Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #41 Del Skrevet 14. mai 2003 (ler kjempehøyt og kjempelenge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. mai 2003 #42 Del Skrevet 14. mai 2003 Pass på magemusklene dine nå helten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #43 Del Skrevet 14. mai 2003 å vei inn i vaskebrettmodus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. mai 2003 #44 Del Skrevet 14. mai 2003 Ser levende for meg Sandman naken og skjelvende Ser faktisk for meg Sandman naken og sjelvende i senga mi bundet og ventende...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. mai 2003 #45 Del Skrevet 14. mai 2003 Ser faktisk for meg Sandman naken og sjelvende i senga mi bundet og ventende...... OK...ss, naken, skjelvende...og ventende... og gjerne i senga di...men BUNDET...? ...gjør oppmerksom på at jeg i festlige lag, og svært små og intime forsamlinger...ofte opptrer som Houdini... ...eller Hulken... Forøvrig så frekventerer jeg akkurat nå ønskehovestaden til Adolf Hitler... nabolaget ditt...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. mai 2003 #46 Del Skrevet 14. mai 2003 Den siste setningen fattet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. mai 2003 #47 Del Skrevet 14. mai 2003 Den siste setningen fattet jeg ikke. Nå må du pugge nyere Norgeshistorie.. :blunke: sørg bl a for å tilegne deg kunnskap om hvilken by Hitler ønsket å gjøre til Norges hovedstad.... Et stikkord: Var det Rinnan-bandens herjinger som gjorde at han følte et visst fotfeste i den byen jeg nå sitter...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. mai 2003 #48 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan være bombingen........ Som senere resulterte i E6 midt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. mai 2003 #49 Del Skrevet 14. mai 2003 Kan være bombingen........ Som senere resulterte i E6 midt i byen Du løste til slutt rebusen...Må forresten gi deg kompliment for at du har både finere...og mer levende rompe enn meg... :blunke: da sjø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. mai 2003 #50 Del Skrevet 14. mai 2003 Donpedro Sandman fordi han sendte så koselig pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mai 2003 #51 Del Skrevet 15. mai 2003 Du løste til slutt rebusen...Må forresten gi deg kompliment for at du har både finere...og mer levende rompe enn meg... :blunke: da sjø... Har siden tidlig i tenårene fått sånn skrytt for rompa mi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå