Gå til innhold

Store pupper!


Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane

Opplever dere med store pupper å bli sett annerledes på? Jeg er selv en 65 G og har hørt av kjæresten min at når jeg først møtte kompisene hans sa de etterpå "hun hadde jævlig store pupper" og ikke "hun var kul,snill,pen" etc.

Er i tillegg slank og lav, så jeg stikker meg nok litt ut. Hørte av venninna mi i dag at jeg hadde vært snakkis på jobben og det fikk meg til å føle meg ganske ukomfortabel.

Prøver å dekke meg til når vi er ute og vil aldri "flaut what I've got", føler meg horete da og at alle ser på meg. Om kompisene til samboeren min er på besøk tar jeg alltid på meg en ekstra genser eller en uflatterende topp.

Finner heller aldri topper eller kjoler som sitter fint da alt i small er for lite for puppa.(Nei,jeg har ikke silikon og har heller ikke barn)

Har ikke sagt noe til samboeren min,han elsker puppene mine, men vurderer brystreduksjon i det stille. Har ingen fysiske problemer,men føler at "alle" ser på meg dersom jeg har noe tettsittende på.

Noen andre som har tanker rundt dette? Hva tenker dere på når dere ser ei med store pupper fremfor ei med normale eller små pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er synd du har komplekser for puppene dine! du burde vær stolt over kroppen din og ikke føle at du må dekke deg til fordi noen kan komme til å si noe. Hva så om noen sier noe? det er din kropp og du burde vær stolt av den. Uansett om folk måtte si og mene noe annet..

Endret av Whitechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Jeg har også store pupper, og merker at det er vanskelig å få øyekontakt med enkelte. De snakker liksom til kløften min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også store pupper, og merker at det er vanskelig å få øyekontakt med enkelte. De snakker liksom til kløften min.

Kanskje kløften din snakker til dem også?

Kanskje du må lære kløften din å holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Kanskje kløften din snakker til dem også?

Kanskje du må lære kløften din å holde kjeft?

Har i mange år prøvd å oppdra den bråkete kløften.

Har til og med forsøkt å kvele "kløfteskravla" med minimizer-BH-er, høyhalsede gensere og streng tilknepping, uten at det har hjulpet. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr
Kanskje kløften din snakker til dem også?

Kanskje du må lære kløften din å holde kjeft?

:ler: Morsomt.

Dessverre tenker jeg ofte at kombinasjonen smale/tynne jenter og store fordeler er fremskaffet ved hjelp av silikon, men jeg vet jo at det finnes naturlige eksemplarer av sorten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samson
Dessverre tenker jeg ofte at kombinasjonen smale/tynne jenter og store fordeler er fremskaffet ved hjelp av silikon

Derfor fortjener de å bli beglodd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for et problem.....

Dette er faktisk et problem for mange!

Jeg er selv akkurat som TS; lav, slank med stoooore pupper. Og det virker som om mange mennesker ikke helt ser intimgrensene når det gjelder jenter med store bryst. Opplever som andre her at puppene mine blir oftere snakket til en fjeset mitt - og dette er kjempefrustrerende! Folk er også ganske frekke både med kommentarer både direkte til meg og til mine bekjente.

Opplever ganske ofte også uønsket nærkontakt :overrasket:

Jeg har nå fått innvilget brystreduksjon og gleder meg masse :jepp:

Kjæresten syns det var litt leit han da.. Men han vil heller at jeg skal føle meg bra og slippe potensielle rygg/nakke/skulderproblemer i fremtiden.

Helt sikker på at din kjæreste også mener det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har man tatt silikon er det jo mest for å fremheve akkurat det området og da er det nesten fortjent å bli "beglodd",selv om mange tar silikon mest for sin egen del og ikke lager digre pupper men naturlige.Men uansett hvis man tar silikon betyr det at man er ganske opptatt av puppene sine. Har man naturlige store pupper og går i samme klær som en med små/vanlige pupper og bare du blir beglodd er det jo ganske irriterende...Hvis en med store foran går med trange,utringa topper osv.føler jeg at de blir sett mer på som mer utfordrende kledd enn de med små/vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Sånne sleivkommentarer som "åh,for et problem" er ting jeg hører ofte fra venninnene mine også. Jeg mener det vitner om dårlig empati og misunnelse fra andre,men tenk faktisk på at det ikke er alle som har lyst til å bli kjent som "hu me de store puppa".

Jeg ønsker ikke å vise meg i bikini og hotpants på byen a la Lene Alexandra,men jeg har sinnsykt lyst til å bruke bikini på stranda uten å bli beglodd eller kjøpe topper med litt utrigning. Men det blir heller sånn at jeg kjøper gensre som går langt over kløfta.

Brystreduksjon har blitt vurdert,men har ikke lyst på arr eller flytting av brystvorta(synes det ser ekkelt ut). Har kun litt problemer med sliten nakke,men etter pilates så har jeg blitt mye sterkere i rygg og nakkeområdet.

Kanskje det er sånne som gjest her (jeg siterer igjen "åh,for et problem) som gjør at vi føler oss slutty dersom vi viser det vi har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Derfor fortjener de å bli beglodd?

Nei, det var ingen sammenheng mellom første og andre del av innlegget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venetia

Jeg er ikke gjest, jeg. Og som du sa kommer kommentaren av ren misunnelse, så ja jeg har vanskelig for å synes synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også store pupper, og merker at det er vanskelig å få øyekontakt med enkelte. De snakker liksom til kløften min.

Kjenner igjen det ja...da jeg var yngre var det ekstremt plagsomt med oppmerksomheten.Etter 4 fødsler er mine fremdeles store men lange og slappe.Det blir ordnet om 3 uker,da skal jeg under kniven å løfte+redusere.Det er like plagsomt for en med store pupper som for en med små.Ingen av størrelsene har mer rett på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venetia

Jeg vil nå si at store pupper er mer ettertraktet enn små, og at jeg derfor ser på det som et luksusproblem. Jeg kan jo prøve å sette meg inn i den situasjonen, men jeg ville elsket å ha store pupper og ville aldri hatt problemer med å vise dem frem uansett hvor store de var, så jeg klarer det ikke helt.

*skriveleif

Endret av Venetia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg er ikke gjest, jeg. Og som du sa kommer kommentaren av ren misunnelse, så ja jeg har vanskelig for å synes synd på deg.

Det at kommentaren kommer av misunnelse gjør det jo bare enda verre. Det er ikke morsomt å få sånne bemerkninger slengt etter seg. At du ikke forstår det vitner bare om manglende empati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg kan forstå litt hvordan det er TS, selv om det ikke er på helt samme måte da. Jeg hadde nemlig små pupper og veldig store komplekser, og tok silikon. Jeg har fortsatt ikke gigantiske, men de er større enn gjennomsnittet. Og jeg har merket at mange kikker mye mer enn før. Jeg ante faktisk ikke hvor stor effekten kom til å bli. Så selv om jeg har valgt dette helt selv, så kjenner jeg noen ganger at det faktisk kan være plagsomt. Det er ikke så festlig å få mer oppmerksomhet enn man ønsker. Jeg har virkelig fått en aha-opplevelse etter at jeg fikk større pupper. Jenter ser stygt og mistenksomt på deg, mens gutter ser overrasket/imponert og siklende på deg. Igrunn ikke positivt noen av delene, og jeg føler at jeg har vanskeligere for å bli tatt seriøst. Rart hvor mye noen cup-størrelser har å si for andres måte å forholde seg til deg på.

Når det er sagt: Vær stolt av kroppen din! Du har vært missunnelsesverdig heldig med den, slank med store pupper. Selv om jeg kan forstå tankene dine, det er slitsomt å føle at man alltid må dekke seg ekstra til. Mitt råd er: Om puppene hemmer deg mye i hverdagen, vurder nøye en reduksjon. Men om du kan leve "normalt" og er fornøyd med dem selv, ikke vurder det. Hva andre mener og tror er jo i bunn og grunn revnende likegyldig.

Du sier det jo igrunn godt selv her: ...samboeren min,han elsker puppene mine, men vurderer brystreduksjon i det stille. Har ingen fysiske problemer,men føler at "alle" ser på meg dersom jeg har noe tettsittende på.

Du må rett og slett vurdere positivt og negativt opp mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå si at store pupper er mer ettertraktet enn små, og at jeg derfor ser på det som et luksusproblem. Jeg kan jo prøve å sette meg inn i den situasjonen, men jeg ville elsket å ha store pupper og ville aldri hatt problemer med å vise dem frem uansett hvor store de var, så jeg klarer det ikke helt.

*skriveleif

Jeg har selv 75 G. 75I nå når jeg er gravid, og er normalt slank.

Det er absolutt IKKE noe å misunne!

Har måttet vente med reduksjon til jeg nå har født og ammet begge mine barn. Gleder meg i hjel.

Ryggen og nakken min har holdt meg sykemeldt i et år pga. tyngden på puppene.

Folk tror de kan ta på dem ute på byen, de tror de kan diskutere dem med meg når som helst (ofte er dette mennesker jeg ikke kjenner), de kan glo på dem osv..

De gir meg stooore begrensninger på hva jeg kan bruke av klær, bh'er og bikini er veldig dyrt og vanskelig å finne.

Igjen.. Det er absolutt INGENTING å misunne, og er ikke noe luksusproblem.

Det er et helseproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

venetia: beklager,det gikk litt fort for seg når jeg skrev så jeg så ikke at kommentaren var din:)

Vel,det er som det ble sagt her; store pupper er ikke et accessoir man putter på når man vil være ekstra sexy for typen sin eller dra på byen. Man har dem faktisk 24/7!

Bruker BHer som er så tynne som mulig,men har man fylling i cupen så har man fylling i cupen.

Litt ekkelt når førsteinntrykket man får av en er "whoa baby,det var pupper det!" istedet for å bli lagt merke til for pent hår, nydelig smil,fine øyne etc.

Liker ikke å shoppe med venninner med små bryster for hver gang de ser inn i prøverommet kommer en kommentar som "FY FAEN DU HAR SÅ JÆVLIG STORE BRYST!" Hmm...jeg lurte egentlig på om denne satt fint over rumpa jeg.

JEG VET DET! Jeg vet det jeg vet det jeg vet det. Jeg ser dem nemlig hver eneste dag.

Har heldigvis flere slanke venninner med store bryst og føler meg mest komfortabel når jeg er sammen med dem fordi vi kan "klage" over puppene våre uten å få et surt "Luksusproblem!" eller himling med øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...