Gå til innhold

Sandman, din eplekødd!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mitt tips er at du er omtrent like stygg, ond og kynisk som meg - og at du som meg bare er her inne for å skaffe ukritiske fans.

Likevel innrømmer jeg her og nå - i all offentlighet - at du av og til får meg til å le høyt og lenge.

Slik: :hoho:(til orientering)

La det gjenta seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik: :hoho:(til orientering)

Fin beskrivelse. Jeg var nemlig litt i tvil om hva du mente med høyt og lenge, helt til du visualiserte det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få påpeke at det ikke var en spesielt lang latter. Høy, javisst, men ikke lang. Slik ser en høy og lang latter ut:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen sa jeg smør! Det har du helt rett i, tuji! Begynner vår venn trøffel å bli surrete rett foran øynene våre? Her må noe gjøres!!! Men hva???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Må få påpeke at det ikke var en spesielt lang latter. Høy, javisst, men ikke lang. Slik ser en høy og lang latter ut:

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

Dette er mange som ler høyt og lenge. Jeg er alene for øyeblikket, derfor bare én. Dessuten undervurderer dere Sandman grovt hvis dere tror at han ikke skjønte illustrasjonen min.

:evil: (sint, én person)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han bare er full.

Han sitter nok med en liten lomme-lerke, ja. Han vet ikke helt hva han sier, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er at du er omtrent like stygg, ond og kynisk som meg - og at du som meg bare er her inne for å skaffe ukritiske fans.

Likevel innrømmer jeg her og nå - i all offentlighet - at du av og til får meg til å le høyt og lenge.

Slik: :hoho:(til orientering)

La det gjenta seg!

Eplekødd... må le... :ler:

Jeg ER jævlig stygg, ja, og ond som faen....men kynisk er jeg ikke... heller litt enkel kanskje... er det ikke det de med et pent ord kaller folk som er stokk dumme...?

Du har nok klart å skaffe deg flere ukritiske fans enn meg, jeg har jo en tendens til å gjøre meg svært synlig hvis jeg lukter litt småkrangel... :P

Ellers Trøff... takk for komplimentet...den dagen både du og jeg blir så lei KG-damene at vi blir homser, så skal du få meg...naken og skjelvende... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
takk for komplimentet...den dagen jeg blir homse, så skal du få meg...naken og skjelvende... :ler:

...jeg mener å ha lest et sted at det er så trendy å pendle litt mellom legninger for tiden - så jeg venter i spenning... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, en høy latter ser slik ut:

:o -1,60 cm, 62 år, ensom kvinne -liker barnbarn og turgåing (*hun er tykk og har langt grått hår. Litt svett hår. Hater å gå på tur!*)

:) - 1,52 cm, 44 år, utadvendt mann - liker å gå på pub. spiller trommer i band. Helge - pappa. (*han ser ut som Tom Jones, men lukter av Lano såpe og rulletobakk. Han bor alene, men skryter av penisforlengelsen sin: som her hans datter på 9 år.*)

:D - 1,78 - 25 år, kvinne - liker å brodere, stryke jeans, skrive dagbok og har masser av venner og en god karriere, ikke å glemmer her: er gift, LYKKELIG gift og har ingen barn......eller valper! (*egentlig er hun småfeit, ser MYE på TV spiser lykkepiller og har en grei nok jobb, bleker hår og digger SouthPark*)

:hoho: - 1,98 cm høy, 32 år- han er nyutdannet lege, har kone og nyfødt barn. Konen er grafisk designer og de har det økonomisk utrolig bra! God støtte fra familien! (*de ler sjelden sammen og ikke av hverandre. De liker begge Seinfeld, da ler de sammen. Hun har spisevegring og han skriver ut Paralgin Forte til seg selv.*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøffel skrev:

Sandman skrev:  

takk for komplimentet...den dagen jeg blir homse, så skal du få meg...naken og skjelvende...  

...jeg mener å ha lest et sted at det er så trendy å pendle litt mellom legninger for tiden - så jeg venter i spenning...

Jeg er målløs.....!!! :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...jeg mener å ha lest et sted at det er så trendy å pendle litt mellom legninger for tiden - så jeg venter i spenning... :ler:

Har justert litt i siste setningen av svaret mitt ovenfor, Trøffel.. den første versjonen ble ikke helt bra..... det hjelper jo ikke at jeg blir homse, så lenge du fortsatt sitter fast i det ekle hetero-klisteret... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...