California Skrevet 12. mai 2008 #21 Skrevet 12. mai 2008 TS, du har min sympati ihvertfall! Jeg har også litt vanskeligheter med å finne klær som passer og sitter fint. Er utringningen for stor føler jeg meg ikke komfortabel (det blir litt tacky med mye kløft for min del). Ellers blir toppen for kort fordi det går med så mye stoff over puppene, og skjorter er enten passe rundt magen og spriker over puppene, eller alt for løse rundt magen...og stroppeløse topper er det bare å glemme, for ingen stroppeløs bh i verden kan motvirke tyngdekreftene!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 12. mai 2008 #22 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg har også store pupper, og merker at det er vanskelig å få øyekontakt med enkelte. De snakker liksom til kløften min. Jeg har mange guttevenner (og spesielt EN) som snakker til kløften min selv om jeg ikke har spesielt store pupper. Jeg tror faktisk at mye av grunnen til at han snakker med puppene mine og ikke meg er at han er litt flau og ikke tør å se meg i øynene hele tiden. Da går blikket til det neste på listen som står frem, og ja da blir det puppene. Jeg merker selv at blikket blir dratt mot gigantiske pupper, og jeg er jente og hetrofil og alt det der Hvis man pakker dem litt inn og ikke ha en kjempeutringing pleier jeg ikke å legge merke til store pupper i samme grad.. Ellers, TS, vær stolt av puppene dine! En brystreduksjon er en stor (og dessverre) smertefull operasjon, og bør ikke tas hvis du ikke er 100% sikker på at det vil bedre livskvaliteten din! Jeg skulle ønske jeg hadde store og flotte pupper, men de forsvinner gradvis nå som jeg går ned i vekt. Heldige du edit: Skjønner så klart at dette er et reelt problem for deg, og det forstår jeg, men ville bare si at jeg syns det er flott med store bryster! Endret 12. mai 2008 av lucy d-.-b
Gjest StoreSky Skrevet 12. mai 2008 #23 Skrevet 12. mai 2008 TS, du har min sympati ihvertfall! Jeg har også litt vanskeligheter med å finne klær som passer og sitter fint. Er utringningen for stor føler jeg meg ikke komfortabel (det blir litt tacky med mye kløft for min del). Ellers blir toppen for kort fordi det går med så mye stoff over puppene, og skjorter er enten passe rundt magen og spriker over puppene, eller alt for løse rundt magen...og stroppeløse topper er det bare å glemme, for ingen stroppeløs bh i verden kan motvirke tyngdekreftene! Akkurat sånn har jeg også det! Finner ikke kjoler, skjorter som sitter fint. Og jeg vil helst ikke velge mellom stoor utringning og bar mage. Vil jo bare at det skal sitte normalt pent både rundt livet, over puppene og over magen. Dessuten er ordentlige BH'er dyrere, kan ikke kjøpe meg mange billige. Har noen få men dyre. Kjedelig det også! Verre er jo rygg/nakke problemer. Men trener masse rygg, går til naprapat i blandt. Men mest gjorde det en forskjell da jeg fikk skikkelig BH! Men jeg synes personlig ikke "giga BH med store stropper" er så utrolig sexy og raffinert akkurat. Ikke passer de under kjoler/topper med tynne stropper heller.
Gjest LanaLane Skrevet 12. mai 2008 #24 Skrevet 12. mai 2008 Noen ganger skulle jeg ønske jeg bodde i USA. For der er det jo egne butikker for de med store pupper og slank kropp(de er jo silikonland nr en!) Fant meg en helt fantastisk kjole i utlandet,passet perfekt overalt bortsett fra....ja,puppene. Så ut som Pamela Anderson i victoriansk kostyme. Minus det sprengblonde håret og tatoveringene da. BH'er er ikke problem for min del,kjøper på LaLina eller andre steder som selger Freya og Fantasie. Men nå er sommern her og jeg må belage meg på å kjøpe bikini opp mot 2000 kr. Bhene koster jo gjerne også opp mot 500 kr, men så vet jeg iallefall at jeg har det beste.Vil ikke at puppene mine skal være på knærne om 5 år! Husker de sommerne jeg kunne shoppe sånt på Cubus jeg Og stroppeløse kjoler er fyfy! Da har jeg heller en bh med svarte stropper sånn at det ser ut som om det skal være sånn. Skikkelig godt å se at det er flere der ute som har det sånn :danse:
Olive Skrevet 13. mai 2008 #25 Skrevet 13. mai 2008 Skikkelig godt å se at det er flere der ute som har det sånn :danse: Tenkte akkurat det samme! Alle her skriver jo nettopp det jeg tenker Men angående det du skrev om arr og flytting av brystvorte.. Hvis man er flink til å stelle arrene, bruke spesialsalve mot arr og teiper de i et halvt år så kan man faktisk slippe unna! En bekjent av meg tok operasjon for to år siden - og det syns faktisk ikke! Jeg fikk se siden jeg vurderte det selv Så nå ser jeg bare frem til operasjon - først og fremst for å bli kvitt/forhindre smerter men også for å kunne kjøpe og gå i akkurat hva jeg vil
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2008 #27 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kjenner meg igjen, ja. Men har kommet dithen at jeg er sånn, om folk velger å snakke til utringingen min, så sier jeg "Øynene mine er her oppe!" Jeg har inntrykk at det blir sett på som helt ok å si til noen:"Fy faen du har store pupper!" Som om vi ikke vet det! (En gang jeg fikk den slengt til meg på byen, tittet jeg ned på brystet mitt, hylte og sa "Hva er det? Er det pupper?" også latet jeg som jeg besvimte...) Ellers så er det alltid masse undersøkelser i blader og aviser hvor de fleste menn sier at de liker små pupper... Mens kvinner tror menn vil ha store pupper, og derfor ønsker seg større... Vær fornøyd med de puppene du har, tenker jeg...
Honey Bee Skrevet 13. mai 2008 #28 Skrevet 13. mai 2008 En brystreduksjon er en stor (og dessverre) smertefull operasjon, og bør ikke tas hvis du ikke er 100% sikker på at det vil bedre livskvaliteten din! Hvor får du dette fra??Jeg kjenner 3 stykker som har redusert og/eller løftet.De har hatt fullstendig overkommelige smerter de første dagene.Hun ene tok ikke smertestillende som hun fikk med hjem engang.... Du skulle ønske du hadde store,vel du kan værsågod få mine enjoy...yeah right Uvitenhet er en fin ting.
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2008 #29 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har snakket med legen min om det, og han fraråder det på det sterkeste med mindre man har svært store problemer. Og jeg er enig med ham.
Honey Bee Skrevet 13. mai 2008 #30 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har snakket med legen min om det, og han fraråder det på det sterkeste med mindre man har svært store problemer. Og jeg er enig med ham. Det er sikkert pga personlig overbevisning,dessverre er det mange leger som ikke er objektive.Legen til en av mine opererte bekjente sa også at det var noe tull og anbefalte det ikke.Hun hadde stor deformerte pupper som hang nede ved navlen.Hun har ikke hatt et eneste forhold siden skilsmisen fordi hun hadde et veldig dårlig forhold til brystene sine.Brystreduksjonen var helt ukomplisert og hun er i full vigør
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2008 #31 Skrevet 13. mai 2008 Dette er så individuelt, og det vet jeg. Jeg har en veldig dyktig og nøye fastlege, som jeg snakker bra med dette om. Jeg syns selv jeg har pene bryster, og da jeg ikke har plager så er jeg fornøyd med hvordan alt er, selv om jeg noen ganger sliter med øyekontakt. Kanskje jeg er skeptisk (motsatt vei, om du vil) fordi jeg som 17 åring var hos en lege som mente jeg måtte operere med en gang, fordi jeg så så seksuell og prangende ut...
Honey Bee Skrevet 13. mai 2008 #32 Skrevet 13. mai 2008 Kanskje jeg er skeptisk (motsatt vei, om du vil) fordi jeg som 17 åring var hos en lege som mente jeg måtte operere med en gang, fordi jeg så så seksuell og prangende ut... Enda en lege som burde fratas bevilgningen sin,herregud Så lenge man har pupper som ikke er til plage fysisk eller psykisk er det jo bare tull å operere.De fleste kvinner tenker seg veldig godt om før de opererer,det er jo dyrt også.Jeg får det dekket da de er så stygge store og tomme og slik bør jeg ikke trenge å se ut resten av livet mitt.Det oppstår svært sjelden komplikasjoner i forhold til brystoperasjoner.Så lenge man ikke er så tjukk i huet og røyker underveis og etter da.....
Gjest glamourgirl Skrevet 13. mai 2008 #33 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ser vi er enige jeg, Honey! I det store og hele iallefall!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. mai 2008 #34 Skrevet 13. mai 2008 Hvor får du dette fra??Jeg kjenner 3 stykker som har redusert og/eller løftet.De har hatt fullstendig overkommelige smerter de første dagene.Hun ene tok ikke smertestillende som hun fikk med hjem engang.... Du skulle ønske du hadde store,vel du kan værsågod få mine enjoy...yeah right Uvitenhet er en fin ting. Før du kaller meg uvitende kan du jo få høre svaret mitt? Jeg kjenner ei som tok brystreduksjon, og hun fortalte meg at det var en stor og omfattende operasjon, det var i perioder veldig vondt, og hun mente at hun ikke ønsket noen å ta det hvis de ikke var sikre på at det ville forbedre situasjonen betraktelig. Hun hadde slanger med blodtilførsel til brystene i mange dager etter operasjonen, og det var i tillegg smerter med brysvortene som skulle gro på plass igjen. Jeg svarer ut fra erfaring jeg også, og en operasjon er ikke noe man skal ta lett på uansett hvilken type man går gjennom Slik du responderer på mitt innlegg virker det som om du tror jeg sier dette med de værste intensjoner, men det var på ingen måte meningen. Vi har alle komplekser for forskjellige ting, og det er ikke sagt at det er noe bedre å ha små pupper enn store, det er vel opp til en selv å vurdere? Jeg forstår veldig godt at det kan være slitsomt, smertefull, plagsomt og liknende med veldig store bryster, og det sa jeg da også. Så slapp av, det var bare ment som et komplement
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #35 Skrevet 18. mai 2008 Kanskje kløften din snakker til dem også? Kanskje du må lære kløften din å holde kjeft? Men den er så keen på deg at det gjør vondt :rødme:
Suzy Skrevet 18. mai 2008 #36 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har full forståelse for problemet ditt TS - det er ikke så lett å ha diigre pupper. Jeg har hatt store bryst, hatt store komplekser og endel fysiske plager og har foretatt en brystreduksjon for ganske nøyaktig 6 mndr siden. Jeg angrer ikke et sekund enda jeg hadde betennelse i operasjonssåret og endel problemer i groperioden. Nå er de akkurat passe store til kroppen min, er der de skal være (og ikke nede på navelen) og jeg er skikkelig glad i dem. Det er arr, men de er ikke stygge og de blir mindre og mindre synlige for hver dag som går. Jeg brukte mange år på å tenke på om jeg skulle gjøre inngrepet eller ikke, men er i dag litt lei meg for at jeg ikke gjorde det før.
Aurela Skrevet 18. mai 2008 #37 Skrevet 18. mai 2008 Til TS og dere andre med samme problem. Jeg syntes synd på dere, og skjønner at det er dritt! (Ville bare si at det ikke er alle med små pupper som ser på det som et luksusproblem). Skulle gjerne hatt litt større pupper selv, men maks en cup mer (altså C-cup). Lykke til med en eventuell brystreduksjon! Stol på hva du selv vil (og trenger), og ikke kjæresten
Gjest *nurket* Skrevet 18. mai 2008 #38 Skrevet 18. mai 2008 Når puppene blir så store (og man er liten ellers) så skjønner jeg at det kan bli et problem, og at man får kommentarer på det... og føler seg litt beglodd innimellom... Selv er jeg liten med småå pupper (75AA)... og de har faktiskt blitt enda mindre nå som jeg trener en del ... så jeg er redd for kommentarer som går andre veien....
Possibly Skrevet 18. mai 2008 #39 Skrevet 18. mai 2008 Jeg så denne linken på et annet forum: http://www.bravissimo.com/ Forresten, er det ikke lurt å vente med brystreduksjon til man har fått de barna man ønsker seg? Det er viktig at ammingen fungerer.
cilipili Skrevet 19. mai 2008 #40 Skrevet 19. mai 2008 Jeg så denne linken på et annet forum: http://www.bravissimo.com/ Forresten, er det ikke lurt å vente med brystreduksjon til man har fått de barna man ønsker seg? Det er viktig at ammingen fungerer. Tusen, tusen takk for tipset om denne nettsiden! Redda dagen min der. Ingen butikker i området som selger ammebh'er i min størrelse lenger. Og her var det litt og velge mellom i tillegg Og det er nok lurt å vente til man har fått barna man ønsker seg. I den grad det går iallefall. Er nok veldig mange som ikke har helse til å vente. Men har selv klart å vente. Vi har mye allergi og astma i familen, og vil forhindre dette så mye det går ved å amme. Derfor ble det valget ganske enkelt. Amminga vant klart. Nå er det heldigvis bare maks et år til operasjon! Gleder meg ihjel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå