Gå til innhold

Møtt ei ny dame være seriøs eller ikke?


Fredrik=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjestings

Så lenge alle er innebefattet med at det bare er puling og ikke kommer til å bli seriøst fra din side, kjør på.

Å la en eller fler av de surrer rundt og tro at du mener noe seriøst med de kommer bare til å skaffe deg problemer (hell hath no fury etc).

Også syns jeg det er _littegrann_ naivt å tro at du ikke kommer til å bli såret fordi du holder på med flere samtidig, at du puler flere betyr ikke at det ikke pluselig kan gjøre vondt når en kutter deg ut. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tør jeg spørre hvor gammel du er?

Om jenta har sagt til deg at hun ligger unna andre gutter/menn nå som dere dater, så bør du jaggu meg være mann nok til å fortelle henne at du ikke kommer til å ligge unna andre damer.

For dette er et sånt spørsmål du allerede vet svaret på.

Du er i alle fall ikke mye forelsket i henne, og hva er da poenget med å fortsette å treffe henne i det hele tatt. Når det er åpenbart hva hun egentlig vil, og du ikke er interessert fordi du ikke har fått dyppet kuken i mange nok damer ennå.

Nei, la nå denne stakkars jenta få finne seg en som vil ha henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_petrine_*
Tør jeg spørre hvor gammel du er?

Om jenta har sagt til deg at hun ligger unna andre gutter/menn nå som dere dater, så bør du jaggu meg være mann nok til å fortelle henne at du ikke kommer til å ligge unna andre damer.

For dette er et sånt spørsmål du allerede vet svaret på.

Du er i alle fall ikke mye forelsket i henne, og hva er da poenget med å fortsette å treffe henne i det hele tatt. Når det er åpenbart hva hun egentlig vil, og du ikke er interessert fordi du ikke har fått dyppet kuken i mange nok damer ennå.

Nei, la nå denne stakkars jenta få finne seg en som vil ha henne.

Signerer denne. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du burde aldri ha lagt ut denne posten på dette forumet for du kommer til å få huden full av den ene kjeftsmella etter den andre.

Jeg har et par kommentarer:

Du må vurdere om du er interessert i et forhold med denne dama eller om du bare vil ha sex. Du bør deretter fortelle henne hva du tenker om hvordan relasjonen deres kommer til å være. Selv om det nok er skremmende å tenke tanken på å foreslå et rent fysisk forhold er det antakeligvis mye mer befriende enn å lure seg rundt med flere på en gang. Hvis hun ikke vil, hvem bryr seg? Du har da andre damer i livet ditt.

Hvis du bestemmer deg for et forhold med denne dama bør du også være sikker på at luften ikke går utav ballongen med det samme du har hatt sex med henne.

Lykke til, og ikke bry deg om hva folk synes om dine preferanser i forhold til kvinner. Det er nok av de som ikke liker frilynte seksualvaner, selv om det selvsagt finnes nok av de som nyter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å være ærlig det om hvor du står og hva du tenker.

Da lurer du ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du burde aldri ha lagt ut denne posten på dette forumet for du kommer til å få huden full av den ene kjeftsmella etter den andre.

Jeg har et par kommentarer:

Du må vurdere om du er interessert i et forhold med denne dama eller om du bare vil ha sex. Du bør deretter fortelle henne hva du tenker om hvordan relasjonen deres kommer til å være. Selv om det nok er skremmende å tenke tanken på å foreslå et rent fysisk forhold er det antakeligvis mye mer befriende enn å lure seg rundt med flere på en gang. Hvis hun ikke vil, hvem bryr seg? Du har da andre damer i livet ditt.

Hvis du bestemmer deg for et forhold med denne dama bør du også være sikker på at luften ikke går utav ballongen med det samme du har hatt sex med henne.

Lykke til, og ikke bry deg om hva folk synes om dine preferanser i forhold til kvinner. Det er nok av de som ikke liker frilynte seksualvaner, selv om det selvsagt finnes nok av de som nyter det :)

Jeg er jente, og jeg signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt lyst til å fortelle det til hun nye, være helt ærlig fra starten av liksom.

Hvis du spør meg, så ville jeg ikke fortalt det. Man trenger ikke være brutalt ærlig, heller, men hvis du derimot får spørsmål, så kan du jo svare ærlig.

Det er ikke sikkert at man trenger å vite alt, og dere starter jo med relativt blanke ark nå da, har jeg forstått.

Gudd løkk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hjertesukka. Vær ærlig, men du trenger ikke si at du gikk fra henne til en annen for å være med henne en siste gang før du dumpa henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med hjertesukka. Vær ærlig, men du trenger ikke si at du gikk fra henne til en annen for å være med henne en siste gang før du dumpa henne.

Hehe, nei den faller ALDRI i god jord. Vær heller glad for at du var såpass redelig at du ikke lå med hun nye før du lå med henne du nå liker..

PS, håper du har brukt prevansjon, eller at du tar en legesjekk før du går inn i et forhold med hun nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS, håper du har brukt prevansjon, eller at du tar en legesjekk før du går inn i et forhold med hun nye...

DITTO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun spurte nesten med en gang så mått jo bare si det som det var da. litt fornerma først men gikk ganske kjapt over. egentlig glad jeg slipper å "ikke si det" liker å kunne si alt.

slapav frisk som en fisk, men nei har ikke testa meg etter forgie fordi jeg vet hun er frisk. å om det blir noe forhold er det ingen som vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun spurte nesten med en gang så mått jo bare si det som det var da. litt fornerma først men gikk ganske kjapt over. egentlig glad jeg slipper å "ikke si det" liker å kunne si alt.

slapav frisk som en fisk, men nei har ikke testa meg etter forgie fordi jeg vet hun er frisk. å om det blir noe forhold er det ingen som vet noe om.

Hvordan vet du det? du veit at alt som skal til er en urinprøve nå om dagen. Gå og test deg din tøs hehe !!!!! Kan jo ikke skade. Fryktelig mye dritt ute og går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...