Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er det vanlig at gutter "suger/suer" på jentens pupper?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 slikker, biter suger osv, alt for å tenne henne Ehh, jeg hadde nå vært litt forsiktig med den bitinga...
camilla* Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 mannen min elsker å suge /slikke på puppene (brystvortene). Lurer nesten på om han burde blitt ammet lenger da han var liten For det gir meg ingenting den sugingen, og det vet han, og allikavel holder han på som bare det (trenger litt "hardere" behandling der jeg) 1
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Har aldri likt å bli sugd på puppene. Synes det er et ganske absurd syn siden jeg har ammet. Men hadde ikke klart meg uten hard knaing hehe
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Jeg digger å se/kjenne mannen suge brystene mine.. også kan han bite litt forsiktig etterhvert!! Det jeg liker (i tillegg til at det gjør meg kåt) er når han nyter å gjøre det.. Like godt som resten av sexen!!!
Envy Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Har aldri likt å bli sugd på puppene. Synes det er et ganske absurd syn siden jeg har ammet. Men hadde ikke klart meg uten hard knaing hehe Jeg har aldri ammet, men er enig i at det er et absurd syn! Liker det ikke noe spesielt, men det ser ut til at det er mange gutter som liker å gjøre det! Det gir ikke meg noe spess.. 1
Gutt17 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Ehh, jeg hadde nå vært litt forsiktig med den bitinga... såklart. biter aldri hardt, og aldri før hun er skikkelig tent.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 jeg kan få orgasme ved å bli slikket/lekt med av tunge, på puppene. har ikke noe å si på dagsformen, om jeg føler meg totalt elendig så er jeg likevel klar med en gang typen tar meg på puppene. både frustrerende og deilig.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg tenner på det, og liker godt å bli tygget litt på, kommer av det også.
Gjest Gjest_Renate_* Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Jeg digger å se/kjenne mannen suge brystene mine.. også kan han bite litt forsiktig etterhvert!! Det jeg liker (i tillegg til at det gjør meg kåt) er når han nyter å gjøre det.. Like godt som resten av sexen!!! Det syns jeg også. Elsker å samboeren liggende i fanget mitt mens han suger på puppene mine, mens jeg ser hvor stiv og pulserende pikken hans blir mens han holder på......
Gjest 694E03 Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Tror gutter som elsker å suge pupp har en fetisj som sitter igjen etter ammingen med mor faktisk jeg. Gi disse gutta et par pupper de kan kose seg med, sett på dem bleie og jeg er sikker på at bleia blir rimelig fort våt etterpå og da tenker jeg ikke pga av urin. Nei, heller at de spruter bleia full! 1
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Tror gutter som elsker å suge pupp har en fetisj som sitter igjen etter ammingen med mor faktisk jeg. Gi disse gutta et par pupper de kan kose seg med, sett på dem bleie og jeg er sikker på at bleia blir rimelig fort våt etterpå og da tenker jeg ikke pga av urin. Nei, heller at de spruter bleia full! Hjelpe meg! La oss nå for all del overanalysere hvorfor vi liker å gjøre det vi liker å gjøre i senga. Jeg ble helt sikkert ikke rist nok som liten...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Tror gutter som elsker å suge pupp har en fetisj som sitter igjen etter ammingen med mor faktisk jeg. Gi disse gutta et par pupper de kan kose seg med, sett på dem bleie og jeg er sikker på at bleia blir rimelig fort våt etterpå og da tenker jeg ikke pga av urin. Nei, heller at de spruter bleia full! Det der er vel mest ment som et tulleinnlegg, men selv har jeg fetisj for både pupper og bleier. Elsker å suge/slikke puppene til kjæresten, men gjør det ikke mens jeg har på bleier. Tror det blir litt vel babyaktig for henne. Men hver for seg er det greit
Gjest Gjest_anni_* Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Jeg eeelsker puppekos! Når sambo suger og slikker brysvortene mine under samleie, så kommer jeg så det suser. Jeg blir kjempekåt når han suger og slikker på brystvortene mine. Han elsker det selv, og finner raskt de stive vortene mine når han er kåt. Når jeg ammet, var brystvortene min veldig ømme, så da var det ikke så opphissende. men når det gikk for meg med melkefulle duvende bryster, så rant det melk, og det gjorde han sinnsykt kåt.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 men når det gikk for meg med melkefulle duvende bryster, så rant det melk, og det gjorde han sinnsykt kåt. 1
Gutt17 Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 jeg elsker pupper, jeg er en puppefyr :)og heldigvis har dama nok av det. Hun bruker 70DD så har nok å kose meg med laaange tider :) At vi har det igjen fra amme tiden kan sikkert hende. Selv om jeg er fôra på morsmelkerstatning.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 At vi har det igjen fra amme tiden kan sikkert hende. Selv om jeg er fôra på morsmelkerstatning. ...men vi jenter ble jo også ammet....ble ikke puppehysteriske av den grunn??
Gutt17 Skrevet 7. mai 2008 #19 Skrevet 7. mai 2008 tja, at dere jenter ikke er det stemmer ikke vætt. Dere må bare lete litt.
Gjest Mann 24 Skrevet 7. mai 2008 #20 Skrevet 7. mai 2008 ...men vi jenter ble jo også ammet....ble ikke puppehysteriske av den grunn?? Nei, dere dier den enøyde slangen i stedet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå