Gjest 0BCE26 Skrevet 8. mai 2008 #21 Skrevet 8. mai 2008 men når det gikk for meg med melkefulle duvende bryster, så rant det melk, og det gjorde han sinnsykt kåt. Akkurat ja. Han får flash back til ammingen da han var liten. Ser melken komme og blir kåt. Gi han en bleie på og amm han og jeg er sikker på at han spruter bleia full etter kort tid. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #22 Skrevet 8. mai 2008 ...men vi jenter ble jo også ammet....ble ikke puppehysteriske av den grunn?? Det skyldes den enkle grunn at dere har fått egne pupper det, derfor er det ikke så spesielt for dere.
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #23 Skrevet 8. mai 2008 Det der er vel mest ment som et tulleinnlegg, men selv har jeg fetisj for både pupper og bleier. Elsker å suge/slikke puppene til kjæresten, men gjør det ikke mens jeg har på bleier. Tror det blir litt vel babyaktig for henne. Men hver for seg er det greit Nei det var ikke noe tulleinnlegg! Og svaret du legger inn bekrefter bare min teori. Du liker både å suge pupp og ha på bleie, men ikke samtidig sier du, før du føyer til at det blir litt vel babyaktig for henne. Men hadde du fått sjansen så hadde du mer enn gjerne sugd pupp av henne med bleie på deg og sprutet i den.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #24 Skrevet 8. mai 2008 Men hadde du fått sjansen så hadde du mer enn gjerne sugd pupp av henne med bleie på deg og sprutet i den. Ja, det hadde jeg gjort. Gjorde det med eksen min, og det var utrolig deilig. Men - jeg tror ikke de to har noen sammenheng. Er utrolig mange menn som er glad i pupper, og for mitt vedkommende ser jeg på de to som to ulike fetisjer som jeg tilfeldigvis har. Har et par andre fetisjer også, og det er ingen paralleller der (som jeg kan se i hvert fall).
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #25 Skrevet 8. mai 2008 Så søtt spruteibleiagjest, du har tydeligvis selv noen fantasier du gjerne burde fått oppfylt?
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #26 Skrevet 8. mai 2008 Så søtt spruteibleiagjest, du har tydeligvis selv noen fantasier du gjerne burde fått oppfylt? Jeg er jente og har egne pupper selv så jeg tror ikke det nei
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #27 Skrevet 8. mai 2008 Mhm, og ingen får lov å ta på dem for det er ekkelt?
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #28 Skrevet 8. mai 2008 Mhm, og ingen får lov å ta på dem for det er ekkelt? Joda, man får lov til å klemme på de og slikke på brystvortene, men å legge seg til rett og suge på dem som om man skulle bli ammet? Nei det er ikke aktuelt nei. Jeg har da sex med en mann, og mater ikke en kjempestor baby!
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #29 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hm... For meg har lek med bryst ingenting med amming å gjøre, fordi det er seksuelt og amming er ikke det. Ville aldri funnet på å spørre en mann jeg hadde sex med om han tenkte på amming, og de jeg har hatt sex med har elsket puppelek... Forøvrig, slikking, suging, biting går for det samme, på mange måter, man ligger jo ikke med mannen i fanget og stryker ham over hodet og lar ham rape etterpå. Det er jo som en del av sex og forspill... Ikke som en babylek... Endret 8. mai 2008 av glamourgirl
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #30 Skrevet 8. mai 2008 Tråden handler om å suge på puppene, og det er flere her som påpeker hvor mye det suges og som nevner likhetstrekkene til amming. Så det virker slettes ikke som "vanlig" forspill men mer som et behøv hos disse mennene.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #31 Skrevet 8. mai 2008 Hva er et "vanlig" forspill? Det jeg liker i et forspill kan godt være ulikt det du liker, jeg tenner selv veldig på at en mann leker med brystene mine, jeg får orgasme av det, noe jeg regner med tenner mannen igjen, mer enn at han tenker på amming...
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #32 Skrevet 8. mai 2008 Vanlig forspill er jo at man varierer litt mellom å kysse hverandre og beføle hverandre med hender og tunge. Anser det som helt normalt at menn også beføler og leker med jentas bryster ved å stryke, klemme, slikke og så suge. Men dersom mannen kun ligger å suger på brystvorten, selv om jenta har sagt at dette ikke gir henne noe, og han allikvel fortsetter slik en over her sa, ja da minner det meg helt klart mer om et ønske om å kunne amme enn å ha sex. Da ønsker han å kos med puppen slik et barn dier sin mor og jeg er sikker på at han ikke ville hatt noe i mot å få på bleie av jenta og videre ha sprutet denne full om han fikk fortsette.
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #35 Skrevet 8. mai 2008 Jaja, tro hva dere vil, men som en skrev over her: "Lurer nesten på om han burde blitt ammet lenger da han var liten " og en annen har bekreftet at han mer enn gjerne hadde likt å ha på bleier mens han suger pupp om ikke dama hadde syntes det var litt for barnslig. Så jeg ser ingen grunn til å tvile på logikken min, men regner selvfølgelig ikke med at så mange menn som suger frenetisk på en dames pupper tørr innrømme dette.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #36 Skrevet 8. mai 2008 Men hvis en dame får orgasme av at mannen suger/biter/leker med brystvortene hennes? Er det ikke mulig at mannen tenner på orgasmen, ikke på at han ble ammet da han var liten? Det er velkjent at folk har ulike tenningsmønster, noen tenner på bleier, noen tenner på ris og klaps, noen tenner på pupper, noen på romper. Men konklusjonen din, slik jeg leser den, om at alle menn som liker å leke med pupp har lyst til å gå med bleie og sprute den full, den blir en smule søkt for meg...
Gjest 3302C3 Skrevet 8. mai 2008 #37 Skrevet 8. mai 2008 Men hvis en dame får orgasme av at mannen suger/biter/leker med brystvortene hennes? Er det ikke mulig at mannen tenner på orgasmen, ikke på at han ble ammet da han var liten? Det er velkjent at folk har ulike tenningsmønster, noen tenner på bleier, noen tenner på ris og klaps, noen tenner på pupper, noen på romper. Men konklusjonen din, slik jeg leser den, om at alle menn som liker å leke med pupp har lyst til å gå med bleie og sprute den full, den blir en smule søkt for meg... Der hvor jenta får orgasme av puppekos vil selvsagt mange menn både like å gjøre dette, og ikke minst mange gjøre det fordi man vet at det tilfredsstiller jenta seksuelt. Men der mannen kun suger intenst på puppen(e) og jenta ikke har noen glede av dette, så er det nok "flashback" til amming og bleier i stort monn...
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #38 Skrevet 8. mai 2008 Og det er noe jeg aldri har opplevd... Kan ikke se for meg at det er særlig vanlig heller...
SMann Skrevet 8. mai 2008 #39 Skrevet 8. mai 2008 Tror det er svært sjelden at noen av oss gutta som elsker pupper har noen som helst tanke på amming. Snarere tvert imot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå