Gå til innhold

Hva skal dere på 17mai....??


Snuppeluppa

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Alt dette pratet om grillfester får meg nesten til å løpe på butikken og kjøpe noe svinekjøtt og litt ting til salat og litt annet styr, som samen med biffkjøttet kan blir grillspyd i stedet for biffsnadder.... Men, vi har inegn plass å grille, og jeg gleder meg til middagen. Grilling skal det bli en del av i løpet av sommeren, når jeg bare har løst det rent praktsike med hvordan vi skal gjøre det. Grill har vi, men setter man seg i bakgården som er en parkeringsplass full av spiker (og masser av planker, da huseieren pusser opp ei lielighet og kaster alt ut vinduet fra 3. etasje?) Dette må jeg tenke på. I morgen lager vi mat inne.

Jeg har uansett ikke tid til å løpe på butikken. Jeg må spise nå, og løpe på stadion....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først er det frokost hos svigers, så lang pause og forberedelser til grillfest med noen venner senere på dagen. Er også ikke særlig glad for at det er fotball på tv, men det skal da alltids bli hyggelig for det. En kamerat av oss sa først at han ikke kunne komme pga en annen avtale, men da vi fant ut at avtalen mest sannsynlig var fotballkampen, ble han rett og slett tvunget over - vi har jo tv og fotballidioter i denne familien også, dessverre :roll:

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Fotball på tv, det har jeg ikke tenkt på engang. Er det noe viktig? Vi skal bare se kamp i DAG vi, og det er ikke på tv. Jaja, jeg må gå nå. Nettopp til stadion ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...