Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min egen del har jeg lurt på om puppefascinasjonen skyldes at jeg drikker for lite melk. At det dreier seg om en slags abstinens. Puppen som nikotin-tyggis, om du vil.

Jeg har imidlertid kommet til at puppesugingen skyldes et underliggende ønske om å fortære jenta. At jeg vil ha henne vekk. Jeg suger fordi jeg hater henne. Og det skremmer meg noe innmari.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og etter at han har kost med puppene, så beveger han seg ofte ned til andre deilige steder der han kan kose seg. Har lite med amming å gjøre det, iallefall..

Ugh, og denne tråden som NESTEN klarte seg bra.. !

Gjest Sage
Skrevet

Han gjorde det på meg en gang, for gøy. Klarte å suge ut litt morsmelk, eller trollmelk som det kalles, siden jeg aldri har vært gravid. Og jeg syntes faktisk det var koselig! :sjenert: Ikke tennende på noen måte, men koselig. :fnise:

Gjest 3302C3
Skrevet
Han gjorde det på meg en gang, for gøy. Klarte å suge ut litt morsmelk, eller trollmelk som det kalles, siden jeg aldri har vært gravid. Og jeg syntes faktisk det var koselig! :sjenert: Ikke tennende på noen måte, men koselig. :fnise:

Selvfølgelig sier han at det var for gøy, han tørr jo ikke fortelle at han blir ekstremt kåt av dette og ønsker å være din lille baby. Han er jo redd for at du ikke skal finne det særlig attraktivt å ha en kjæreste som trives aller best når han kan ligge å suge puppen din med bleie på seg. Han frykter selvsagt for forholdet om du fikk vite hva han egentlig ønsker.

Skrevet
Selvfølgelig sier han at det var for gøy, han tørr jo ikke fortelle at han blir ekstremt kåt av dette og ønsker å være din lille baby. Han er jo redd for at du ikke skal finne det særlig attraktivt å ha en kjæreste som trives aller best når han kan ligge å suge puppen din med bleie på seg. Han frykter selvsagt for forholdet om du fikk vite hva han egentlig ønsker.

Ja for alle menn er helt like.

• 3 år senere...
Skrevet

Er det vanlig at gutter "suger/suer" på jentens pupper?

Ja, seff !

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er vondt, jeg.

• Liker 1
Skrevet

Ja takk!

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske vanlig, ja. De fleste jeg har vært med liker i hvert fall det.

Men det er nok bare de. Jeg får ikke noe ut av det. For min del kunne de ha sugd på albuen min...

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja, de fleste menn suger og slikker på puppene . Er heeelt normalt :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt å bli sugd på puppene. Kommer veldig fort!

Men de er ikke akkurat store (75C), så føler det kanskje ikke er så tilfredsstillende for fyren som det er for meg :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke at gutten gir oppmerksomhet til puppene mine, liker bedre at han konsentrerer seg om å kysse meg i nakken og andre steder. Er så mye annet han kan gjøre! Det gir meg ingenting om han koser med puppene. Absolutt ikke noenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...