chimp Skrevet 14. mai 2003 #41 Skrevet 14. mai 2003 Vennligst benytt korrekt titel: helt-sant-chimp-din-lille-amøbe-bindestrek-fikserte-gulrot-spisende-gærne-vittige-åme-konsulent om jeg må be
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #42 Skrevet 14. mai 2003 Jeg føler at vi nå er i ferd med å få denne tråden inn på rett spor...
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #43 Skrevet 14. mai 2003 Rett vest kan da vel være vel så riktig spor som en hvilken som helst annen såkalt rett-spor-retning det vel? Har du noen sabla bra argumenter for det, eller? Evt imot? *streeeeker meg* AAAAHHHH!!!! Så HARDT vi jobber idag! Chimpydimpydoo: Din KONTORIST *hehehehehe* Maiken
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #44 Skrevet 14. mai 2003 HVA er en "korrekt titel" by the way??? *Stønner av vellyst over å være så kvalm!!!* Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #45 Skrevet 14. mai 2003 Jeg føler at "full fart i alle retninger" er rett spor akkurat i dag. Det har nok litt med dagsformen å gjøre, muligens på grunn av manglende nattesøvn Derfor takker jeg for støtten! KONTORIST, KONTORIST KONTORIST
chimp Skrevet 14. mai 2003 #46 Skrevet 14. mai 2003 MAAAAAAKEN!!! til oppførsel på ungdommen nå til dags....Eier ikke den MINSTE respekt for mennesker m titler.....
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #47 Skrevet 14. mai 2003 MAAAAAAIKEN!!! ...jeg tror det var dét du mente. Tit, tit!
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #48 Skrevet 14. mai 2003 Rart at NATTEsøvn skal ha noe med dårlig DAGSform å gjøre, egentlig. Som om DAGsøvn har noe negativ inflytelse på NATTEform å gjøre. Den blir jo bare bedre, på en måte. Formen altså. Har også red. dagsform pga laber nattesøvn i dag. Årsak = XXXX. Spilleringenrolle...Julian er et pent navn. Egentlig! Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #49 Skrevet 14. mai 2003 Rart at NATTEsøvn skal ha noe med dårlig DAGSform å gjøre, egentlig. Som om DAGsøvn har noe negativ inflytelse på NATTEform å gjøre. Den blir jo bare bedre, på en måte. Formen altså. Har også red. dagsform pga laber nattesøvn i dag. Årsak = XXXX. Kan man ikke klare seg med 8 timer søvn om dagen er det smart å ta natten til hjelp! Vi lekte Temptation Island i går - dro på drømmedate i stedet for å se på TV, og så ble det litt for tidkrevende praktisering da vi kom hjem...
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #50 Skrevet 14. mai 2003 Kontoristkontoristkontoristkontoristkontorist... snappe etterpusten... kontoristkontoristkontoristkontorist..*pustepese* kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist pustepust kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist!!!! *besvimer* Maiken
chimp Skrevet 14. mai 2003 #51 Skrevet 14. mai 2003 Maiken-er-så-slem-slem-slem-slem Skal-si- d-til-moderator-og-Hege-så
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #52 Skrevet 14. mai 2003 Kontoristkontoristkontoristkontoristkontorist... snappe etterpusten... kontoristkontoristkontoristkontorist..*pustepese* kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist pustepust kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist!!!! *besvimer* Maiken Høres bortimot seksuelt ut når du gjentar det slik...
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #53 Skrevet 14. mai 2003 *spretteroppigjen* Hvordan PRAKTISERES Temp. Island??? Pælme innpå tjuefem pils og rave omkapp gjennom korridoren på vei til lissom-palme...hvor man spyr litt før man schnnnøvler "JEG VIL HA DEG", før man pæser ut. Bak palmen?? Uff...hørtes slitsomt ut. Hehe...har aldri sett Temp Island altså. *fikk lyst på Hubba Bubba* Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #54 Skrevet 14. mai 2003 eh...altså...vi praktiserte ikke temptation island, vi praktiserte litt heterofili etter å ha tilbrakt kvelden på badeland...
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #55 Skrevet 14. mai 2003 Besvimmer AAAAALDRI av sex, jeg. Blir bare fandenivoldskfullavfaenstreker dagen derpå. NÅ? Noen som aner hva Maiken gjorde i går? Hva m deg chimp? Du virker...liksom...litt...tam... chimp-er-i-manko-på-sex-chimp-er-i-manko-på-sex-chimp-er-i-manko-på-sex-chim,p-er-i-manko-på-sex!!! Maiken
chimp Skrevet 14. mai 2003 #56 Skrevet 14. mai 2003 Jeg vet hvor han fant INSPIRASJONEN henne .....og d var ikke hos dumme-dumme-Maiken.....Dumme-dumme-Maiken
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #57 Skrevet 14. mai 2003 Vi lekte Temptation Island i går - dro på drømmedate i stedet for å se på TV, og så ble det litt for tidkrevende praktisering da vi kom hjem... Dette kan da umulig oppfattes på annen måte enn at dere praktiserte Temp. Island................................................................................. Maiken
chimp Skrevet 14. mai 2003 #58 Skrevet 14. mai 2003 chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #59 Skrevet 14. mai 2003 Så, så... - nå slapper vi av og puster gjennom nesen før vi igjen flyr på hverandre med grove skjellsord og bindestreker!
OppNed Skrevet 14. mai 2003 #60 Skrevet 14. mai 2003 Si meg, chimp...har du ikke en JOBB å gjøre du *eplekjekkogfullavfaen* Maiken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå