Gå til innhold

Hva skal dere på 17mai....??


Snuppeluppa

Anbefalte innlegg

Hva skal dere på 17 mai??

Jeg skal ha fest hjemme,og feire min 10 000 dag(litt på forhånd)(5juni egentlig)og at det er siste helgen før vi flytter inn i nytt hus....

snuppeluppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke være i Norge - men kjøre via Sverige til Lofoten. Velger kjøre 17. mai - da unngår vi dagen - som vi ikke har noe forhold til likevel, etter at ungene er blitt store. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut og spise etter togene. En hel gjeng, tror det blir bra :) På kvelden skal vi på en liten byrunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 juni har jeg levd i 10 000 daga,og det må jo feires....

Snuppeluppa

Gratulerer med 27,3972602739 år, Snuppeluppa! :bursdag:

Jeg har faktisk "vært blant oss" i 9868 dager, så der fikk JEG noe å tenke på! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer og jeg skal være med store-søsteren min og hennes mann og lille sønn til hjemkommunen min og se på barnetoget. Så kjører vi litt rundt omkring og ser, og så drar vi til min tvillingsøster og hennes manns nye leilighet hvor resten av familien skal treffes, og så skal vi grille og spise kaker. :-) Blir nok koselig det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Frokost, champgne og kanapeer med en del berømtheter, fotballkamp på tv hjemme..................................(Damn FA-cup finalen!) og venner på deilig spekematmiddag og serøse meder drikke på kvelden.

Jeg er veldig glad i 17. mai, jeg. Liker flagg, bunader og korps (den dagen :wink: ). Og kunne ALDRI tenke meg å ha flagget på serviettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kunne ALDRI tenke meg å ha flagget på serviettene.

Kunne ikke vært mer enig, Donpedro! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Kunne ikke vært mer enig, Donpedro! :enig_animasjon:

Godt å høre! Det er så mange som synes jeg er så rar og oppfører meg som en gammel dame. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dra på bunaden og pynte oss :)

Så drar vi til byen, og ser på barnetoget, kjøper is og brus,

møter venner og tar noe kaldt å drikke.

Så ser vi borgertoget og så skal vi på restaurant :) Kaffe og kake hos "svigers" etterpå.

Tror det blir en hyggelig dag : - )

Håper bare det blir oppholdsvær..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en kamerat av meg har fått meldt i fra, så skal jeg på studentfrokost i London. Deretter skal jeg feire i southwark park, og på kvelden skal jeg til sjømannskirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Gammel dame?? :o Hvorfor det?

Jeg ville nå heller ha sagt det motsatte... :sjarmor:

Fordi gamle folk husker krigen og betydningen av det norske flagget. Selv er jeg gammel speider og har stor respekt for flagget.

:cry: Er nå fortvilet fordi jeg har verandaflagg, men ingeting å holde det fast med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi gamle folk husker krigen og betydningen av det norske flagget. Selv er jeg gammel speider og har stor respekt for flagget.

:cry: Er nå fortvilet fordi jeg har verandaflagg, men ingeting å holde det fast med.

Aha, da skjønner jeg! HiHi, jeg vil ikke ha det fordi jeg synes servietter med flagg er blodharry! :ler: Men ellers synes jeg selvfølgelig flagget vårt er utrolig flott! (Bare ikke på servietter eller juletrær...)

Får du ikke hengt opp balkongflagget ditt? Hva mener du med ingenting å holde det fast med? Kanskje vi kan hjelpe deg, vet du!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagen blir vel som andre dager for meg, selv om jeg kanskje skulle benyttet dagen til å møte opp på ambassaden i København når jeg for en gangs skyld har fri fra jobben. Det får nok vente til jeg evt får barn... Sånn ellers så betyr ikke 17. mai det store for meg.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Skal på med bunad (jepp, sambo får øve seg i sløyfeknyting igjen (til skautet altså)) og sambo stiller i dress. Vi drar til byen for å se på tog. I fjor var første gangen vi var i Bergen, og her har vi ingen familie. Da hadde vi med oss en kamerat av sambo, men jeg vet ikke om han er i byen i år, eller drar hjem, siden det er en lørdag. Vi skal se på tog, bli smågal av buekorps (men jeg gleder meg over at her vi bor nå har jeg ikke hørt dem trene en eneste gang, i motsetning til der vi bodde som studenter, hvor de tok oppstilling søndag morgen klokken... tidelig.. rett utenfor og slo løs som et tordenvær (er de overrasket over at noen kastet vannballonger på dem når de kom tilabke et år?) Første året jeg bodde der startet alle samtidig hardt på et slag, hørtes som et skudd nesten og vekket meg. Men, den disiplinen mangler de senre år, så rett og slett står de utenfor et studenthjem en søndag morgen i nestn en time og slår litt hver for seg før de begynner å gå, og så vender de tilbake til samme sted, og står og slår litt for seg selv igjen før de sakte vender hjemover....) og selvsagt spise softis. Så skal vi lage god middag når vi kommer hjem, og slappe av alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Skal grave meg ned i skogen og vente til det er 18 mai.

Vel, det kunne jeg ihvertfall ha gjort hadde jeg vært barnløs.. :roll:

Nei, jeg skal hyre på meg stygge klær som var det eneste jeg hadde råd til, få ungen avgårde til toget, hente ungen etter toget, få ungen avgårde til skola for barneleker og leker, og få ungen avgårde på tivoli. Når jeg kommer hjem skal jeg fore ungen med rømmegrøt før jeg legger meg ned på sofaen og dør.

Tenk så deilig det må være å ha sertifikat og bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis været er ok så skal vi til byen å se på barnetoget. På ettermiddagen skal vi ha venner på besøk til pølse med lompe og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...