentarer på ungdomsskolen, men etter det har jeg verken opplevd det eller stirrende blikk. Eller kanskje jeg ikke legger merke sånt?

Det med å ikke finne klær og bh'er som sitter fint kjenner jeg igjen, jo takk, jeg er glad de har krympet til C-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker D eller DD cup, litt etter hvilken type BH jeg kjøper, men jeg er fornøyd med puppene mine :)

Og for noen uker siden fant jeg ut at Lindex har en XLavdeling for undertøy, så nå slipper jeg å kjøre til sparkjøp for å kjøpe BHer...

Jeg har alltid hatt store pupper, og allerede på barneskolen ble mine kalt meloner, mens ei anna ei sine ble kalt druesteiner... Da ble jo jeg stolt, selvfølgelig... Men jeg har selvfølgelig fått hørt d den andre veien også, men nå er jeg stolt over puppene mine, og kunne ikke tenkt meg noen som var mindre... :) Så fornøyd atte! Og det er samboeren også :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest anonymm

Mange skriver at store pupper passer til høye og fyldige damer. Jeg er selv lav, slank og har en d cup. De er naturlige.

Takk til alle dere som skrev det. Føler meg ikke akkurat som verdens mest deiligste akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er høy men har veldig små pupper. ingen sammenheng der altså. vi kommer i alle former og varianter så å generalisere med å si at brystene nødvendigvis passer kroppen i alle tilfeller er helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...