tuji Skrevet 14. mai 2003 #101 Del Skrevet 14. mai 2003 I alle dager, hva er dette for slags grisete tråd? Jeg er faktisk Valgerd, så jeg blir litt indignert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #102 Del Skrevet 14. mai 2003 Maiken, hvordan visste du det???? Hvem har lekket....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #103 Del Skrevet 14. mai 2003 Pøh! Falsk beskjeden er du, trøff! Sidetsomdeter davel!! SLIPP ut følelsene dine!!! SLIPP dem FRIII!! Åh herregud, Sofia! Du ER desperat! Når reiste han da? I morges? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #104 Del Skrevet 14. mai 2003 I alle dager, hva er dette for slags grisete tråd? IKKE griser, VASKEBJØRNER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #105 Del Skrevet 14. mai 2003 I alle dager, hva er dette for slags grisete tråd? Jeg er faktisk Valgerd, så jeg blir litt indignert nå. Makan! Både Stålsett, Michael Jackson og Valgerd i en og samme person!?! Er det rart jeg sover dårlig? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #106 Del Skrevet 14. mai 2003 Åh herregud, Sofia! Du ER desperat! Når reiste han da? I morges? Jeg ler meg ihjel til deg Maiken. Neida, jeg dro fra han forrige mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #107 Del Skrevet 14. mai 2003 ÆÆÆÆHHHH Valgerd er her...Valgerd er her...Valgerd er her CHIMP...d var hun som lekket. Selv om trøff påstår hun er knusktørr. Det er bare en båstand fra ham. Hun er lekk. Lekk som en ekkel sil!!! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #108 Del Skrevet 14. mai 2003 Tena Lady! JEg bruker det selv, på grunn av den enorme sugeevnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #109 Del Skrevet 14. mai 2003 Inkontinente-for-helvetes-dobbeltmoralske-svartmalende-Krf-førskje-svik!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #110 Del Skrevet 14. mai 2003 Å fa.n Sofia...d vr vrr (SMS for Det Var Verre) Såvidt du takler å høre biene som summer i sønnavinden... chimp: vent med lanseringen til Sofia får stagget seg. Sikkert lurt! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #111 Del Skrevet 14. mai 2003 Ler meg ihjel!!! Får jo ikke gjort noen-verdens-ting-og-jeg-som-har-ørten-deadlines-faen-ta-dere-alle-sammen! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #112 Del Skrevet 14. mai 2003 Neida, bare lanser (med trykk på een) i veg. Jeg liker å lide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #113 Del Skrevet 14. mai 2003 Å fa.n Sofia...d vr vrr Fortsatt enkelte unødvendige vokaler, men jeg synes du er kjempeflink allikevel! :smiskemodus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. mai 2003 #114 Del Skrevet 14. mai 2003 Til orientering: Konsulenten må trekke seg tilbake et øyeblikk. Ordre fra agurk -direktøren....Dum-di-dum-di-dum.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #115 Del Skrevet 14. mai 2003 Åja??? Eplekjekk nå, Sofia??? Takler du det partiet med vaskebjørn-dildo-stående-opp-ned-med-trekant-variant-med-gris-med-lange-silkehansker-på--og-ring-trynet-partiet da tror du? Vet det nok. Noen lekket! chimp ble så inspirert av masken på vaskebjørnen. At hun ville gi oss seere dette. Snill, igrunnen, denne chimp. Litt, ivaffal Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #116 Del Skrevet 14. mai 2003 tar imot skryt fra trøff med KJEMPEvarmt hjerte og bredt glis!!!! Smisk i vei du. Det kjennes så GODT! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #117 Del Skrevet 14. mai 2003 Puh. *svetter*...Men akter å holde ut. Den som venter på no godt...osv. Det er ikke sååå lenge til neste lørdag... (selv om det virker sånn)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #118 Del Skrevet 14. mai 2003 Takler du det partiet med vaskebjørn-dildo-stående-opp-ned-med-trekant-variant-med-gris-med-lange-silkehansker-på--og-ring-trynet-partiet da tror du? Maiken Fankern, jeg trodde dette var opptak fra et sagnomsust møte i Fremskrittspartiets Ungdom - men jeg ble litt i tvil om Søviknes hadde såå mye kroppshår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. mai 2003 #119 Del Skrevet 14. mai 2003 Nå heter faktisk jeg Søviknes, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #120 Del Skrevet 14. mai 2003 :o Mulig han har sååå mye kroppshår, men vaskebj. har da virkelig mye mer hake, har den ikke?? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå