Gå til innhold

Trøffel, da...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vennligst benytt korrekt titel:

helt-sant-chimp-din-lille-amøbe-bindestrek-fikserte-gulrot-spisende-gærne-vittige-åme-konsulent om jeg må be

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler at vi nå er i ferd med å få denne tråden inn på rett spor... :ler:

Skrevet

Rett vest kan da vel være vel så riktig spor som en hvilken som helst annen såkalt rett-spor-retning det vel?

Har du noen sabla bra argumenter for det, eller? Evt imot? *streeeeker meg* AAAAHHHH!!!! Så HARDT vi jobber idag!

Chimpydimpydoo: Din KONTORIST

*hehehehehe*

Maiken

Skrevet

HVA er en "korrekt titel" by the way???

*Stønner av vellyst over å være så kvalm!!!*

Maiken

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler at "full fart i alle retninger" er rett spor akkurat i dag. Det har nok litt med dagsformen å gjøre, muligens på grunn av manglende nattesøvn

Derfor takker jeg for støtten!

KONTORIST, KONTORIST KONTORIST

Skrevet

MAAAAAAKEN!!! til oppførsel på ungdommen nå til dags....Eier ikke den MINSTE respekt for mennesker m titler.....

Gjest Anonymous
Skrevet
MAAAAAAIKEN!!!

...jeg tror det var dét du mente. Tit, tit!

Skrevet

Rart at NATTEsøvn skal ha noe med dårlig DAGSform å gjøre, egentlig.

Som om DAGsøvn har noe negativ inflytelse på NATTEform å gjøre. Den blir jo bare bedre, på en måte. Formen altså.

Har også red. dagsform pga laber nattesøvn i dag. Årsak = XXXX. Spilleringenrolle...Julian er et pent navn. Egentlig!

Maiken

Gjest Anonymous
Skrevet
Rart at NATTEsøvn skal ha noe med dårlig  DAGSform å gjøre, egentlig.  

Som om DAGsøvn har noe negativ inflytelse på NATTEform å gjøre. Den blir jo bare bedre, på en måte. Formen altså.

Har også red. dagsform pga laber nattesøvn i dag. Årsak = XXXX.

Kan man ikke klare seg med 8 timer søvn om dagen er det smart å ta natten til hjelp!

Vi lekte Temptation Island i går - dro på drømmedate i stedet for å se på TV, og så ble det litt for tidkrevende praktisering da vi kom hjem... :ler:

Skrevet

Kontoristkontoristkontoristkontoristkontorist... snappe etterpusten... kontoristkontoristkontoristkontorist..*pustepese* kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist pustepust

kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist!!!!

*besvimer*

Maiken

Skrevet

Maiken-er-så-slem-slem-slem-slem

Skal-si- d-til-moderator-og-Hege-så

Gjest Anonymous
Skrevet
Kontoristkontoristkontoristkontoristkontorist...  snappe etterpusten...  kontoristkontoristkontoristkontorist..*pustepese*  kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist pustepust

kontoristkontoristkontoristkontoristkontoristkontorist!!!!

*besvimer*

Maiken

Høres bortimot seksuelt ut når du gjentar det slik... :ler:

Skrevet

*spretteroppigjen*

Hvordan PRAKTISERES Temp. Island??? Pælme innpå tjuefem pils og rave omkapp gjennom korridoren på vei til lissom-palme...hvor man spyr litt før man schnnnøvler "JEG VIL HA DEG", før man pæser ut. Bak palmen?? Uff...hørtes slitsomt ut.

Hehe...har aldri sett Temp Island altså. *fikk lyst på Hubba Bubba*

Maiken

Gjest Anonymous
Skrevet

eh...altså...vi praktiserte ikke temptation island, vi praktiserte litt heterofili etter å ha tilbrakt kvelden på badeland...

Skrevet

:ler: Besvimmer AAAAALDRI av sex, jeg.

Blir bare fandenivoldskfullavfaenstreker dagen derpå. NÅ? Noen som aner hva Maiken gjorde i går? Hva m deg chimp? Du virker...liksom...litt...tam...

chimp-er-i-manko-på-sex-chimp-er-i-manko-på-sex-chimp-er-i-manko-på-sex-chim,p-er-i-manko-på-sex!!!

Maiken

Skrevet

Jeg vet hvor han fant INSPIRASJONEN henne .....og d var ikke hos dumme-dumme-Maiken.....Dumme-dumme-Maiken :tunge1:

Skrevet
Vi lekte Temptation Island i går - dro på drømmedate i stedet for å se på TV, og så ble det litt for tidkrevende praktisering da vi kom hjem...  

Dette kan da umulig oppfattes på annen måte enn at dere praktiserte Temp. Island.................................................................................

Maiken

Skrevet

chimp-får-alt-hun-vil-ha! chimp-får-alt-hun-vil-ha!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så, så... - nå slapper vi av og puster gjennom nesen før vi igjen flyr på hverandre med grove skjellsord og bindestreker!

:ler:

Skrevet

Si meg, chimp...har du ikke en JOBB å gjøre du *eplekjekkogfullavfaen*

Maiken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...